بازیگر نقش مهران در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی و عکس های اینستاگرام آریا دلفانی

0

بازیگر نقش مهران در سریال افرا کیست؟ +بیوگرافی و عکس های اینستاگرامی جدید و سوابق بازیگری و زندگی آریا دلفانی بازیگر نقش مهران در سریال افرا و سرنوشت او در سریال افرا و جدیدترین عکس (بازیگر نقش مهران) در سریال افرا را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش مهران در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی و عکس های اینستاگرام آریا دلفانی

بازیگر نقش مهران در سریال افرا کیست

مجله حرف تازه – آریا دلفانی بازیگر نقش مهران در سریال افرا متولد ۱۷ فروردین ۱۳۷۱ اهل ایران است . او مجرد است و ازدواج نکرده و تاکنون در چند فیلم و سریال بازی کرده است

بازیگر نقش مهران در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی و عکس های اینستاگرام آریا دلفانی

سال های فعالیت

متولد دهه هفتادی است او بازیگری را با تئاتر شروع کرد و سپس وارد سینما و بعد از آن تلویزیون شد.
آریا دلفانی بطور حرفه ای از اوایل دهه هشتاد وارد بازیگری در تئاتر شد و سپس در سال ۱۳۹۷ با بازی در فیلم بایرن مونیخ به کارگردانی نگین امین زاده کار تصویری را آغاز کرد.

بیوگرافی بازیگر نقش مهران در سریال افرا

آریا دلفانی تسلط کامل به زبان انگلیسی دارد و تاکنون چند نمایش از نویسندگان خارجی را ترجمه کرده است و بیشتر پست های اینستاگرامی اش نیز به زبان انگلیسی می باشد.

او کارگردان و طراح دکور نیز می باشد و در سریال مسیر انحرافی و سریال انقلاب زیبا و فیلم گور به گور کار کرده است

همچنین ببینید: بازیگر نقش عقیل در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی هامون سیدی با عکس

وضعیت ازدواج

درباره وضعیت ازدواج و همسر و مجرد و متاهل و بودن این بازیگر خبری منتشر نشده است، اما گویا مجرد است

اسم واقعی مهران در سریال افرا

بیوگرافی بازیگر نقش مهران در سریال افرا

آخرین کار هنری آریا دلفانی بازی در سریال افرا در نقش مهران است . او در سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی در کنار بازیگرانی چون سارا باقری ، محمد صادقی ، فهیمه مومنی ، روزبه حصاری ، پژمان بازغی و مهدی سلطانی و … ایفای نقش کرده است

مهران در سریال افرا

گفتنی است که سریال افرا در مهر ۱۴۰۰ بیشترین بیننده را در میان سریال های تلویزیونی از آن خود کرد و بیشترین استقبال را از سوی مخاطبان از آن خود کرد.

سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی از ۵ شهریور روی آنتن شبکه یک رفته است. اینسریال ۴۰ قسمتی تا پایان ماه صفر روی آنتن خواهد بود.

مهدی سلطانی، پژمان بازغی، روزبه حصاری، مینا وحید، فریبا متخصص، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی، علیرضا آرا، نسرین بابایی، محمد صادقی، هامون سیدی، سارا باقری، مهرداد بخشی، داریوش سلیمی، فهیمه مؤمنی، بهمن صادق حسنی و… گروه بازیگران سریال افرا را تشکیل می‌دهند.

این مجموعه تلویزیونی که قصه آن در فضای معاصر می‌گذرد، محصول گروه فیلم و سریال شبکه اول سیماست.

برخی منتقدان سینما و تلویزیون با اشاره به ابهامات سریال افرا تاکید کرد: سریال به برخی سوالات پاسخ نمی‌دهد. چطور یک زن باردار می‌تواند از همسرش طلاق بگیرد؟ مگر فرایند طلاق توافقی این قدر سریع و راحت است که با وجود بارداری حکم صادر شود؟ چطور یک پزشک متوجه باردار بودن خود نمی‌شود؟ چگونه یک وکیل افراد را برای شهادت دروغ تشویق می‌کند و در نقطه مقابل یک وکیل خوب قرار ندارد که اعتماد مردم نسبت به حرفه وکالت خدشه دار نشود؟

نظرات