وینچ برقی ، نسل جدید بالابرها معرفی شد

1

وینچ برقی چیست؟

وینچ برقی از تجهیزات کارگاهی است که متناسب با محیط‌های صنعتی و حرفه ای طراحی شده و برای جابه‌جایی لوازم در راستای عمودی و افقی از وینچ برقی استفاده می‌کنند. این دستگاه با مکانیزم سیم بکسل و قرقره کار می‌کند و استفاده از آن سبب افزایش سرعت و سهولت در حمل‌ونقل محصولات سنگین می‌شود. در این مطلب به مزایای استفاده از وینچ برقی، مصارف آن و نحوه تحویل آن از فروشگاه اینترنتی یک بکسل، می‌پردازیم.

وینچ برقی بالابر

وینچ برقی را در چه محیط‌ هایی می‌توان استفاده کرد؟

وینچ برقی ابعاد و وزن مناسبی دارد. بنابراین می‌توان تقریبا در هر محیط صنعتی که نیاز به جابه‌جایی ابزار و تجهیزات باشد، از آن استفاده کرد. در واحدهای صنعتی بزرگ به دلیل فعالیت زیاد، استفاده از وینچ برقی یک گزینه به‌صرفه محسوب می‌شود. چرا که وینچ برقی مصرف برق بسیار کمی دارد و همچنین هزینه‌های مربوط به نیروی انسانی جهت حمل‌ونقل کالاها را کاهش می‌دهد. در کارگاه‌های کوچک نیز، به دلیل کمبود فضا جهت نگهداری قطعات، وجود وینچ برقی لازم است. رستوران‌ها، هتل‌ها، کارخانه‌های تولیدی، کارگاه‌های ساختمانی، واحدهای عمرانی، ساختمان‌های مسکونی و … محیط‌هایی هستند که در آن‌ها از وینچ برقی جهت حمل بار استفاده می‌شود.

مشخصات فنی وینچ برقی

برای خرید وینچ برقی از سایت یک بکسل و انتخاب مناسب‌ترین مدل وینچ برقـی ، باید شرایط، بودجه و نیازهای کاری خود را بسنجید. همچنین باید از مواردی همچون مشخصات فنی، جنس بدنه، ظرفیت، تجهیزات لازم برای نصب و … اطلاع کسب کنید. برای ظرفیت دستگاه معمولا دو عدد با واحد کیلوگرم بیان می‌شود که عدد کوچکتر به حداقل ظرفیت در زمان استفاده از سیک بکسل تک‌لایه و عدد بزرگ‌تر به حالتی که سیم بوکسل دولایه می‌شود، اشاره دارد. جهت شناخت بهتر مشخصات فنی وینچ برقی و خرید مطمئن می‌توانید از خدمات مشاوره تخصصی شرکت یک بکسل بهره‌مند شوید. «یک بکسل» یک فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه عرضه انواع مدل‌های وینچ برقی در کشور است که با تضمین کیفیت و دوام محصولات، امکان خرید و دسترسی تجهیزات با مناسب‌ترین قیمت را در اختیار همگان قرار داده است.

وینچ برقی بالابر

تهیه وینچ برقـی از فروشگاه یک بکسل

اگر قصد خرید وینچ برقـی از یک فروشگاه اینترنتی را دارید، بهتر است ابتدا در مورد خدمات فروش و پس از فروش محصولات آن تحقیق کنید. فروشگاه یک بکسل با فراهم کردن امکان پرداخت در محل، به حقوق مشتری جهت مشاهده و بررسی دستگاه احترام می‌گذارد. در ضمن تمامی تجهیزات این سایت همراه با ضمانت کیفیت کالا و ارائه مشاوره تخصصی در هنگام خرید، عرضه می‌گردند.

با خرید وینچ برقـی از فروشگاه یک بکسل از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • تمامی مدل‌های وینچ برقـی در فروشگاه یک بکسل از بدنه‌ای مستحکم ساخته شده‌اند و چرخ‌دنده‌ای از جنس فولاد با مقاومت بالا دارند.
  • سیم‌های بکسل وینچ برقـی از جنس فولاد هستند و در زمان استفاده پیچ نمی‌خورند.
  • یکی از مزایای خرید وینچ برقـی از فروشگاه یک بکسل، تنوع بالای محصولات است که هر مشتری می‌تواند متناسب با نیاز خود، مدل دلخواه را پیدا کند.

وینچ برقی بالابر

سخن پایانی

وینچ برقـی یک دستگاه الکتریکی کم‌مصرف، سبک و کم‌حجم است که به راحتی می‌توان آن را جابه‌جا و در مکان‌های مختلف نصب کرد. با خرید این وسیله اقتصادی و پرکاربرد از فروشگاه یک بکسل، حمل بار سریع و آسان می‌گردد و هزینه‌های ناشی از آن به حداقل می‌رسند. همچنین در هر نقطه از کشور که باشید می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را با هزینه‌ای معقول و روشی مطمئن از فروشگاه اینترنتی یک بکسل تهیه کنید.

1 دیدگاه در “وینچ برقی ، نسل جدید بالابرها معرفی شد

  1. hossein گفت:

    مطلب خوبی بود برای خرید اتصالات ساختمانی و تجهیزات کارگاهی که متناسب با محیط‌های صنعتی و حرفه ای طراحی شده باشند حتما باید از فروشگاه های معتبر خرید کنیم در غیر این صورت خسارت های جبران ناپذیری برای خود و مجموعه به وجود می اوریم .باتشکر از مطلب خوب شما

نظرات