تور وان یکی از تور های جذاب برای تفریح ایرانیان

1

سخن ابتدایی

همه ما در صفحات متفاوت مجازی تبلیغ تور وان را دیده ایم و بار ها در گوگل این شهر زیبا را سرچ نموده ایم. این شهر به عنوان یکی از شهر های زیبای کشور ترکیه مورد پسند ایرانیان قرار گرفته است تا جایی که سالانه تعداد افراد زیادی به این کشور و این شهر سفر می کنند و حتی افرادی که در مرز ایران و ترکیه زندگی می کنند خرید های خود را نیز از این شهر انجام می دهند. تور وان امروزه از طریق شرکت های خدمات مسافرتی برای انواع ایرانیان قابل رزرو می باشد و از این طریق می توانید بسیار ایمن و سالم سفر نمایید. در این مقاله قصد داریم در زمینه شهر وان، هتل های وان، تور وان، جاذبه های وان، مکان های دیدنی و تفریحی آن اطلاعاتی را در اختیار خوانندگان قرار دهیم. در نتیجه با اطلاعات زیر می توانید از سفر در این شهر لذت ببرید و افراد بسیاری را برای رفتن به این سفر جذاب و هیجان انگیز دعوت نمایید.

 تور وان

تور وان

تور وان یکی از تور های جذاب برای تفریح ایرانیان

همه ما به تفریح علاقه مند هستیم و یکی از تفریحات ایرانیان این روز ها یعنی تور وان را می توانیم در این مقاله به شما معرفی نماییم. این تور تفریحی با انتخاب درست هتل های وان و جاذبه های وان می تواند سفری به یادماندنی و زیبا برای شما عزیزان باشد. هزینه اقامت و خرید انواع وسایل در این شهر زیبا بسیار پایین تر از دیگر تور های خارجی است به همین دلیل بسیاری از افراد تور وان را به عنوان یک تور ارزان قیمت و با کیفیت بالا انتخاب می کنند و برای خرید، دیدن جاذبه های زیبا و دیدنی و حتی داشتن ساعاتی خوش با خانواده آن را انتخاب می کنند. امروزه بسیاری از افراد ساکن در این منطقه از طریق انواع روش های خدمات رسانی به توریست ها درآمد زایی نموده و روزگار می گذرانند. این شهر دارای انواع پاساژ ها و مجتمع های مخصوص به خرید می باشد، همچنین دارای انواع وسایل نقلیه عمومی و کم هزینه برای سفر در داخل شهر نیز هست که می توانید از آن برای تردد به هتل های وان و جاذبه های گردشگری وان در تور وان استفاده نمایید.

موقعیت جغرافیایی شهر وان در نقشه و نسبت به ایران

این شهر یکی از بزرگترین شهرهای قسمت شرقی ترکیه می باشد، قسمت شرقی ترکیه با ایران همسایه می باشد به همین دلیل هم از طریق مرزی و زمینی و هم از طریق هوایی می توانیم به این شهر زیبا و دیدنی در ترکیه سفر کنیم. همچنین در نظر داشته باشید که این شهر یک شهر کوهستانی است و معمولا از بهار تا پاییز در آن بارش باران را مشاهده خواهیم کرد، به همین دلیل دارای آب و هوای مساعد می باشد و طراوت و زیبایی کوهستان های این شهر به وسیله باران بسیار بیشتر از دیگر مناطق خواهد بود. همچنین در زمستان نیز آب و هوای سرد و برفی را دارد. گاهی اوقات نیز در تابستان آب و هوای گرم و خشک و را در آن مشاهده خواهیم نمود. بهتر است بعد از آن که زمان سفر خود با تور وان را انتخاب نمودید ابتدا از آب و هوای موجود اطلاع پیدا کنید و با لباس های مناسب عازم سفر شوید.

تور وان

جاذبه های وان

معرفی جاذبه های وان برای گردش و تفریح بیشتر در این شهر

همه ما در سفر های تفریحی خود به دنبال بهترین مکان های دیدنی و زیبای شهر سفر کرده هستیم تا در آن شهر خاطرات زیبا و به یادمانی را برای خود ایجاد نماییم. از مکان های تفریحی و انواع تفریح های موجود در این شهر می توانیم موارد زیر را اشاره نماییم و آن ها را بررسی کنیم:

  1. کلیسای ارمنی آختامار: این کلیسا محل عبادت مردم ارمنی در قرن ۱۰ میلادی می باشد و با شهر اصلی وان ۴۰ کیلومتر فاصله دارد. این کلیسا به عنوان یک مکان آرامش بخش معرفی می گردد و سالانه تعداد افراد زیادی به دلیل زیبایی در معماری این مکان به آن سر می زنند.
  2. دریاچه وان: در زمان اقامت در این شهر میتوانید از دریاچه ای زیبا که بزرگترین دریاچه کشور ترکیه نیز می باشد دیدن نمایید. این دریاچه دارای آب شور می باشد و تنها می توان از آن برای قایقرانی، ماهیگیری و تفریح استفاده نمود.
  3. جزیره آکدامار: این جزیره در دریاچه وان قرار دارد و یکی از بزرگ ترین جزیره های موجود این شهر می باشد. شما می توانید در تور وان به این جزیره از طریق کشتی و قایق سفر کنید و از آنجا لذت ببرید.
  4. موزه وان
  5. شهر احلات
  6. قلعه وان
  7. کتیبه خشایار شاه
  8. پارک آبی چاغداش وان

با توجه به موارد بالا می توانید در تور وان به این مکان های دیدنی سفر نمایید و از آنها نهایت لذت را ببرید، همچنین می توانید مکان های دیدنی دیگری را که در این مقاله عنوان نکرده ایم را ببینید و از آن ها لذت ببرید.

تور وان

هتل های وان

معرفی بهترین هتل های وان

همه ما در زمان سفر مایل هستیم در یک هتل زیبا و دارای امکانات اقامت کنیم و در زمان استراحت بتوانیم به بهترین نحو ممکن انرژی خود را ذخیره نماییم و بعد از آن برای گشت و گذار در شهر وان آماده گردیم. یک هتل قطعا باید دارای بهترین شرایط و امکانات باشد تا نظر ما را به عنوان یک مشتری جلب نماید، چرا که در این شهر تعداد هتل های زیادی را مشاهده خواهیم نمود و درآمد بسیاری از افراد بومی شهر وان از برگزاری تور وان و پذیرش مهمان صورت می گیرد. هتل کانفریوم وان و رویال پلاس وان در دوران کرونا بهره برداری شده اند و به تعداد کلی باقی هتل ها اضافه گردیده اند. از هتل های نام آشنای این شهر می توانیم به ساردور، توپراک،رامارا، شاهماران ریزورت، دابل تری بای هیلتون اشاره نماییم.

کلام نهایی

با توجه به مواردی که ذکر نمودیم می توانید بهترین خدمات مورد نیاز خود را از سایت تایسیز پرواز پارسیان دریافت نموده و برای یک سفر زیبا با تور وان اقدام نمایید. در نتیجه می توانید بهترین سفر خود را تا به امروز تجربه نموده چرا که خدمات ارائه شده توسط این شرکت به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین خدمات قابل ارائه در ایران می باشد.

1 دیدگاه در “تور وان یکی از تور های جذاب برای تفریح ایرانیان

  1. هانی عالیزاده گفت:

    بهترین راهنمایی برای سفر به وان بود که تونستیم با راهنمایی سایت حرف تازه تور وان با بهترین قیمت و بهترین هتل و بیشتر بهره رو از مراکز گردشگری بردیم.
    واقعا ممنون از اطلاعات خوب سایتتون

نظرات