خرید تتر ارزان به راحتی آب خوردن از ایران بایننس

0

همانطور که میدانید، پول تغییرات زیادی را تا به امروز تجربه کرده تا به ماهیت دیجیتالی فعلیش برسد. تو این مقاله شما را با ماهیت دیجیتالی مهمترین و پرکاربردترین ارز دنیا یعنی دلار آمریکا (Tether) بیشتر آشنا میکنیم. همچنین برای خرید تتر با قمیتی مناسب و ارزان، یک صرافی ارز دیجیتال بسیار معتبر داخلی که مدت زیادی در این حوزه فعالیت کرده است را به شما معرفی میکنیم.

 خرید ارزان تتر

سیر تکاملی پول از گذشته تا به امروز

بهتر است که قبل از هر چیزی در مورد پول و تغییراتی که تا به الان تجربه کرده صحبت کنیم. نخستین بار ۹۰۰۰ سال قبل از میلاد بود که، انسان­ها برای تامین وسایل مورد نیازشان از مبادله­ی کالا به­ کالا استفاده کردند؛ اما به مرور زمان تعیین ارزشی برابر برای وسیله­هایی که قابل مقایسه نبودند، بسیار سخت شد. به همین دلیل بشر سکه را به عنوان یک واحدِ یکسان برای مبادلاتش بوجود آورد.

برای اولین بار چینی ها از طلا برای ساخت سکه استفاده کردند ولی با روی کار آمدن سلسله­ ی هان در این کشور، علاوه بر سکه، ابتدایی ترین نوع اسکناس هم به عنوان روشی برای پرداخت به مردم معرفی شد. این اسکناس ها از جنس پوست آهو بودن و فقط در آسیای شرقی کاربرد داشتند، ولی با سفر تاجر و جهانگرد معروف، مارکوپولو، این اسکناس ها برای اولین بار به اروپا نیز منتقل شدند. با گذشت زمان، اسکناس­ها بسیار پیشرفته تر شدند به طوری که جعل آن­ها تقریبا غیرممکن شد. به این ترتیب چاپ و تولید اسکناس فقط منحصر به دولت­ها باقی ماند.

خرید ارزان تتر

اواسط قرن نوزدهم میلادی بود که با پیشرفت زیر ساخت­ و فناوری­های بانکداری، اولین کارت های اعتباری بوجود آمدند؛ به این ترتیب، انسان­ها دیگر نیازی به حمل پول فیزیکی نداشتند و پول صرفاً به یک عدد در حساب بانکی تبدیل شد. تا اینکه در نهایت جدیدترین شکل پول در سال ۲۰۰۷، با نام بیت کوین به مردم معرفی شد. در حال حاضر بعد از گذشت ۱۴ سال، هزاران رمزارز مختلف دیگر در بازار کریپتو کارنسی ها عرضه شده­اند؛ حتی برخی از دولت­ها نیز خرید ارز دیجیتال خود را معرفی کرده­اند.

 

دلار دیجیتال

با قاطعیت میتوان گفت که درحال حاضر مهمترین ارز جهان، دلار آمریکا است. با وجود تمامی بحث­هایی که در مورد افول دلار وجود دارد، اما این ارز بیش از ۸۰ درصد مبادلات دنیا را به خود اختصاص داده است. در دنیای رمزارزها نیز دلار بسیار مهم است و بیشتر سرمایه­گذاران این حوزه از این واحد پول استفاده میکنند. به همین خاطر هم احساس نیاز به یک ارزی که جایگزین دلار باشد، در این بازار بوجود آمد.

در اوایل سال ۲۰۱۴ با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، پای دلار دیجتالی نیز به این بازار باز شد. این ارز که در ابتدا ریل کوین نام داشت، مدتی بعد به تتر تغییر نام داد. مهمترین نکته ای که در مورد این رمز ارز وجود دارد، این است که قیمت تتر برخلاف سایر ارزهای دیگر هیچ نوسانی را تجربه نمیکند؛ به همین خاطر است که این ارز در دسته­ی ارزهای پایدار (Stable Coin) قرار میگیرد. در واقع خرید تتر به عنوان راه حلی برای مصون ماندن از عدم پایداری قیمت سایر ارزهای دیجیتال کاربرد دارد.

