انواع تابلو تبلیغاتی جدید برای مغازه

0

وسعت و گستردگی در پیشرفت علم و تکنولوژی یک امر مهم در زندگی افراد جامعه بشمار می رود و می شود رویت این توسعه و پیشرفت ها را به وضوح در زندگی روزمره و جهان کنونی بشر شاهد بود؛ در رابطه با همین موضوع پیشرفت و توسعه می خواهیم در ادامه به ارتباط آن با ساخت تابلو های تبلیغاتی و تابلو سازی بپردازیم و با انواع تابلو های تبلیغاتی جدید و مدرن آشنا شویم.

تابلو تبلیغاتی مغازه

تابلو تبلیغاتی چیست؟

تبلیغات دنیایی وسیع است که به زیر شاخه های متعددی تقسیم بندی می شود و هدف از شکل گیری آن، تبلیغات مشاغل، کسب و کارها و در نهایت در آمد زایی و بازاریابیشان است؛ به عنوان مثال چند روش تبلیغاتی عبارتند از تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در تلویزیون، تبلیغات پیامکی و صدها روش تبلیغاتی دیگر.
یکی از روش های مدرن و کار آمد امروزی در حوزه تبلیغات را می توان تبلیغات محیطی نام برد که در تعریف آن باید گفت، هر تبلیغی که خارج و دور از پیرامون افراد انجام گیرد تبلیغات محیطی نام دارد که مثال هایی از آن به این صورت هستند: بیلبوردهای جاده های، تابلو سردر شرکت، تابلو ارگانها، تابلو سردر پاساژ، تابلو مغازه و مواردی که مشابه با مثال های فوق می باشند.
در ادامه توضیحاتی داریم در رابطه با تابلو مغازه و چند مدل جدید و مدرن آن که نقش بسزا و تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری دارند.

تابلو مغازه چیست؟

مغازه یک کلمه فرانسوی است که در زبان فارسی هم وارد شده است و به این شکل تعریف می شود که مغازه محلیست که افراد در آن مشغول به فروش کالا و یا ارائه خدمات به مشتریان در جهت کسب در آمد می باشند؛ اما نکته ای که در اینجا قصد داریم در مورد آن بیشتر بدانیم این است که مغازه ها به جهت اینکه بتوانند به طور هدفمند، معرف مشتریان واقع شوند نیاز به تبلیغات دارند که یکی از این روش های تبلیغاتی ساخت تابلو مغازه است.
تابلو مغازه را می توان به طور کلی در دو مورد به کار برد که یکی از آنها کاربرد تابلو در داخل مغازه و دیگری ساخت و نصب تابلو به عنوان سردر مغازه است که در ادامه مطلب به جدید ترین تابلو های مغازه که امروزه از کاربرد بالایی برخوردارند خواهیم پرداخت.

تابلو چلنیوم نور اندریک

تابلو تبلیغاتی مغازه
تابلو چلنیوم یکی از تابلو های تبلیغاتی است که در انواع مختلف به شکل حروف برجسته ساخته می شود و متریال هایی که در تولید آن استفاده می شوند پلکسی گلاس، چنلیوم، اس ام دی، پی وی سی و منبع تغذیه هستند که در برندها و انواع متفاوتی تولید و به فروش می رسند؛ یکی از روش هایی که تابلو چلنیوم را می توان تولید کرد، روش ساخت به صورت نور اندریک است.
منظور از نور اندریک در تابلو سازی و ساخت حروف برجسته یعنی اینکه بعد از ساخت حروف اقدام به نصب اس ام دی در قسمت پشت حروف گردد، که با انجام این کار بعد از نصب حروف، شاهد نور پردازی در قسمت پشت حروف نیز خواهیم بود.
تابلو چلنیوم نور اندریک از مزیت های بسیاری برخوردار است که می توان به این صورت آنها را نام برد که اس ام دی ها در ساخت تابلو چلنیوم نور اندریک در رنگ بندی های متفاوتی قابل اجرا هستند؛ پلکسی گلاس و لبه چنلیوم هم به همین صورت دارای تنوع رنگ هستند و در نهایت با توجه به موارد فوق می توان حروف چنلیوم را در انواع متفاوتی تولید نمود.

تابلو دو طرفه گرد

تابلو تبلیغاتی مغازه
یکی از جدید ترین محصولات در تابلو سازی که امروزه مورد استقبال بسیار بالای مشتریان واقع شده است تابلو دو طرفه گرد است که در انواع مختلفی ساخته می شود که البته در اینجا منظور و هدف ما از تابلو دو طرفه گرد، تابلویی است که با استفاده از آلومینیوم، پلکسی گلاس و اس ام دی ساخته می شود.
روش ساخت تابلو دو طرفه گرد به این صورت است که در ابتدا شاخه های آلومینیوم با استفاده از دستگاه های مربوطه به صورت دایره خم کاری شده و به شکل یک باکس در آمده و بعد از آن داخل تابلو با استفاده از لامپ های اس ام دی نور پردازی می شود و در مرحله آخر مبادرت به نصب پلکسی هایی که از قبل برش داده شده در دو سمت تابلو می شود.
چند نکته دیگری که باید در رابطه با تابلو گرد دو طرفه یاد آور شویم این است که این تابلو ها با استفاده از پایه های مخصوص به شکل عمود بر دیوار نصب می شوند و در حالت کلی به دو روش ثابت و گردان ساخته می شوند، همچنین پلکسی گلاس به کار رفته در تابلو های گرد دو طرفه به شکل وکیوم و ساده قابل اجرا خواهد بود.

تابلو لاسوگاسی

تابلو تبلیغاتی مغازه
یکی از تابلو های جدید در تابلو سازی مربوط می شود به ساخت تابلو لاسوگاسی که در ایران برخی از تابلو سازان برجسته و به نام، تخصص و مهارت بالایی در تولید و ساخت آن دارند که یکی از آنها گروه تبلیغاتی و تابلو سازی نوین لایت به آدرس اینترنتی https://novinlight.com است.
تابلو لاسوگاسی در انواع مختلفی ساخته می شود که معمولا به شکل حروف برجسته می باشد و اکثر متریال هایی که در ساخت این نوع از حروف برجسته مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از استیل، آهن، چنلیوم و پلکسی گلاس که هر کدام از اینها بعد از ساخت با استفاده از لامپ های فلامنتی، لامپ های نئون، لامپ های گرد، پیکسل های اس ام دی و مواردی مشابه نور پردازی می شوند.

نظرات