بیوگرافی امیرمحمد یزدانی کشتی گیر و همسرش + خانواده و افتخارات ورزشی

0

امیرمحمد یزدانی (amirmohammad yazdani) کشتی گیر آزادکار و ورزشکار تیم ملی کشتی آقایان ایران است. به مناسبت حضور او در بازی های مسابقات قهرمانی کشتی جهان، تصمیم به معرفی کامل این ورزشکار ملی گرفته ایم. ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی و عکس های جدید و خانوادگی امیرمحمد یزدانی کشتی گیر و همسرش و خواهرش زهرا یزدانی، زندگینامه، فعالیت های ورزشی، معرفی خانواده و پدر و مادر امیرمحمد یزدانی قهرمان کشتی جوانان جهان و خواهرش زهرا یزدانی و پیج اینستاگرام امیرمحمد یزدانی و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج و همسرش و پیوستنش به تیم ملی کشتی ایران می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی امیرمحمد یزدانی کشتی گیر و همسرش + خانواده و افتخارات ورزشی

بیوگرافی امیرمحمد یزدانی

امیرمحمد یزدانی با نام کامل امیر محمد یزدانی چراتی زاده ٨ مهر ١٣٧٩ در جویبار، مازندران است. او کشتی گیر آزادکار تیم ملی کشتی آزاد ایران در وزن ۶۵ کیلوگرم است که در تاکنون مدال های رنگارنگی را در مسابقات جهانی کسب کرده است. او برادر زهرا یزدانی قهرمان کشتی بانوان است و با حسن یزدانی قهرمان جهان نسبت فامیلی دارند

سوابق ورزشی

نام جویبار با نام دلاوران کشتی ایران گره خورده و بیشتر اهالی جویبار در کشتی سابقه فعالیت دارند و به پایتخت کشتی ایران معروف است. امیرمحمد نیز کشتی را از زادگاهش جویبار آغاز کرده و حالا یکی از قهرمانان کشتی آزاد ایران می باشد که مدال طلا آسیا و مدال نقره جوانان جهان را از آن خود کرده است.

بیوگرافی امیرمحمد یزدانی کشتی گیر و همسرش + عکس ها و سوابق ورزشی

وی در مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۹ در دور نخست با نتیجه ۱۵ بر ۲ بختیار بورجاکوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و در دور بعد مقابل والدس توبیر دارنده مدال برنز جهان از کوبا با نتیجه ۱۳ بر ۹ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. او در انتخابی تیم ملی باغلبه بر حریفان مثل پیمان بیابانی پدیده این مسابقات شد.

مسابقات کشتی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱

امیر محمد یزدانی در مسابقات کشتی آزاد جهان در نروژ، نماینده ۶۵ کیلوگرم کشورمان بود که با شکست حریفان توانست به فینال این مسابقات راه یابد و قرار است در وزن ۶۵ کیلوگرم با زاگیر شاخیف مبارزه کند

بیوگرافی امیرمحمد یزدانی

زهرا یزدانی خواهر امیر محمد یزدانی

زهرا یزدانی خواهر امیرمحمد در کشتی آلیش در وزن ۶۰ کیلوگرم فعالیت دارد. او متولد ۱۳۷۷ است و از سال ۹۴ کشتی را آغاز کرده است. زهرا چون سابقه فعالیت و قهرمانی در ورزش تکواندو را داشته خیلی زود در کشتی رشد کرده و به مرحله قهرمانی رسید.

عکس جدید امیرمحمد یزدانی و خواهرش زهرا یزدانی

صفحه رسمی امیرمحمد یزدانی در اینستاگرام

صفحه رسمی این قهرمان کشتی با نشانی
amirmohamad.yazdanii در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

عکس های جدید امیرمحمد یزدانی کشتی گیر آزادکار

مسابقات کشتی امیرمحمد یزدانی

اینستاگرام امیرمحمد یزدانی

بیوگرافی امیرمحمد یزدانی کشتی گیر آزادکار + عکس و سوابق ورزشی

بیوگرافی امیرمحمد یزدانی کشتی گیر آزادکار + عکس و سوابق ورزشی

عکس های جدید امیرمحمد یزدانی قهرمان کشتی جوانان جهان

عکس شخصی و جدید امیرمحمد یزدانی کشتی گیر تیم ملی کشتی آزاد ایران

عکس های جدید امیرمحمد یزدانی

 

نظرات