قیمت بزرگترین تلویزیون های دنیا در ایران چقدر می باشد؟

2

تلویزیون هایی به بلندی قد زرافه ها!

تولیدکنندگان تلویزیون در جهان تلاش می کنند به روش های مختلف خود را از سایر رقبا متمایز نشان دهند. امکانات منحصر به فردی که روی برخی تلویزیون ها مشاهده می کنیم باعث می شوند تا توجه ما به برند تولیدکننده آن جلب شود و این خودش حربه ای تبلیغاتی برای رشد جایگاه برندها در میان مشتریانشان محسوب می شود.

 قیمت تلویزیون

همان طور که در کتاب رکوردهای گینس بهترین ها، بزرگترین ها و به طور کلی مجموعه ای از «ترین ها» گردآوری شده است. یکی از مواردی که تولیدکنندگان روی آن تمرکز کرده اند ساخت تلویزیون های بزرگ است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با تعدادی از بزرگترین تلویزیون های جهان آشنا کنیم.

 

The Titan Zeus : 370 اینچ، قیمت : ۵۶٫۱ میلیارد تومان

برند بریتانیایی Titan Screens بزرگترین تلویزیون حال حاضر جهان را به قطر ۳۷۰ اینچ تولید کرده است. اگر بخواهیم در مورد طول و عرض این تلویزیون مثالی بزنیم باید تصور کنید دو فیل کنار هم ایستاده و روی دو فیل دیگر سوار شده باشند و شما از نزدیک در حال نگاه کردن به آنها باشید! در واقع باید بگوییم کمتر اتاقی را پیدا می کنید که چنین تلویزیون غول پیکری را در آن بتوانید جای دهید.

قیمت تلویزیون

تلویزیون زئوس که نامش را از خدایان یونان باستان وام گرفته است از تعدادی قطعه نمایشگر کوچک تر که به هم متصل شده اند تشکیل می شود. در ابتدای تولید، تنها ۴ دستگاه از این تلویزیون ساخته شد که خیلی زود ۲ دستگاه آن به فروش رفت.

 

LG Extreme Home Cinema : 325 اینچ، ۵۹٫۶ میلیارد تومان

ال جی که یکی از بزرگترین برندهای صنعت تولید تلویزیون در جهان است، از تلویزیونی ۳۲۵ اینچی رونمایی کرده است که کیفیت تصویر آن ۸K است و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ دارد. برخلاف انتظار اما تلویزیون LG Extreme Home Cinema از پنل OLED استفاده نمی کند بلکه تکنولوژی دیگری به نام Direct View LED دارد که مناسب فضاهای باز و بزرگ طراحی شده است.
این تلویزیون خودش از مجموعه ای از ماژول های نمایشگر کوچک تری تشکیل می شود که کنار هم قرار گرفته اند. چنان که انتظار می رود سیستم عامل webOS در این تلویزیون نیز مورد استفاده قرار گرفته است و مجهز به مدیاپلیر داخلی است تا با آن ویدیوهای مختلف را در ابعاد ما فوق تصور مشاهده کرد.

قیمت تلویزیون

Samsung The Wall : 292 اینچ، قیمت : ۴٫۱ میلیارد تومان

هر جا صحبت از ترین ها باشد، حتما ردپایی از سامسونگ نیز آنجا دیده می شود. سامسونگ با پنل های MicroLED یک تلویزیون هیجان انگیز ۲۹۲ اینچی تولید کرده که فاصله بین هر دو پیکسل این نمایشگر تنها ۰٫۸ میلی متر بوده و مطابق انتظار کیفیت تصویر آن ۸K است.

ضخامت تلویزیون Samsung The Wall تنها ۳ سانتی متر بوده و بدون قاب طراحی شده است تا مرزی با محیط محل قرارگیری اش نداشته باشد. سامسونگ می گوید در این تلویزیون رنگ مشکی نمای واقعی تری از همیشه پیدا کرده و به لطف تکنولوژی هوش مصنوعی سامسونگ، نمایش تصاویر، روشنایی و کنتراست در وضعیت ایده آل خود قرار دارند به گونه ای که روشنایی صفحه تا ۲۰۰۰ نیت و نرخ تازه سازی ویدیو به ۱۲۰ هرتز می رسد.

