زمان و تاریخ برگزاری جشن شکوفه ها برای کلاس اولی ها ۱۴۰۱ مشخص شد

0

زمان و تاریخ برگزاری جشن شکوفه ها برای کلاس اولی ها ۱۴۰۱ مشخص شد

زمان و تاریخ برگزاری جشن شکوفه ها و کلاس اولی ها ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مشخص شد و جشن شکوفه ها و غنچه‌ها برای پیش دبستانی ها و کلاس اولی ها، روز پنجشنبه اول مهر در سراسر کشور برگزار خواهد شد و آیین آغاز سال تحصیلی ( ۱۴۰۱-۱۴۰۲) روز شنبه، ۲ مهر با حضور ریاست جمهوری و نواختن زنگ یکی از مدارس کشور، برگزار می‌شود.

زمان و تاریخ برگزاری جشن شکوفه ها برای کلاس اولی ها 1400 مشخص شد

زمان و تاریخ برگزاری مراسم بازگشایی مدارس برای کلاس اولی ها ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مشخص شد و جشن شکوفه ها و غنچه‌ ها برای پیش دبستانی ها و کلاس اولی ها، روز ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ در سراسر کشور برگزار خواهد شد و آیین آغاز سال تحصیلی ( ۱۴۰۲-۱۴۰۱) روز شنبه، ۲ مهر ۱۴۰۱ با حضور ریاست جمهوری و نواختن زنگ یکی از مدارس کشور، برگزار می‌ شود.

با توجه به اینکه اول مهر روز جمعه است، روز شنبه دوم مهر را به عنوان روز ملی بازگشایی مدارس خواهیم داشت.

کاظمی خاطرنشان کرد: جشن شکوفه‌ها ۳۰ شهریور است که در موعد خود برگزار خواهد شد.

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ ای از برگزاری مراسم بازگشایی مدارس برای نوآموزان، ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ در سراسر کشور خبر داد.

زمان برگزاری جشن شکوفه ها و زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

زمان برگزاری جشن شکوفه ها و زنگ آغاز سال تحصیلی 1401-1400

در اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس آمده است: جشن شکوفه‌ ها و غنچه‌ها برای نوآموزان پیش‌ دبستانی و کلاس اولی‌ ها، روز پنجشنبه اول مهر در سراسر کشور برگزار خواهد شد و آیین آغاز سال تحصیلی ( ۱۴۰۱-۱۴۰۲) روز شنبه، سوم مهر  ۱۴۰۰ با حضور ریاست جمهوری و نواختن زنگ یکی از مدارس کشور، برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، حضور دانش‌ آموزان کلاس اولی و نوآموزان پیش دبستانی در مراسم شروع سال تحصیلی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و گروه‌بندی امکانپذیر خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: کلاس‌های دانش‌آموزان از مهرماه بی‌شک به صورت حضوری برگزار می‌شود، با شنیده‌ها از وزارت بهداشت شیوع کرونا افت پیدا کرده است اما حتما دانش‌آموزان را به تزریق دز یادآور توصیه می‌کنیم.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری طرح ملی بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اول مهر روز جمعه است، روز شنبه دوم مهر را به عنوان روز ملی بازگشایی مدارس خواهیم داشت.

نظرات