اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم گیتا با نقش + داستان و زمان پخش

0

فیلم گیتا، فیلم ایرانی به کارگردانی مسعود مددی و تهیه کنندگی مجید شیخ انصاری است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۴ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. فیلم سینمایی گیتا که برای اولین بار در دی سال ۹۵ اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن آی فیلم مهر ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران فیلم گیتا با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم گیتا با نقش + داستان و زمان پخش

 

خلاصه داستان

فیلم “گیتا” روایتگر مادری به همین نام است که به پسرش “متین”، دلبستگی زیادی دارد. او و همسرش “امیر” دل‌مشغولی‌های زندگی ساده خود را دارند. “گیتا” بعد از گذشت دو سه سال از رفتن پسرش “متین” به خارج از کشور هنوز به شدت دلتنگ است و دوری او را برنمی‌تابد.

خلاصه داستان فیلم گیتا

فارغ از همه تدابیر و دلخوشی‌های ساده آن‌ها، سرنوشت تغییرات پیچیده و غیرمنتظره‌ای برایشان رقم می‌زند. پس از حادثه‌ای که برای “متین” پیش می‌آید، مادرش تلاش می‌کند تا با این موضوع کنار بیاید، اما با گذر زمان متوجه واقعیت‌های جدیدی می‌شود و این تازه اول ماجراست.

 

اسامی بازیگران فیلم گیتا به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم گیتا به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: مسعود مددی، نویسنده: میترا تیموریان، مسعود مددی. تهیه‌کننده: مجید شیخ‌انصاری، مشاور کارگردان: مجتبی راعی، مجرى طرح: مهدى کریمى، مدیر فیلمبرداری: همایون پایور، تدوین: رضا بهار‌انگیز، موسیقی: سعید شهرام، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: حسین روح‌پروری، صدابردار: بابک ‌اردلان، طراح و ترکیب صدا: بهمن اردلان، مدیر تولید: جلیل شعبانی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: رضا بختیاری‌نیک، منشی صحنه: فهیمه کرمی.

نظرات