عمر مفید دیودهای به کار رفته در صفحه تا ۱۰۰ هزار ساعت می رسد البته دستگاه به گونه ای طراحی شده است که هرگز خاموش نشود. در زمان هایی که از صفحه وال استفاده ای نمی شود حالت Ambient فعال شده و انواع و اقسام طرح ها، عکس ها و ویدیوهای هنری جذاب را در صفحه نشان می دهد که این تصاویر به مانند یک قاب عکس دیجیتال قابل شخصی سازی هستند. گفتنی است این تلویزیون در سه سایز ۱۴۶ اینچ، ۲۱۹ اینچ و ۲۹۲ اینچ تولید و عرضه شده است.

قیمت تلویزیون

C-SEED 201 : 201 اینچ، قیمت: ۲۳/۸ میلیارد تومان

برند C SEED توسط استودیوی طراحی پورشه، تلویزیونی بسیار بزرگ با سایز ۲۰۱ اینچ تولید کرده تا نام این شرکت در ردیف سازندگان بزرگترین تلویزیون های جهان قرار گیرد. این دستگاه دارای یک ریموت کنترل مخفی است که برای فعال شدن آن بعد از زدن دکمه ریموت، باید حدود ۱۵ ثانیه صبر کنید تا تلویزیون تماما جلوی شما قد علم کند و ارتفاع ۴٫۶۵ متری خود را به رخ تان بکشد. ظرف ۲۵ ثانیه بعدی هم ۷ پنل LED عظیم الجثه آن بی سر و صدا سر جای خود قرار می گیرند تا تلویزیون آماده استفاده شود.

پنل تلویزیون C-SEED 201 می تواند تصاویری با رزولوشن بالا را در هر شرایط نوری که در آن قرار داشته باشد به شما به طرز شگفت انگیزی نشان دهد. بیش از ۲ میلیون پردازش داده تصویر با سرعت بالغ بر ۱۰۰ هزار بار بر ثانیه در هر لحظه در این دستگاه خارق العاده در حال انجام است تا بتواند به شما ۲۸۱ ترلیون رنگ تابشی را نشان دهد که چنین تکنولوژی تحسین برانگیزی را در هیچ دستگاه دیگری پیدا نخواهید کرد.

 

تلویزیون های بزرگ را در ایران از کجا تهیه کنیم؟

اگر قصد تهیه یک تلویزیون بزرگ را دارید و به دنبال فروشگاهی مطمئن برای این کار می گردید باید دقت کنید که هر چقدر سایز تلویزیون بزرگ تر می شود به همان نسبت که هزینه بیشتری پرداخت می کنید، باید حساسیت بیشتری نیز در انتخاب و خرید خود به خرج دهید چرا که هزینه فرصت از دست رفته بزرگتری برای تان خواهد داشت. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم به سراغ فروشگاه اینترنتی زنبیل بروید جایی که تنوع کاملی از مدل ها و سایزهای متفاوت تـلویزیون های برندهای معتبر را با تضمین بهترین قیمت در بازار ایران عرضه می کند و با ارائه گارانتی شرکتی روی تمامی محصولات، خیال شما را از بابت اصالت کالا آسوده می کند.

علاوه بر قیمت گذاری مناسب کالاها و تضمین تمام قیمت ها در قیاس با سایر فروشگاه های آنلاین و آفلاین معتبر، ارسال تمام سفارشات این فروشگاه (حتی کالاهای حجیم) در روش ارسال فوری ظرف ۴ ساعت و در روش ارسال اختصاصی در بازه ی زمانی ۳ ساعته دلخواه مشتری ویژه مشتریان شهر تهران صورت میگیرد. زنبیل همچنین تضمین عودت ۱۰ روزه برای محصولات را نیز داراست که می تواند خیال شما را از بابت خرید مطمئن راحت کند. شما می توانید با ورود به وبسایت فروشگاه زنبیل، تلـویزیون با سایز صفحه نمایش مورد نظر خود را از میان تنوع مدل ها انتخاب و تهیه نمایید.

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های تلویزیون ال جی با آخرین قیمت‌ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های تلویزیون دوو با آخرین قیمت‌ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت تلویزیون ایکس ویژن

2 دیدگاه در “قیمت بزرگترین تلویزیون های دنیا در ایران چقدر می باشد؟

  1. famor گفت:

    مثل همیشه عالی ممنون

  2. ثیدبث گفت:

    ثدیبد

نظرات