آیا می دانید زمان سفارش پرچم تا چاپ آن چقدر است؟

0

زمان سفارش پرچم تا چاپ آن یکی از متداول ترین سوالاتی است که بیشتر کاربران در هنگام سفارش از موسسه چاپ پرچم دارند. در کل می توانیم بگوییم که از مهم ترین ارکان یک موسسه برای ارائه خدمات به مشتری زمان است. وقت شناس بودن و برخورداری از عکس العمل سریع در هنگام انجام و طراحی سفارشات یکی از نکات حائز اهمیتی است که هر مرکز چاپ پرچم حرفه ای بر آن پایبند می باشد. حال ما در این بخش می خواهیم میزان زمان ثبت سفارش تا به چاپ رسیدن و آماده شدن پرچم را برای شما عزیزان شرح دهیم.

 چاپ پرچم

زمان سفارش پرچم چقدر است؟

معمولا یک تجربه شیرینی که مشتریان می توانند در هنگام خرید و ثبت سفارش داشته باشند، دستیابی به محصولات مورد نظر خود در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. به همین خاطر مراکز معتبر و کاملا برجسته همانند چاپ مهام همواره در تلاش هستند تا بتوانند زمان سفارش پرچم تا چاپ را کاهش دهند. در کل شاید این پروسه ۲ الی ۴ روز به طول انجامد که باز هم خود بستگی به یکسری از مراحل دارد که در ادامه تمامی آن ها را برای شما دوستان شرح خواهیم داد.

در حقیقت می توان گفت موسساتی که در وهله اول رضایت مشتریان را اساس کار خود قرار می دهند، همواره بصورت فوری به آماده کردن پرچم های سفارش داده شده می پردازند. عواملی همچون نوع پارچه و تهیه نمودن آن، ابعاد و تعداد سفارش، انتخاب نمودن طرح مورد نظر همه بر میزان زمان سفارش پرچم تا چاپ آن تاثیر گذار هستند که پس از یک جمع بندی کامل محصول مورد نظر به بخش چاپ ارسال شده تا کار های نهایی بر روی آن صورت پذیرفته و به دست مشتریان عزیز و ارجمند برسد.

چاپ پرچم

عوامل تاثیر گذار بر زمان سفارش پرچم تا چاپ آن

افرادی که دوست دارند در رابطه با نحوه مراحل انجام و طراحی پرچم اطلاعاتی کسب کرده و همواره به درک درستی از سفارش آن ها تا رسیدن به مرحله چاپ برسند، در این بخش با ما همراه باشند.

  1. قبل از رسیدن به مرحله چاپ ابتدا تمامی نکات اعم از نوع پارچه ( ساتن، مخمل، جیر و ..)، آگاهی از میزان حجم سفارشات و اندازه پرچم، انتخاب رنگ مناسب و مطابق با نیاز مشتری و طرح های پیشنهادی ثبت شوند.
  2. این پروسه و زمان سفارش پرچم تا چاپ به طور متوسط شاید ۴۸ ساعت و یا بیشتر به طول انجامد. همکاران مرکز چاپ باید تمامی طرح ها و رنگ ها را به مشتری ارسال کنند تا یکی را مورد تایید قرار بدهند.
  3. معمولا برای چاپ پرچم ها از نوع دیجیتال و سیلک استفاده می نمایند که این نیز خود مطابق با نوع پرچم سفارشی انتخاب می شود.
  4. بعد از اینکه تمام این کار ها به سرانجام خود رسید، پرچم به دست خیاطان مجرب و حرفه ای مجموعه رسیده و با توجه به نظر مشتری به گلدوزی، هاشور زنی و … می پردازند. انتخاب پرچم ریشه دار و بی ریشه نیز بر عهده خود افراد است.

بعد از گذشت تمام مراحل که شاید ۴ و یا ۵ روز طول بکشد، محصول به دست مشتری خواهد رسید. البته باز هم عنوان کنیم که در زمان سفارش پرچم تا چاپ آن نمی توان تعریف دقیقی داشت. زیرا در انواع پرچم ها متفاوت و متغیر می باشد.

چاپ پرچم

تجربه سریع ترین و متفاوت ترین سفارش پرچم با چاپ مدرن و امروزی

در نظر داشته باشید که نوع دستگاه چاپ نیز بر میزان سرعت تحویل سفارش می افزاید. منظور از چاپ های امروزی چیست؟ یعنی چاپ پرچم با دستگاه های صنعتی و دیجیتال که از سرعت و عکس العمل بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. معمولا این دستگاه های حرفه ای و پیشرفته را می توان در مراکز معتبری همانند چاپ مهام مشاهده نمود که جهت حال رفاه مشتریان برای خدمات رسانی سریع، تمامی فوت و فن و دستگاه های خود را به روز نموده اند.

چاپ سیلک و دیجیتال از جمله دستگاه هایی هستند که محصولی بسیار باکیفیت و کاملا متفاوت را در کوتاه ترین زمان ممکن به سمعتان می رسانند. از مزایای این نوع سفارش علاوه بر کاهش میزان زمان سفارش پرچم تا چاپ می توان به نامحدود بودن انواع رنگ بندی ها اشاره کرد.

چگونه در کوتاه ترین زمان به سفارش پرچم بپردازیم؟

زمان سفارش پرچم تا چاپ آن، گفتیم که در گرو چه قوانین و مراحلی قرار دارد. حال برای اینکه بتوانید به صورت کاملا سریع و حرفه ای به سفارش پرچم بپردازید، کارشناسان ما سفارش غیر حضوری را پیشنهاد می کنند. از طریق آنلاین بسیاری از کارها به سرعت انجام پذیرفته و دیگر نیازی به صرف هزینه و انرژی نیز نخواهد بود. روش های غیر حضوری در مرکز چاپ مهام به صورت تلفنی و یا ایمیل انجام می گیرد. با ما تجربه سریع ترین و متفاوت ترین سفارش پرچم را خواهید داشت.

چاپ پرچم

جمع بندی نهایی

با مطالعاتی که در طول این مقاله داشته ایم می توانیم دریابیم که طبق مراحل انجام شده و آمادگی های لازم جهت سفارش شاید نتوان تعریف دقیقی از زمان ارائه کرد اما باز هم می توان گفت زمان سفارش پرچم تا چاپ آن می تواند ۳ الی ۴ روز به طول انجامد. معمولا مراکزی که با اهداف پایبندی بر اصول اخلاقی و توجه به خواست و نظر مشتری پیش می روند، ارزش بسیار بالایی برای وقت و زمان می دهند و همواره سعی می کنند تا سفارشات را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست موسسات برسانند. با چاپ مهام تجربه شیرینی از زمانبندی سفارش خواهید داشت.

منبع:

chapmaham.ir

نظرات