ساعت دقیق کشتی کامران قاسم پور و ماگومد قربان اف در نروژ ۲۰۲۱ امروز دوشنبه ۱۲ مهر

0

امروز دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه کشتی فینال کامران قاسم پور و ماگومد قربان اف روسی در نروژ ۲۰۲۱ می باشد در ادامه زمان دقیق و ساعت کشتی فینال کامرا قاسمپور و حریف روسی به نام ماگومد قربان اف در مسابقات جام جهانی کشتی نروژ ۲۰۲۱ به همراه پخش زنده مسابقه کامران قاسم پور و ماگومد حریف روسی را در مسابقات جهانی کشتی آزاد در نروژ را ببینید

ساعت دقیق کشتی کامران قاسم پور و ماگومد قربان اف در نروژ ۲۰۲۱ امروز دوشنبه 12 مهر

ساعت دقیق کشتی کامران قاسم پور و ماگومد قربان اف در نروژ ۲۰۲۱ امروز دوشنبه ۱۲ مهر

کامران قاسم پور نماینده ایران در ۴ وزن دوم، در مرحله نیمه نهایی برابر جی دن کاکس دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان این مبارزه سخت با نتیجه ۳ بر ۳ و با توجه به اخطار بیشتر حریف قدرتمند آمریکایی، به برتری رسید و راهی فینال شد.

۴ آزادکار ایران نیز با درخشش در این رقابت ها، راهی دیدار فینال شدند و امشب (دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰) برای کسب مدال طلای جهان به مصاف رقبای خود می روند.

اسامی نفرات راه یافته به فینال ۴ وزن دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان به شرح زیر است:

وزن ۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک (ایران) – توماس گیلمان (آمریکا)
وزن ۶۵ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی (ایران) – زاگیر شاخیف(روسیه)
وزن ۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی (ایران) – جردن باروز(آمریکا)
وزن ۹۲ کیلوگرم: کامران قاسمپور (ایران) – ماگومد قربان اف (روسیه)

کامران قاسم‌پور نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی با عملکردی فوق العاده ۳ بر ۳ به دلیل اخطار برابر جیدن کاکس کشتی‌گیر قدرتمند آمریکا به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

کامران قاسمپور همانطور که انتظار می رفت توانست رقبای خود را در وزن ۹۲ کیلوگرم شکست دهد و به نیمه نهایی این وزن در رقابت های جهانی نروژ برسد. از سوی دیگر هم جی دن کاکس، قهرمان سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ وزن ۹۲ کیلوی جهان هم به راحتی رقبایش را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسید.

عصر امروز یک نبرد ویژه بین کامران قاسمپور و جی دن کاکس برگزار می شود؛ مبارزه ای که برای ایرانی ها به نوعی حیثیتی است. این ستاره آمریکایی مشهور به کوه عضله قبلا سه بار علیرضا کریمی را در این وزن شکست داده و آخرین بار هم او را از طلای جهانی ۲۰۱۹ محروم کرده است.

کامران قاسمپور امروز بار دیگر نشان داد که در زیرگیری کاملا تبحر دارد و می تواند هر حریفی از پای دربیاورد. قطعا او در یک ماه اخیر روی مبارزه های جی دن کاکس کار کرده و حالا زمانش رسیده که طلسم این کشتی گیر آمریکایی را بشکند.

نظرات