بیوگرافی میثم دلخانی کشتی گیر فرنگی و همسرش + عکس های خانوادگی و مسابقات

0

میثم دلخانی (Meysam Dalkhani) کشتی گیر فرنگی کار و ورزشکار تیم ملی کشتی آقایان ایران اهل شیراز است. به مناسبت حضور او در بازی های مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان، تصمیم به معرفی کامل این ورزشکار ملی گرفته ایم. ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل میثم دلخانی کشتی گیر فرنگی کار، زندگینامه، فعالیت های ورزشی، معرفی خانواده و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج و همسرش و اینستاگرام میثم دلخانی و پیوستنش به تیم ملی کشتی ایران می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی میثم دلخانی کشتی گیر فرنگی و همسرش + عکس های خانوادگی و مسابقات

بیوگرافی میثم دلخانی کشتی گیر

میثم دلخانی, کشتی گیر فرنگی کار تیم ملی فرنگی ایران در ۱۶ دی ماه سال ۱۳۷۵ در شیراز استان فارس متولد شد. او دارای وزن ۶۳ کیلوگرم می باشد و برای تیم ملی فرنگی ایران کشتی می گیرد.

ازدواج و همسر

این ورزشکار کشتی در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده

سوابق ورزشی

میثم کرمعلی دلخانی کشتی گیر فرنگی کار تیم ملی کشتی فرنگی ایران شیرازی در وزن ۶۳ کیلوگرم است که در رده بندی جهانی در وزن ۶۳ کیلو گرم جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.

دلخانی، دارنده مدال نقره در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در سال ۱۴۰۰، مدال طلای امیدهای جهان و آسیا را در سال ۲۰۱۹، مدال برنز جوانان جهان (۲۰۱۶) نشان برنز جوانان آسیا (۲۰۱۵) و مدال برنز نوجوانان آسیا ، نشان برنز و نقره بزرگسالان اسیا و … می باشد.

زندگینامه میثم دلخانی کشتی گیر فرنگی کار

دلخانی، دارنده مدال نقره در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در سال ۱۴۰۰، مدال طلای امیدهای جهان و آسیا را در سال ۲۰۱۹، مدال برنز ر دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی اولکساندر هروشین از اوکراین را با نتیجه ۵ بر یک مغلوب کرد و راهی دیدار نیمه نهایی شد. دلخانی در این دیدار با نتیجه ۴ بر یک از سد مهمت چکر از ترکیه گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال و در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۷ بر ۶ از سد لوانی گذشت.

همچنین ببینید: بیوگرافی امیرمحمد یزدانی کشتی گیر و همسرش + خانواده و افتخارات ورزشی

صفحه رسمی میثم دلخانی در اینستاگرام

صفحه رسمی این ورزشکار کشتی فرنگی با نشانی meysam_dalkhani در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

اینستاگرام میثم دلخانی کشتی فرنگی

مسابقات کشتی جهانی نروژ ۲۰۲۱

کشتی گیر کشورمان در وزن ۶۳ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف دنیز منیکسه از آلمان رفت و این دیدار با نتیجه ۹ بر ۰ به سود دلخانی به پایان رسید. دلخانی در یک چهارم نهایی به مصاف تیمیروف از اوکراین رفت و این دیدار با نتیجه ۳ بر ۳ به برتری رسید و به نیمه نهایی صعود کرد. دلخانی در نیمه نهایی به مصاف ممدوف از آذربایجان رفت و این دیدار با نتیجه ۹ بر ۰ به برتری رسید و راهی فینال شد. آبولاتزه کشتی گیر گرجستانی حریف دلخانی در فینال شد.

کشتی میثم دلخانی

عناوین کسب شده توسط میثم دلخانی

• مدال نقره در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در سال ۱۴۰۰
• مدال طلای امیدهای جهان و آسیا را در سال ۲۰۱۹،
• مدال برنز جوانان جهان (۲۰۱۶)
• نشان برنز جوانان آسیا (۲۰۱۵)
• مدال برنز نوجوانان آسیا
• نشان برنز و نقره بزرگسالان اسیا و … می باشد.

مدال نقره – جایگاه دوم آلماتی ۲۰۲۱ ۶۳ ک‌گ
مدال برنز – جایگاه سوم دهلی نو ۲۰۲۰ ۶۳ ک‌گ
قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان
مدال طلا – جایگاه اول بوداپست ۲۰۱۹ ۶۳ ک گ
زیر ۲۳ سال آسیا
مدال طلا – جایگاه اول اولان باتور ۲۰۱۹ ۶۳ ک‌گ

نوجوانان آسیا

مدال برنز ۲۰۱۳ اولان باتور؛ (۵۰ ک‌گ)
نوجوانان جهان

«پانزدهم» ۲۰۱۳ زرنجانین؛ (۵۰ ک‌گ)

«هفدهم» ۲۰۱۴ هومنه، اسلواکی؛ (۵۴ ک‌گ)
جوانان جهان

«هشتم» ۲۰۱۵ سالوادور، باهیا؛ (۵۵ ک‌گ)

مدال برنز ۲۰۱۶ ماکن؛ (۵۵ ک‌گ)

عکس های جدید میثم دلخانی کشتی گیر فرنگی کار

عکس های جدید میثم دلخانی کشتی گیر تیم ملی فرنگی ایران

بیوگرافی میثم دلخانی عکس

 

نظرات