ایده دکور پاییزی ۲۰۲۲ بسیار لاکچری و خفن با وسایل ساده (دکور پاییزی میز)

0

“ ایده دکور پاییزی ۲۰۲۲ “، برای آنکه حال‌وهوای پاییز را به اتاق‌خواب دنجتان بیاورید، می‌توانید از تضاد رنگ‌های سرد و گرم استفاده کنید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع ایده دکور پاییزی ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. از رنگ‌های روشن و نزدیک‌تر به سفید استفاده کنید و برای برخی وسایل و اسباب اتاق‌خواب، از رنگ‌های گرم پاییزی. برای انجام این کار، می‌توانید چند بالش کوچک به رنگ‌های قرمز و نارنجی در اتاق‌خواب بگذارید.

ایده دکور پاییزی ۲۰۲۲ جدید

ایده دیگری که با استفاده از آن می‌توانید حال‌وهوای پاییز را به خانه بیاورید، تهیه گلدانی از گل و گیاه های زیبای پاییزی با رنگ‌های گرم و جذاب است. گل‌های داوودی، آهاری و کوکب انتخاب‌های بسیار خوبی هستند. برای آنکه گلدا‌نتان طبیعی‌تر جلوه کند، می‌توانید با شاخ‌وبرگ‌های کوچک درختان تزیینش کنید و اینها را هم در کنار گل‌ها بگذارید. می‌توانید چند گلدان استوانه‌ای‌شکل کوچک و بلند تهیه کنید و آنها را پر از گل‌های پاییزی مانند گل داوودی و شقایق کنید.

دکوراسیون پاییزی خانه ایرانی ۱۴۰۰

شاخه‌های اضافی درختان یا آنهایی را که در حیاط روی زمین افتاده‌اند، بردارید و یک کاردستی زیبای پاییزی درست کنید، مثل آنچه در تصویر می‌بینید. می‌توانید چند گلدان کوچک به رنگ‌های آبی آسمانی تهیه کنید و در آنها، شاخ‌وبرگ تزیینی به رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد بگذارید. در دکور اتاق‌ها هم از وسایل تزیینی استفاده کنید، مثل گلدان‌هایی که قبلا درموردشان توضیح دادیم. اضافه‌کردن کوسن‌های کوچک به رنگ‌های قرمز، زرد و نارنجی یا ترکیبی از اینها را هم فراموش نکنید.

دکور پاییزی منزل

دکور پاییزی اتلیه

دکور پاییزی مغازه

درخت پاییزی مصنوعی

دکوراسیون پاییزی خانه ایرانی

خانه پاییزی

شمع پاییزی

ایده های پاییزی

 

نظرات