ساعت مسابقات کشتی فرنگی نروژ امروز ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | نتایج کشتی فرنگی امروز ۱۵ مهر

0

ساعت مسابقات کشتی فرنگی نروژ امروز ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | نتایج کشتی فرنگی امروز ۱۵ مهر

برنامه مسابقات کشتی فرنگی نروژ امروز پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰, زمان پخش کشتی امروز ۱۵ مهر, نتایج کشتی فرنگی امروز ۱۵ مهر و ساعت مسابقات کشتی فرنگی امروز ۱۵ مهر ۱۴۰۰ سجاد عباسپور و محمدعلی گرایی و پژمان پشتام و محمدرضا مختاری در ادامه میخوانید

ساعت مسابقات کشتی فرنگی امروز 15 مهر 1400 | نتایج کشتی فرنگی امروز 15 مهر

برنامه مسابقات کشتی فرنگی نروژ امروز ۱۵ مهر ۱۴۰۰ با زمان پخش کشتی امروز و نتایج کشتی فرنگی امروز ۱۵ مهر :

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از امروز پنج شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ و با برگزاری مسابقات اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم آغاز می شود و سجاد عباس پور، محمدرضا مختاری، محمدعلی گرایی و پژمان پشتام نمایندگان ایران امروز به مصاف حریفان خود می روند.

سجاد عباس پور امروز در ۵۵، محمدرضا مختاری در ۷۲، محمدعلی گرایی در ۷۷ و پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم، ۴ فرنگی کار ایران هستند که در روز نخست این رقابت ها به مصاف رقبایشان می روند.

ساعت ۸:۱۵ تا ۸:۴۵: مراسم وزن کشی اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۴:۳۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۶:۴۵ تا ۱۷:۴۵: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی

اسامی کشتی گیران ایرانی امروز

کشتی سجاد عباسپور امروز در وزن ۵۵ کیلوگرم امروز پنجشنبه به مصاف مکس نوری از آمریکا می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی میان نوریار حاخویان از ارمنستان و فابین اشمیت آلمان کشتی می گیرد.

کشتی محمدرضا مختاری امروز در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست با کریستوف بورگر از اتریش کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان لئوس درمولا از اسلواکی و جی یول لی از کره جنوبی می رود.

کشتی پژمان پشتام امروز در وزن ۸۲ کیلوگرم در دور نخست به مصاف سینگ هارپریت از هند می رود

محمدعلی گرایی امروز در وزن ۷۷ کیلوگرم در دور اول به مصاف آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه بین گلا بولکوادزه قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان و دی بریتو از برزیل می رود.

 

نظرات