درب های لوکس آتاک درب با قابلیت هوشمند سازی

0

‎درب های لوکس آتاک درب با قابلیت هوشمند سازی

‎هوشمند سازی امروز یکی از موارد مهم در زمینه ساخت و ساز و دکوراسیون و معماری می باشد امروزه بسیاری از سازندگان و معماران ترجیح می دهند که ساختمانی هوشمند به مشتریان ارائه نمایند.

درب ضد سرقت آتاک درب

درب ضد سرقت و ضد دیلم آتاک درب همگی قابلیت اتصال به کلیه سیستم های بی ام اس و هوشمند سازی ساختمان را دارد. تا بتوانید از راه دور نیز بر درب ورودی کنترل داشته باشید و بتوانید گزارش گیری کنید.

‎درب های لابی آتاک درب نیز قابلیت اتصال به مقابل برقی و سیستم هوشمند سازی دارد و کلیع واحد های ساختمان نیز می توانند از این امکانات استفاده نمایند.

چرا هوشمند سازی کنیم؟

‎تیم آتاک درب به شما توصیه میکند حداقل از سیستم دزدگیر و‌سنسور هوشمند درب های ما استفاده نمایید .

‎و ترجیحا از سیستم های هوشمند سازی قابل گزارش گیری و ردیابی استفادع کنید.

انواع سیستم های هوشمند سازی درب

سیستم هوشمند سازی دستگاه DESİ

این سیستم دارای یک موتور هوشمند می باشد که در پست درب قرار میگیرد و بجای مغزی درب قرار میگیرد و شما می توانید بوسیله ریموت یا کلید و یا اپلیکیشن آن که بر روی موبایل نصب میگردد . درب باز و بسته نمایید و همچنین قابلیت گزارش گیری نیز دارد.

همچنین این سیستم قابلیت اضافه کردن کی پد رمز یا اور انگشت را دارد از مزیت های این سیستم میتوان به ضد هک بودن و ارتباط از طریق بلوتوث و همچنین عدم تغییر در ایمنی درب اشاره کرد .

سیستم هوشمند سازی دستگیره دیجیتال

این نوع دستگیره دارای مدل مختلفی می باشند که همگی ساخت کشور کره جنوبی هستند و توسط آتاک درب به فروش می رسند و قابلیت نصب بر روی کلیه درب های ضد سرقت چوبی و اتاقی را دارد.

از جمله ویژگی های این نوع دستگیره ها می توان به سیستم اثرانگشت ، کلید مکانیکی ، رمز و تشخیص چهره و تشخیص کف دست اشاره کرد.

‎تعهد ما به شما عزیزان تولید محصولات لوکس و با کیفیت و ماندگار می باشد تیم آتاک درب فقط در جهت تولید محصولات لوکس فعالیت میکند و به هیچ عنوان و تحت هر شرایطی فقط و فقط محصولات لوکس و با کیفیت تولید خواهیم کرد.تعهد میدهیم محصولی که به دست شما میرسد کاملا باعث رضایت و خوشحالی شما خواهد شد.

‎با ۱۵ سال گارانتی و یکسال بیمه سامان

‎‏‎محصول آتاک درب

ما در مجموعه تولیدی آتاک درب انواع درب لابی و درب ضد سرقت ترک و درب اتاقی با قابلیت اتصال به کلیه سیستم ها را تولید میکنیم.

‎جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر با شماره های واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۴۹۷۳۳۶۰

۰۹۱۹۳۹۷۲۴۳۴

نظرات