آخرین وضعیت تعطیلی ادارات و مدارس فردا چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰

0

آخرین وضعیت تعطیلی ادارات و مدارس فردا چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰

آیا فردا تعطیل است؟ تعطیلی ادارات و مدارس فردا چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ صحت دارد؟ آخرین وضعیت تعطیلی ادارات و مدارس فردا چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ و جزئیات تکمیلی تعطیلی چهارشنبه ۱۴ مهر را در این بخش بخوانید

آخرین وضعیت تعطیلی ادارات و مدارس فردا چهارشنبه 14 مهر 1400

بروزرسانی جدید: مدارس و ادارات دایر هستند و هیات دولت روز چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ را تعطیل اعلام نکرد و هم اکنون کارمندان سر کارشون هستند . پس امروز تعطیل نیست

 

به گزارش مجله حرف تازه: از ساعاتی پیش خبری مبنی بر تعطیلی چهارشنبه ۱۴ مهر در فضای مجازی در حال انتشار است که هنوز این خبر تایید و یا تکذیب نشده و با توجه به تعطیلی روز سه شنبه و ۲۸ صفر و رحلت حضرت پیامبر و امام حسن ع احتمال تعطیل شدن و به قول معروف بین التعطیلین این روز وجود دارد.

هنوز خبر تعطیلی فردا چهارشنبه از سوی هیات دولت اعلام نشده ، اما احتمال بیشتری برای تعطیل شدن ادارات و مدارس وجود دارد و البته به اطلاع میرساند این خبر توسط دولت تائید نشده و در صورت تعطیلی در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد….

با توجه به برخی اظهار نظرهای ضد و نقیض در شبکه های اجتماعی در مورد خبر تعطیلی ۱۴ مهر ۱۴۰۰ به علت تعطیلی روز سه شنبه به مناسبت ۲۸ صفر، به اطلاع میرساند این خبر توسط دولت تائید نشده و در صورت تعطیلی در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

بروزرسانی ….

نظرات