بیوگرافی و سوابق فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران + عکس ها و خانواده

3

بیوگرافی فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ شهرداری تهران +عکس ها و زندگینامه و سوابق اجرایی و مدیریتی فاطمه تنهایی کیست به مناسبت انتصاب به شهرداری منطقه ۸ تهران از سوی علیرضا زاکانی را در ادامه میخوانید علیرضا زاکانی شهردار تهران، با صدور حکمی، خانم فاطمه تنهایی را به عنوان شهردار منطقه ۸ تهران منصوب کرد.

بیوگرافی و سوابق فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 تهران + عکس ها و خانواده

بیوگرافی فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران و همسر و فرزندانش + عکس ها و خانواده

فاطمه تنهایی سیاستمدار و مدیر اجرایی و شهردار فعلی منطقه ۸ تهران، روزنامه‌نگار و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است.

او در تاریخ در ۸ مهرماه ۱۴۰۰ توسط علیرضا زاکانی شهردار تهران به عنوان شهردار منطقه هشت تهران منصوب شد.

سوابق اجرایی و مدیریتی

خانم تنهایی پیشتر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران بود و حالا به عنوان شهردار منطقه هشت کار خود را آغاز کرده است.

و در سابقه کاری خود مسئولیت‌هایی مانند دبیری گروه فرهنگی و گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان و روزنامه‌های همشهری، تهران امروز، شبکه قرآن سیما و خبرگزاری ایران‌ نیوز را ثبت کرده است.

وی اولین شهردار زن در شهرداری تهران است که در دولت آیت الله رئیسی توسط علیرضا زاکانی شهردار جدید تهران بعد از محمدباقر قالیباف منصوب شده است.

همچنین علیرضا زاکانی شهردار جدید تهران دو معاون حناچی را در احکامی جداگانه به عنوان مشاور منصوب کرد.به این صورت که با حکم شهردار تهران سید مناف هاشمی به عنوان مشاور در امور ارتقا و کیفیت شاخص‌های زیست محیطی منصوب شد.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 تهران کیست

همچنینی بخوانید: بیوگرافی و عکس های علیرضا زاکانی و همسر و فرزندانش + خانواده و شغل فرزندان

شهرداری منطقه ۸ تهران کجاست؟

شهرداری منطقه ۸ تهران به وسعت ۱۳۲۲ هکتار كه درحوزه شرقي تهران واقع شده از سمت شمال و شمال شرقي به شهرداري منطقه ۴ ؛ از جنوب به شهرداري منطقه ۱۳ ؛ و از سمت غرب به شهرداري منطقه ۷ محدود مي شود ، نخستين محله مهاجر نشين از سال ۱۳۲۰ به بعد در اراضي جواديه در جنوب غربي تهران بوجود امده است.

از جمله محلات و منطقه شهرداری ۸ تهران می توان به نارمک و تهرانپارس و نظام آباد اشاره کرد و که هر سه منطقه تهرانپارس و نارمك و نازي اباد مورد هجوم بساز و بفروشها و معماران تجربي قرار گرفت.

3 دیدگاه در “بیوگرافی و سوابق فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران + عکس ها و خانواده

  1. امیرمسعود گفت:

    زنها درکارهای دولتی خوب هستند.

  2. مهدی گفت:

    روزنامه نگار و فعال رسانه‌ای حوزه شهری بوده

  3. علی گفت:
    2
    2

    چقدر هم رشته شون با پست شون نمیخونه ،روزنامه نگاری کجا شهرداری کجا!!!

نظرات