بیوگرافی علی اکبر یوسفی کشتی گیر فرنگی کار و همسرش + عکس های خانوادگی و مسابقات

0

بیوگرافی و زندگینامه علی اکبر یوسفی کشتی فرنگی و همسرش +عکسها و سوابق علی اکبر یوسفی و تصاویر ورزشی و شخصی و پدر و مادر و افتخارات و پیج اینستاگرام علی اکبر یوسفی را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی علی اکبر یوسفی کشتی گیر فرنگی کار و همسرش + عکس های خانوادگی و مسابقات و اینستاگرام

 

بیوگرافی علی اکبر یوسفی کشتی گیر

علی اکبر یوسفی, کشتی گیر فرنگی کار و عضو تیم ملی فرنگی ایران در سال ۱۳۷۲ در بابل به دنیا آمد و در حال حاضر در وزن ۱۳۰ کیلوگرم برای تیم ملی کشتی فرنگی ایران کشتی میگیرد.

منزل پدری علی‌اکبر یوسفی کشتی‎گیر سنگین وزن ایران، در روستای زاهدکلای بابل واقع است که بعد از کسب مدال طلای کشتی فرنگی جهان میزبان تعداد زیادی از تماشاگران بود.

بیوگرافی علی اکبر یوسفی کشتی گیر

ازدواج و همسر

این قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده.

فعالیت های ورزشی

یوسفی کشتی را از نوجوانی بطور حرفه ای دنبال می کند و از افتخارات وی می‌توان به کسب مدال طلا مسابقات قهرمانی کشتی آسیا ۲۰۲۱ و قهرمان سنگین وزن مسابقات جهانی کشتی فرنگی نروژ ۲۰۲۱ اشاره کرد.

او در رده های مختلف تیم ملی در مسابقات جهانی و داخلی مبارزه کرده و در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۱۸ در وزن ۱۳۰ کیلوگرم در دیدار بایوهانس مایینپاییا از فنلاند با نتیجه ۵ بر صفر صاحب مدال برنز شد.

بیوگرافی علی اکبر یوسفی کشتی گیر فرنگی کار و همسرش + عکس های خانوادگی و مسابقات

یوسفی در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۱۹ در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا رسید و در قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در دور نخست با نتیجه ۹ بر یک مراد رامانوف از قرقیزستان را شکست داد. وی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۴ بر ۵ سهراب فاتویف از ازبکستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف یوسفی در این دیدار علیم‌خان سیزدیکوف از قزاقستان را با نتیجه ۵ بر ۱ از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

کشتی علی اکبر یوسفی

 

همچنین بخوانید: بیوگرافی و سوابق پژمان پشتام کشتی گیر ایرانی + عکس های خانوادگی و مسابقات

قهرمان کشتی فرنگی جهان ۲۰۲۱

علی‌اکبر یوسفی با شکست حریفی از روسیه، کشتی فرنگی ایران را برای اولین بار صاحب مدال طلای سنگین‌ وزن قهرمانی جهان کرد.

او در رقابت‌های وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ ، با داوید اوواسپیان از ارمنستان، اسکار مارویک از نروژ، یاسمانی آکوستا فرناندز و زورابی گدخوری دارنده مدال برنز اروپا از روسیه مبارزه و کرد و به مدال طلای سنگین‌ وزن رسید.

صفحه رسمی علی اکبر یوسفی در اینستاگرام

صفحه رسمی این قهرمان کشتی با نشانی… در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

او بعد از قهرمانی در کشتی فرنگی در صفحه اینستاگرامش نوشت: سالها زحمت کشیدم که حاصلش این باشد که پرچم پر افتخار کشورم بر روی شانهایم و لبخند بر روی لبان هم وطنهای عزیزم بیاورم… ولی من به این راضی نیستم چون عاشقانه مردمم رادوست دارم میخواهم پرچم به دوش در سکوی اول المپیک باشم… مردم خوبم دعایم کنید تا به توانم خوشحالتان کنم دوستتان دارم❤

عکس های جدید علی اکبر یوسفی

زندگینامه علی اکبر یوسفی

عکس های علی اکبر یوسفی کشتی فرنگی

پدر و مادر علی اکبر یوسفی قهرمان کشتی جهان 2021

عکس های علی اکبر یوسفی کشتی گیر فرنگی کار

عکس های جدید علی اکبر یوسفی

عکس های جدید علی اکبر یوسفی

نظرات