ساعت دقیق کشتی حسن یزدانی و تیلور در نروژ ۲۰۲۱ امروز یکشنبه ۱۱ مهر

0

امروز یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ در ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه کشتی فینال حسن یزدانی و تیلور در نروژ ۲۰۲۱ می باشد در ادامه زمان دقیق و ساعت کشتی فینال حسن یزدانی و تیلور در مسابقات جام جهانی کشتی نروژ ۲۰۲۱ یزدانی به همراه پخش زنده مسابقه حسن یزدانی و دیوید تیلور در مسابقات جهانی کشتی آزاد در نروژ را ببینید

ساعت دقیق کشتی حسن یزدانی و تیلور در نروژ 2021 امروز یکشنبه 11 مهر

ساعت دقیق کشتی حسن یزدانی و تیلور در نروژ ۲۰۲۱ امروز یکشنبه ۱۱ مهر

حسن در نیمه نهایی مسابقات جهانی کشتیِ نروژ با نتیجه ۸ بر ۲ کشتی‎گیر روس را شکست داد و راهی فینال شد تا با دیوید تیلور آمریکایی روبرو شود.

مسابقات فینال و رده بندی ۴ وزن نخست از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه آغاز می شود که رقابت حساس حسن یزدانی و دیوید تیلور در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم پس از انجام ۸ مبارزه و همچنین برگزاری مراسم اهدای مدال دو وزن نخست، حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود

حسن یزدانی دارنده مدال نقره المپیک توکیو امروز در مسابقات جهانی نروژ روی تشک رفت.در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف عظمت دولت بیکوف از قزاقستان رفت و با نتیجه ۱۲ بر ۲ پیروز شد.
یزدانی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اتهان راموس از پورتوریکو قرار گرفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی در این مرحله در سرشاخ با آرتور نایفونوف از روسیه دارنده مدال برنز المپیک با نتیجه ۸ بر ۲ پیروز و فینالیست شد.
حسن یزدانی در فینال فردا مقابل دیوید تیلور مبارزه خواهد کرد. این چهارمین رقابت ۲ کشتی‌گیر محسوب می‌شود که در ۳ مبارزه قبلی برد با تیلور بوده است.
این دوره از مسابقات با حضور تماشاگران برگزار می‌شود که تماشاگران ایرانی نیز در سالن حضور دارند و کشتی‌گیران کشورمان را تشویق کردند.
نکته عجیب اینکه داور این دیدار با چند ثانیه تاخیر وارد تشک شد.

تیلور به فینال مسابقات جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۱ نروژ رسید

بعد از فینالیست شدن دیوید تیلور با ضربه فنی مقابل حریف آذربایجانی، حسن یزدانی دومین مبارزه نیمه نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم را مقابل آرتور نایفونوف روس برگزار کرد. درحالیکه نایفونوف در المپیک کشتی نزدیکی را مقابل یزدانی به نمایش گذاشته بود، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو این بار کشتی حساب شده‌ای مقابل حریف روسش گرفت و با نتیجه ۸-۲ شکست داد. به این ترتیب فینال وزن ۸۶ کیلوگرم همان فینال المپیک خواهد بود که بین پادشاه و جادوگر برگزار می‌شود. پیش از این پیج رسمی اتحادیه جهانی کشتی در اینستاگرام لقب پادشاه را به حسن یزدانی و لقب جادوگر را به دیوید تیلور داده و افراد زیادی در دنیا منتظر این مبارزه خواهند بود که عصر فردا در اسلو برگزار خواهد شد

در جریان رقابت های ۴ وزن نخست، رحمان عموزاد در وزن ۶۱ و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم از دور رقابت ها حذف شدند اما حسن یزدانی در ۸۶ و امیرحسین زارع در سنگین وزن راهی فینال شدند.

مسابقات فینال و رده بندی ۴ وزن نخست از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه آغاز می شود که رقابت حساس حسن یزدانی و دیوید تیلور در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم پس از انجام ۸ مبارزه و همچنین برگزاری مراسم اهدای مدال دو وزن نخست، حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود.

مبارزه امیرحسین زارع و گنو پتریاشویلی گرج نیز در دوازدهمین و آخرین مبارزه دیدارهای رده بندی و فینال ۴ وزن نخست و حدود ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه به بعد برگزار خواهد شد.

همچنین رقابت های اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و۹۲ کیلوگرم نیز از ساعت ۱۲ ظهر امروز (یکشنبه) به وقت ایران آغاز می شود و تا ساعت ۱۶ ادامه خواهد داشت.

دیدارهای نیمه نهایی این ۴ وزن نیز از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه به وقت ایران آغاز می شود و به مدت یک ساعت ادامه خواهد داشت.

نظرات