۵ تفاوت لاک ژل و لاک معمولی که نمیدانید!

1

۵ تفاوت لاک ژل و لاک معمولی که نمیدانید!

امروزه موضوعی که مورد توجه عموم خانوم ها قرار گرفته است زیبایی و سلامت ناخن هایشان است.زیبایی و سلامت ناخن ها دستان فوق العاده ای را به شما هدیه میدهد و بهره مندی از دستان زیبا نشان دهنده شخصیت و آراستگی شما خواهد بود.

 لاک ژل ناخن

رسیدگی به ناخن ها به روش های مختلف از جمله موضوعاتی است که برای بانوان حائز اهمیت است،یکی از این روش ها استفاده از لاک ها در رنگ ها و طرح های مختلف است.علاوه بر آنکه بعد از داشتن ناخن هایی سالم زیبایی به دستان شما باز میگردد رسیدگی و انجام کاشت ناخن،لاک های مختلف زیبایی دستان شما را چند برابر می کند.

در ادامه ی مقاله با های لتو همراه باشید تا بررسی مهم ترین تفاوت های میان لاک معمولی و لاک ژل بپردازیم.

لاک معمولی بهتر است یا لاک ژل؟

لاک معمولی

به طور کلی تمامی بانوان با لاک معمولی(لاک کلاسیک)آشنایی دارند.لاک های معمولی در طیف رنگی مختلف و گسترده به بازار عرضه میشوند.این نوع از لاک هنگام قرار گیری در مجاورت هوا‌ خشک شده و با استون های معمولی به راحتی پاک میشوند بدون نیاز به هیچ گونه دستگاهی.

یکی از مزیت های مهم لاک های معمولی این است که در هر زمان که اراده کنید می توانید آن را پاک‌ کرده و لاک‌ جدیدی را با توجه به نوع لباس یا آرایش خود جایگزین کنید .

از دیگر مزایا لاک های معمولی میتوان به قیمت ارزان،تنوع رنگی بالا،کیفیت قابل قبول اشاره کرد ؛ اما نکته ی حائز اهمیت دیگر که در انتخاب این نوع لاک ناخن به شما کمک خواهد کرد عدم نیاز به دستگاه یووی و عدم نیاز به دستگاه های ریموور جهت پاک کردن لاک می باشد.

اگر بخواهیم از مشکلات لاک های معمولی بگوییم این نکته که به اندازه ی لاک ژل یا اکریلیک دوام ندارند و به سرعت تیکه تیکه میوشند مد نظر خواهد بود.

لاک ژل ناخن

لاک ژل

لاک ژل(Gel nail)یا ژلیش ناخن‌ یکی از انواع لاک به شمار می رود که از دوام بسیار بالایی برخوردار است.لاک ژل با ژل اکریلیک مخلوط شده و بر خلاف لاک معمولی در مجاورت هوا خشک نمی شود در نتیجه برای خشک شدن نیاز به اشعه uv دارد ؛ این لاک همانند لاک معمولی حالت مایع دارد

لاک ژلی معمولی(که تنوع رنگی بسیار بالایی دارند)،بیس کد،تاپ کد،کلینزر و دستگاه uvاز وسایل مورد استفاده در پک مخصوص ژلیش می باشند. فرایند ایجاد لاک ژل بر روی ناخن های شما طی چند مرحله صورت میگیرد.

لاک ژل برای بانوان پر مشغله و افرادی که زمان زیادی برای لاک زدن و تمدید مداوم ندارند بسیار مناسب است،مزیت دیگر لاک ژل این است‌که در گذر زمان فقط در جای خود روی ناخن های شما بالا می آید و پاک نمی شود تا در ترمیم بعدی ریموو شده و لاک جدید را جایگزین کنید.

علاوه بر آن برای بانوانی که به طور مداوم با آب و مواد شوینده سر و‌کار دارند و در اغلب موارد فراموش میکنند که از دستکش استفاده کننده بهترین راه استفاده از لاک ژل است.

با توجه به توضیحاتی که راجع به هر دو‌ لاک گفته شد هر کدام نسبت به هم مزیت هایی دارند و اینکه از کدام لاک‌ استفاده کنید کاملا مرتبط به سلیقه و شرایط شما ،مورد استفاده قرار میگیرند.

