بیوگرافی جین بینی همسر اول محمد خردادیان + زندگینامه و ماجرای درگذشت

4

جین بینی متولد ۱۳۳۵ در لندن همسر اول و سابق محمد خردادیان کیست و علت فوت او چه بود؟ بیوگرافی جین بینی همسر اول محمد خردادیان + عکس ها و زندگینامه و ماجرای درگذشت جین بینی همسر سابق محمد خردادیان و پیج اینستاگرام و آثار و شغل او را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی جین بینی همسر اول محمد خردادیان + زندگینامه و ماجرای درگذشت

بیوگرافی جین بینی همسر سابق محمد خردادیان + عکس ها و علت درگذشت

جین بینی, رقاص و بالرین انگلیسی, همسر اول محمد خردادیان, در سال ۱۹۵۶ برابر با ۱۳۳۵ در لندن ، انگلستان متولد شد. او در یکی از معتبرترین مدارس هنرهای نمایشی انگلستان ، بوش دیویس ، رقص آموخت و حرفه رقص خود را با اجرای باله ملی ایران در ایران در سال ۱۹۷۶ آغاز کرد. ژان همچنین چهارده سال در ایالات متحده زندگی و اجرا کرد.

سال های فعالیت

جین بینی بالرینی اهل لندن، انگلستان است که پیش از انقلاب اسلامی در ۱۹ سالگی در اوایل دهه ۵۰ به ایران آمد و در تالار رودکی در نمایش ها و مراسم های هنری اجراهای بسیاری انجام داد.

او سال‌ها در کنار رقصندگان ایرانی در تالار رودکی به اجرای مشهورترین نمایش‌های باله پرداخت.

او زمانی که دختر نوزده ساله بود که به استخدام وزارت فرهنگ درآمد و در تالار رودکی تهران مشغول بکار شد.
با زندگی در ایران ، زبان فارسی را یاد گرفت و خودش میگوید: یه خُرده فارسی بلدم. ولی حالا تمرینش رو ندارم و قبلا بهتر حرف می‌زدم.

بیوگرافی و علت درگذشت جین بینی همسر اول محمد خردادیان + عکس 

بیوگرافی و علت درگذشت جین بینی همسر سابق محمد خردادیان

نحوه آشنایی جین بینی با محمد خردادیان

جین بینی می‌گوید که در آن موقع‌‌ها علاوه بر خارجی‌های مقیم ایران، دوستان ایرانی هم داشتیم و به یاد می‌‌آورم که یک روز پسر جوانی (محمد خردادیان) که بلیط اجرای ما را در تالار رودکی از دوستش گرفته بود برای تماشا به تالار آمد و همه چیز از آن‌جا شروع شد.

جینی می‌گوید که ما با هم خیلی دوست شدیم و اکیپی بیرون می‌رفتیم. پنج‌شنبه جمعه‌ها به کوه و دربند می‌رفتیم.

آن‌ها می‌خواستند که فرهنگ ایرانی را به ما نشان بدهند. اصفهان و شیراز می‌رفتیم و شمال. این‌طوری شد که عشق من به آن مرد ایرانی، (محمد خردادیان) عمیق و عمیق‌تر شد و درست چند هفته قبل از پایان قرارداد من با سازمان باله ملی ایران، من و محمد در ایران با هم ازدواج کردیم.

جینی می‌گوید که نمی‌دانستیم کجا برویم. من می‌خواستم به بریتانیا برگردم اما محمد سربازی نرفته بود و نمی‌توانست از ایران خارج بشود.او رقصنده‌ی حرفه‌ای نبود اما بسیار زیبا می‌رقصید و به من هم رقص ایرانی را یاد داد.

همچنین ببینید: بیوگرافی شهرام کاشانی و همسر سابقش مریم کاشانی+ خانواده و زندگی جنجالی

کتاب برای عشق محمد

جین در سال ۲۰۱۴ کتابی با نام «برای عشق محمد» به چاپ رساند و در بریتانیا منتشر کرد.

