مراحل خرید از فروشگاه اینترنتی تکنولایف

0

یکی از فروشگاه های آنلاین خرید انواع گوشی موبایل و لوازم دیجیتال سایت تکنولایف است، زیرا علاوه بر آسان بودن و صرفه جویی در زمان و انرژی، می‌توانید از تخفیف‌هایی که این فروشگاه به صورت دوره ای برای کاربران وبسایت خود در نظر می‌گیرد، بهره‌مند شوید. البته امکان خرید حضوری از این فروشگاه نیز امکان‌پذیر است. با ما در این مقاله همراه باشید تا مراحل خرید از فروشگاه اینترنتی تکنولایف را با هم مرور کنیم. به طور کلی، می‌توان به صورت نقد یا اقساط، حضوری یا غیر حضوری از این فروشگاه خرید کرد.

 فروشگاه تکنولایف

روش خرید غیر حضوری شامل چند مرحله است که در ادامه به صورت گام‌به‌گام توضیح خواهیم داد:

۱٫ ثبت نام در فروشگاه تکنولایف

در ابتدا آدرس https://www.technolife.ir را در مرورگر لپتاپ یا گوشی موبایل خود وارد کنید. به این ترتیب وارد سایت تکنولایف می‌شوید.

در بالای صفحه سمت راست، گزینه ثبت نام را مشاهده خواهیدکرد. روی آن کلیک کرده تا به صفحه ثبت نام هدایت شوید. در این صفحه باید اطلاعات شخصی مانند نام، نام خانوادگی و ایمیل شخصی خود را وارد کنید. سپس شماره موبایل و رمز عبور خود را ثبت بکنید. بعد از وارد کردن کد امنینی، قوانین و مقررات وبسایت را بخوانید و در نهایت تیک گزینه را بزنید. در نهایت بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. به همین سادگی می‌توان در وبسایت تکنولایف ثبت نام کرد و جزء یکی از هزاران کاربر این وبسایت شد.

۲٫ انتخاب محصول (برای مثال خرید تلویزیون از فروشگاه تکنولایف)

در مرحله بعد باید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر قصد خرید تلویزیون ایکس ویژن از این وبسایت را دارید. از بالای صفحه، قسمت «صوتی و تصویری» را مشاهده می‌کنید. با قرار دادن موس خود در این قسمت، زیر مجموعه‌های آن را مشاهده خواهید کرد. در قسمت برندهای مختلف تلویزیون، روی ایکس ویژن کلیک کنید.  با کلیک بر روی ایکس ویژن، به صفحه‌ای منتقل می‌شوید، که در آن انواع مختلف مدل‌های ایکس ویژن با قیمت‌های مختلف نشان داده شده است.

حتما شما هم در هنگام خرید تلویزیون برای انتخاب ابعاد تلویزیون دچار مشکل و ابهام شده‌اید. برای خرید تلویزیون با ابعاد مناسب، باید اندازه فضا و راحتی را در نظر بگیرید. با بزرگتر شدن ابعاد تلویزیون‌های مختلف، پیدا کردن سایز مناسب تلویزیون برای فضای خانه یا محل کار، اهمیت بیشتری پیدا کرد. امکان مقایسه انواع محصولات در فروشگاه اینترنتی تکنولایف به شما قدرت انتخاب بین محصولات را خواهد دارد.

پس از انتخاب مدلی که مدنظرتان است، روی گزینه «افزودن به سبد خرید» کلیک کنید. حال شما وارد مرحله خرید شده‌اید. سپس مدل و قیمت تلویزیون انتخابی خود را به دقت بررسی کنید، اگر همه چیز درست و صحیح بود، روی گزینه پرداخت نهایی کلیک کنید.

فروشگاه تکنولایف

پرداخت نهایی

پس از کلیک روی پرداخت نهایی، به صفحه‌ی پرداخت منتقل می‌شوید. در این صفحه باید پروفایل خود را در فروشگاه تکنولایف تکمیل کنید. نگران نباشید، این مرحله بسیار ساده است. برای تکمیل این صفحه، باید تاریخ تولد و کد ملی را اضافه کنید.

