بیوگرافی پژمان درستکار مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران و همسرش + عکسهای خانوادگی

0

پژمان درستکار (Pejman Dorostkar) کشتی گیر آزادکار سابق و مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران است. به مناسبت حضور او در بازی های مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان، تصمیم به معرفی کامل این ورزشکار ملی گرفته ایم. ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل پژمان درستکار ، زندگینامه، فعالیت های ورزشی، معرفی خانواده و پیج اینستاگرام وی و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج و همسرش و پیوستنش به تیم ملی کشتی ایران می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی پژمان درستکار مربی کشتی آزاد و همسرش + عکسهای خانوادگی و مسابقات و سوابق و افتخارات و اینستاگرام و عکس های همسر و فرزندانش

بیوگرافی پژمان درستکار

پژمان درستکار، کشتی گیر آزاد کار سابق و مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در ۲۷ مرداد ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. او دارای ۸۱ کیلوگرم وزن است.

 

فعالیت های ورزشی

درستکار سالهای پیش فعالیت ورزشی خود را به عنوان کشتی گیر آغاز کرد. او دو مدال طلای قهرمانی آسیا را در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۳ به دست آورد. او همچنین در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۰۰ در دستهٔ ۷۶ کیلوگرم شرکت کرد و به جایگاه دوازدهم رسید.

بیوگرافی پژمان درستکار عکس قدیمی

دو مدال طلای قهرمانی آسیا، مدال طلای رقابت های دانشجویان جهان، مدال برنز جام جهانی کشتی، عضویت در تیم ملی کشتی آزاد در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی، عنوان چهارمی رقابت های جهانی تهران، سرمربیگری تیم کشتی آزاد ناشنوایان و قهرمانی با این تیم در رقابت های المپیک ترکیه و جهانی روسیه، چندین دوره حضور بعنوان سرمربی در لیگ برتر کشتی آزاد و قهرمانی در این رقابت ها از سوابق ورزشی این کشتی گیر اسبق تیم ملی ایران است.

زندگینامه پژمان درستکار

گفتنی است پژمان درستکار در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ با حکم علیرضا دبیر به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد منصوب شد و در مسابقات قهرمان جهانی کشتی ۲۰۲۱ حضور یافت.

 

همسر پژمان درستکار کیست

از وضعیت تاهل پژمان اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

پژمان درستکار و همسرش

همچنین ببینید: بیوگرافی محمد نخودی کشتی گیر و همسرش + زندگی شخصی و همسر محمد نخودی

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی این مربی کشتی با نشانی pejman.dorostkar در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

 

عکسهای جدید پژمان درستکار

عکس جدید پژمان درستکار

عکس جدید پژمان درستکار

عکس جدید پژمان درستکار

عکس جدید پژمان درستکار

عکس جدید پژمان درستکار و مسعود صادقلو

عکس جدید پژمان درستکار

با ما همراه باشید.

نظرات