بینی چند سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به همراه همسرش محمد خردادیان در ایران ماند و پس از آن هر دو از ایران خارج شدند.

بعد از مهاجرت از ایران به همراه همسرش در کلوپ‌های ایرانی لندن و مراسم و مجالس ایرانی به عنوان رقاص مشغول شد کرد.

مشکلات زندگی خصوصی و مشترک

جین بینی می‌گوید که زندگی خصوصی‌شان موفق نبود و از همان اول متوجه شدم که مشکلاتی وجود دارد و در زندگی مشترکم ناموفق بودم و مشکل از محمد بود که به بیماری مبتلا بود.

سرانجام روزی گفت که بیمار است و من اما خوشحال شدم که دلیل این رفتارها و دوری‌گزیدن‌ها این نبود که زن دیگری در رابطه‌مان باشد.

زندگی خردادیان و جین بینی بعد از ۹ سال زندگی مشترک به دلایلی که بعد ها توسط خود خردادیان فاش شد به جدایی ختم می شود .

ازدواج مجدد

او بعد از جدایی خردادیان مجددا ازدواج کرد و متاهل است و مادر دو دختر بزرگسال است.

محمد خردادیان متولد سال ۱۳۳۵ بین خیابان گرگان و چهارراه‌ گلچین در منطقه‌ی نظام‌آباد تهران، کوچه حق‌پرست و در یک خانه‌ی مستاجری به دنیا آمد.

درگذشت همسر سابق محمد خردادیان

جین بینی در نهایت چند سال قبل به علت بیماری سختی که مبتلا می شود در گذشته است .
همسر محمد به شدت عاشق او بوده است و درباره این که نشان دهد محمد خردادیان کیست و در زندگی او چه نقشی داشته است درباره این عشق آتشین خود در طی ده سال زندگی مشترک با یک دیگر یک کتاب با عنوان دل نوشته نوشته است .

 

4 دیدگاه در “بیوگرافی جین بینی همسر اول محمد خردادیان + زندگینامه و ماجرای درگذشت

  1. آرشام آذز گفت:

    من کلا قبل برنامه منوتو در باره ممد خردادیان، ازش خوشم نمیومد ولی بعد شنیدن زندگی اش فهمیدم که واقعا یک طرفه قاضی رفته بودم، خیلی خیلی متأثر از حرفاش شدم و زندگی اش ایران قدیم و آزادی بین الملل آمدن ادمای مختلف از چندین جای دنیا و زندگی این مرد با پستی و بلندی هاش و قبول اینکه شاید برای شخص خود من که استریت ام هیچموقع قابل هضم نباشه عشق به یک همجنس ولی چرا باید این فرد چون طرز نگرشش به دنیا فرق داره با من نوعی چرا نمیتونست بیان کنه به طرف مقابلش که اسمش اِبی بوده و وای بر صدای این اِبی در نوار کاست هایی که ارسال کرده بود به ممد خردادیان….و جین چقدر دختر بانمکی بوده که عاشق یک مرد خاورمیانه ای شده بوده و براش کتابی هم نوشته بوده و الان حس میکنم که چقدر این خردادیان تنهاست و یاد کتاب عقاید یک دلقک هم افتادم …

  2. آفرين گفت:

    جین عاشق محمد بود اما محمد عاشق ی مرد به اسم ابی شده بود و برای فراموش کردن اون با جین ازدواج کرده. بی چاره جین چقدر عاشق این بوده. اما خب عشق یک طرفه فایده ای نداره. 😢😔

  3. علیرضا گفت:

    از لحظه ای ک فهمیدم زندگی محمد خردادیان با سختی زیاد بوده کلا حالم بده یه دل آشوبی بدی دارم لعنت به این زندگی به دنیا اومدیم ک بدترین هارو تجربه کنیم و بریم

  4. زینب گفت:

    روحش شاد
    چه زندگی غم انگیزی😕
    عشقش وافعی بوده

نظرات