یک نکته بسیار بسیار مهم: به یاد داشته باشید کد ملی که در این قسمت وارد کرده‌اید، باید با کد ملی شماره حساب کارت بانکی که قصد خرید با آن را دارید، کاملا یکی باشد. در غیر این صورت، در پرداخت نهایی به مشکل بر خواهید خورد.

سپس در قسمت آدرس، نام استان، شهر محل سکونت، آدرس دقیق و کد پستی را به دقت وارد کنید. حتما باید شماره تلفن ثابت خود را وارد کنید.

پیشنهاد می‌کنیم شماره کارت یا شبا حساب خود را وارد کنید. گرچه این گزینه الزامی نیست، ولی در صورت بروز مشکل در مرحله پرداخت یا خرید، راحت‌تر پول به حساب شما برگشت داده شود.

پس از ذخیره اطلاعات، به مرحله بعد خواهید رفت. در این مرحله، آدرس و نحوه ارسال کالا را انتخاب کنید. اگر محل زندگی شما یکی از مناطق ۲۰-گانه تهران است، پیشنهاد ما ارسال با «تکنوپیک» است تا محصول سریع‌تر به دستتان برسد. در غیر این صورت باید ارسال با تکنوپست را انتخاب کنید. اگر مایل به دریافت فاکتور چاپی هستید، تیک گزینه «مایل به دریافت فاکتور چاپی به همراه سفارش می‌باشم» بزنید. در صورتی‌که توضیحی مربوط به سفارش خود دارید، در باکس مخصوص این مورد بنوسید که توسط کارشناسان فروشگاه تکنولایف پیگیری بشود.

پس از کلیک روی گزینه «ثبت و ادامه تحویل» نحوه پرداخت خود را انتخاب کنید.

برای پرداخت دو راه در پیش روی خود دارید، هم می‌توانید از درگاه بانکی اقدام کنید و یا «پرداخت از اعتبار» را انتخاب کنید. گفتنی است در صورتی می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید که پیش‌تر اعتبار حساب تکنولایف خود را افزایش داده باشید.

در صورتی‌که کد تخفیف دارید، در قسمت «کد کوپن تخفیف» آن را وارد کنید. سپس گزینه ثبت و ادامه را بزنید. سپس شما وارد صفحه‌ای می‌شوید که تمامی اطلاعاتی که تا اینجا وارد کرده‌اید، یکجا نمایش داده می‌شود. اگر همه چیز درست و صحیح بود، روی گزینه «تایید سفارش و پرداخت» کلیک کنید تا وارد درگاه بانک بشوید.

نکته مهم: در مرحله پرداخت، باید کد ملی ثبت شده در پروفایل باید با کد ملی صاحب کارت بانکی که قصد پرداخت وجه از طریق آن دارید، یکی باشد.

به همین سادگی می‌توانید از فروشگاه تکنولایف به صورت غیر حضوری خرید کنید.

فروشگاه تکنولایف

خرید حضوری

برای خرید حضوری می‌توانید به یکی از شعب تکنولایف مراجعه کنید:

بازار موبایل ایران (طبقه همکف)، خیابان حافظ پایین ازجمهوری؛
مجتمع تجاری تفریحی عرش آجودانیه؛
مجتمع تجاری اپال (میدان کتاب، بلوار کوهستان شهرک غرب)؛
مجتمع تجاری کوروش واقع در اتوبان ستاری.

ساعت کاری تمامی فروشگاه‌های تکنولایف از ۱۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ است. قیمت تلویزیون ایکس ویژن و دیگر محصولات، با قیمت اعلام شده در وبسایت تکنولایف یکی است.

سخن آخر

در صورتی که خواهان اطلاعات بیشتر درباره خرید اقساطی از فروشگاه تکنولایف، هزینه‌های ارسال و دیگر نکاتی از این دست هستید، اسکرول را پایین بکشید، در قسمت انتهایی، در گزینه «قبل از خرید» روی گزینه «راهنمای خرید اقساطی» یا «روش‌ها و هزینه‌های ارسال» کلیک کنید تا اطلاعاتی که به دنبالش هستید را به سادگی مشاهده کنید.

نظرات