لاک ژل ناخن

۵ تفاوت لاک ژل و لاک معمولی

۱) لاک ژل براق تر از لاک معمولی است.

۲) لاک ژل با استون پاک‌ نمی شود و دوام و ماندگاری بیشتری دارد.

۳) در لاک معمولی تغییر رنگ و تنوع به راحتی صورت می گیرد.

۴) صرفه جویی در زمان و هزینه از مزیت های لاک ژل به شمار میرود.

۵) لاک معمولی در معرض هوا به راحتی خشک میشود اما لاک ژل اینگونه‌ نیست.

چرا از لاک معمولی و لاک ژل های لتو استفاده کنیم؟

علاوه بر آنکه توضیح داده شد که استفاده از لاک ژل و لاک معمولی چه مزیت هایی دارند اینکه از کدام برند و چه کیفیتی استفاده کنید نکته بسیار مهمی خواهد بود.

پیش از این گفته شد که استفاده از لاک ژل باعث می شود لاک شما دوام بیشتری داشته باشد و پاک نشود اما جدا از آن کیفیت لاک ژل نکته موثری خواهد بود ،اگر لاک ژل مورد استفاده کیفیت پایینی داشته باشد به راحتی کنده میشود و ماندگاری زیادی نخواهد داشت.

در خصوص لاک های معمولی برند های لتو باید عرض کنیم که های لتو از مواد شیمیایی بسیار اندکی در این نوع از لاک هایش استفاده کرده و تنوع رنگی بسیار بالایی دارند به طوری که به جرعت میتوان گفت این تنوع رنگ در هیچ کالکشن دیگری دیده نمی شود.

لاک ژل ناخن

های لتو

امروزه در تمامی دنیا ،هنر و خلاقیت به عنوان امری پیشرو در تمامی زمینه ها به شمار میرود.در این میان هنر طراحی ناخن به شاخه مهمی از مد تبدیل شده است که در کل دنیا مورد توجه تمامی هنر دوستان قرار گرفته است.

های لتو شرکت ایتالیایی ثبت شده مفتخر است از سال ۹۲ همزمان با آغاز فعالیت قانونی خود،به عنوان وارد کننده محصولات طراحی ناخن،لوازم طراحی این هنر را با محوریت خود آرایی و متناسب با سطوح مختلف دانش و خلافیت برای دوستداران این هنر آماده نماید.

هلدینگ های لتو دارای تیمی مجرب و حرفه ای است که با تمام تلاش و تمام وقت خود آما‌ده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است ،تا با اطمینان خاطر و رضایت کامل علاوه بر زیبایی سلامت را نیز از تیم ما هدیه بگیرید.

آنچه برای ما بیش از هر چیزی اهمیت دارد ،آسان شدن مسیر خرید مشتریان از طریق حذف واسطه ها،دسترسی مخاطبان و‌علاقه مندان در سراسر کشور به محصولات خوب و با کیفیت ما است.که در این‌میان سایت ما تمام وقت آماده خدمت رسانی به علاقه مندان و مشتریان گرامی می باشد.

محصولات های لتو

محصولات گوناگون شرکت های لتو ائم از ؛ پودر کاشت ناخن متنوع که ضد سرطان هستند که در انواع و طیف های مختلف در کالکشن ما تولید می شوند.

علاوه بر انواع لاک ناخن و بیسیک های ما که توسط متخصصان حرفه ای های لتو طراحی شده اند ، انواع لوازم طراحی ناخن را میتوان نام برد که این محصولات نیز متنوع ترین و پر کیفیت ترین محصولاتی است که در مجموعه ی های لتو‌ به بازار عرضه میشود.

از دیگر محصولات با کیفیت و درمانی ما ، محصولات تقویت کننده و مراقبتی هستند که در آن ها از کمترین مواد شیمیایی و سرطان زا استفاده می شود که درمان ناخن هایتان را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد .

برای اطلاع دقیق و مشاهده محصولات ما از طریق لینک های درج شده به سایت مراجعه کنید.

1 دیدگاه در “ ۵ تفاوت لاک ژل و لاک معمولی که نمیدانید!

  1. ماریا گفت:

    وقتی لاک می‌خریم از کجا بفهمیم که لاک ژل هست یا معمولی

نظرات