بازیگر نقش عقیل در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی هامون سیدی با عکس

0

بازیگر نقش عقیل در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی هامون سیدی با عکس

آشنایی با بازیگر نقش عقیل در سریال افرا | هامون سیدی +عکس ، هامون سیدی بازیگر نقش عقیل در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی و سوابق هنری هامون سیدی بازیگر جوان سریال افرا ، بازیگر نقش عقیل در سریال افرا کیست ؟ + بیوگرافی و تصاویر هامون بازیگر جوان فیلم و سریال ایرانی و بیوگرافی و سوابق هنری و عکس های جدید هامون بازیگر نقش عقیل در سریال افرا در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش عقیل در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی هامون سیدی با عکس

آشنایی با بازیگر نقش عقیل در سریال افرا | بیوگرافی هامون سیدی +عکس

هامون سیدی متولد ۵ اسفند ۱۳۶۰ در رشت، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او برادر حامد و هومن سیدی دو بازیگر و کارگردان ایرانی است و یک خواهر به هیلدا دارد و خودش نیز ازدواج نکرده و هنوز مجرد است.

آشنایی با بازیگر نقش عقیل در سریال افرا | هامون سیدی +عکس

سوابق بازیگری

هامون سیدی در خانواده هرمند به دنیا امده و دو برادرش در زمینه سینما و بازیگری فعالیت دارد و او نیز مانند برادرانش وارد عرصه سینما شد.

هامون در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی برادرش هومن سیدی در نقش مسعود بازی کرده است.

هامون سیدی و برادرش هومن

هامون سیدی و برادرش هومن

اولین کار سینمایی هامون سیدی در سال ۱۳۷۷ در فیلم هدف سخت به کارگردانی هوشنگ درویش‌پور بود و پس از آن در سال ۱۳۹۶ فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی و نویسندگی برادرش هومن سیدی در کنار بازیگرانی چون نوید محمدزاده، فرید سجادی حسینی، فرهاد اصلانی و نازنین بیاتی بازی کرد.

عکس شخصی بازیگر نقش عقیل در سریال افرا

فیلم ها و سریال ها

در سال ۱۳۹۷ در فیلم «طلا» به کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته به ایفای نقش پرداخت او در «طلا» نقش برادر «منصور» (با بازی هومن سیدی) را بازی می‌کند و شباهت این دو برادر در این فیلم، بیش از پیش توجه تماشاگران را جلب کرد.

بیوگرافی هامون سیدی بازیگر نقش عقیل در سریال افرا

فیلم سینمایی «دختران زمستان» برنده جایزه بهترین فیلم بلند در جشنواره بین‌المللی در سال ۲۰۱۹ در برزیل شد و جایزه بهترین فیلم بلند جشنواره بین المللی لولئا سوئد را از آن خود کرد. از دیگر آثار این بازیگر میتوان به «رفتن» ، «همه ما به جهنم می‌رویم» و «انبار» و نمایش «دسترس» ،«پونز» نمایش «دراماتورژ» ، «نفرین قحطی زده‌گان» ، «چه کسی شلیک کرد؟» ، «بیست و پنج درصد» -مجموعه تئاتر «دیوار چهارم» ، «دیر راهبان» ، «آشپزخانه» ، «فیشر آباد و دو داستان دیگر» -نمایش «قیقاج» اشاره کرد.

عکس جدسد هامون سیدی در سریال افرا

نظرات