بیوگرافی محمدرضا مختاری کشتی گیر شیرازی +عکس های خانوادگی و مسابقات

0

محمدرضا مختاری (mohamadreza mokhtari) کشتی گیر فرنگی کار و ورزشکار تیم ملی کشتی آقایان ایران است. به مناسبت حضور او در بازی های مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان، تصمیم به معرفی کامل این ورزشکار ملی گرفته ایم. ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل محمدرضا مختاری، زندگینامه، فعالیت های ورزشی محمد رضا مختاری، معرفی خانواده و پیج اینستاگرام محمدرضا مختاری و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج و همسرش و پیوستنش به تیم ملی کشتی ایران می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی محمدرضا مختاری کشتی گیر شیرازی + عکس های خانوادگی و مسابقات و اینستاگرام و همسر محمدرضا مختاری و افتخارات و کشتی محمدرضا مختاری

 

بیوگرافی محمدرضا مختاری

محمدرضا مختاری، کشتی گیر فرنگی کار و ورزشکار تیم ملی کشتی فرنگی ایران در دهه ۸۰ متولد شد. او دارای ۷۲ کیلوگرم وزن است. وی به تازگی به رده جوانان کشتی فرنگی راه پیدا کرده و دارنده مدال طلای طلای جهانی می باشد و در حال حاضر در تیم ملی کشتی فرنگی ایران فعالیت میکند

وضعیت ازدواج و همسر

این کشتی گیر فرنگی در حال حاضر مجرد بوده و ازدواج نکرده است

بیوگرافی محمدرضا مختاری کشتی گیر شیرازی +عکس های خانوادگی و مسابقات

فعالیت های ورزشی

محمدرضا مختاری کشتی را از بطور حرفه ای نونهالان شیراز استان فارس اغاز کرده و و دانرده مدال نقره مسابقات نونهالان استان فارس می باشد. ای کشتی گیر شیرازی از سال ۹۶ در ترکیب تیم ملی فرنگی جوانان ایران قرار گرفته و به تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای اعزام به صربستان دعوت شد.

مختاری کشتی گیر شیرازی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان در وزن ۶۷ کیلوگرم در سال ۱۳۹۶ در پیکار‌های بین‌المللی کشتی فرنگی یادواره لوبومیر ایوانوویچ در صربستان به روی تشک رفت.

زندگینامه محمدرضا مختاری کشتی گیر فرنگی کار

آخرین کشتی مختاری فرنگی کار شیرازی تا به این ساعت ،در مسابقات جهانی نروژ در سال ۲۰۲۱ است که با پیروزی مقتدرانه به مرحله نیمه نهایی راه یافت

او برای نخستین بار است که در مسابقات جهانی بزرگسالان شرکت می کند ، این کشتی گیر بسیار امیدوار است که بتواند بر سکوی جهانی قرار گیرد.

همچنین ببینید: بیوگرافی امیرمحمد یزدانی کشتی گیر و همسرش + خانواده و افتخارات ورزشی

عکس های جدید محمدرضا مختاری کشتی فرنگی

 

صفحه رسمی محمدرضا مختاری در اینستاگرام

صفحه رسمی این قهرمان کشتی با نشانی mohamadrezamokhtari72 در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

افتخارات و عناوین کسب شده توسط محمد رضا مختاری

نشان طلای جام وهبی امره ترکیه
مدال طلای جام تختی
مدال نقره نوجوانان جهان
مدال طلای نوجوانان جهان

نظرات