خرید ارزان تتر

دلایل خرید تتر

دلایل متعددی برای خرید تتر وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد، اما قبل از آن باید یادآوری کنم که قبل از اقدام برای خرید این ارز بهتر است که تحلیلی جامع از قیمت خرید تتر داشته باشید تا در شرایط مناسب و با بهترین قیمت ممکن، آن را خریداری کنید.

اولین دلیل برای خرید تتر، کسب سود از طریق افزایش قیمت آن است. متاسفانه واحد پول کشورمان هر روز بیشتر از قبل ارزش خود را از دست میدهد، به همین علت خرید دلار در ایران راهی برای حفظ سرمایه است. اما چرا باید به جای اینکه از صرافی دلار بخریم، بهتر است که تتر خریداری کنیم؟ برای خرید دلار فیزیکی باید به یک صرافی معتبر مراجعه کنید. با توجه به حجم ترافیک، صف های شلوغ مقابل صرافی ها و. . . این کار میتواند، زمان زیادی را از شما بگیرد. ولی صرافی ارز دیجیتال یک بستر کاملا آنلاین است و در کمتر از چند دقیقه تتر را به کیف پول شما واریز میکند.

دلیل بعدی این است که این ارز به عنوان واحدی برای مبادله­ی سایر رمز ارزها کاربرد دارد و به این ترتیب شما میتوانی با استفاده از تتر، نوسانات قیمتی سایر رمزارزها را بگیرید. از طرف دیگر ارز Tether بهترین وسیله برای خرید ارز دیجیتال است. از طرف دیگر برخی از سایت­ها و پلتفرم­ها از این ارز به عنوان روشی برای پرداخت استفاده میکنند. به این ترتیب میتوان از آن بدون هیچ نگرانی و ترسی بابت تحریم و محدودیت هایی که برای خرید کالا و خدمات توسط ما ایرانی­ها وجود دارد، استفاده کرد.

خرید ارزان تتر

از کجا تتر بخریم؟

با توجه به کلاهبرداری هایی که اخیرا در این حوزه رخ داده اند نمیتوان به هر صرافی ارز دیجیتالی اعتماد کرد حتی میتوان گفت که، انتخاب یک صرافی معتبر داخلی برای خرید تتر کاری بسیار سخت است. تیم تحقیقاتی مجله­ اینترنتی حرف تازه، بعد از بررسی های فراوانی که در این حوزه انجام داده است، در نهایت توانست یکی از بهترین صرافی های داخلی که سابقه­ای طولانی در این حوزه دارد را برای معرفی به شما پیدا کند.

 

صرافی ایران بایننس که یکی از قدیمی­ترین صرافی­های داخلی می­باشد، که درحال حاضر بیش از ۵ سال است که در حوزه­ی خرید و فروش ارزهای دیجیتال به هموطنان عزیزمان خدمات میدهد. این صرافی که به نوعی نسخه­ی بومی شده­ی صرافی باینانس است، امکان خرید و فروش بیش از ۶۰۰ ارز مختلف را فراهم کرده است که این تعداد در این حوزه بی­سابقه است. از طرفی قیمت تتر و همه­ی این رمز ارزها به طور لحظه ای آپدیت میشوند و به این ترتیب با بهترین قیمت ممکن میتوانید خریدتان را انجام دهید.

از طرفی تیم سازنده­ و پشتیبانی­دهنده­ی این صرافی، از متخصصان حرفه­ای تشکیل شده که تسلط کاملی را در این حوزه دارند. علاوه بر آن این سایت پشتیبانی ۲۴ ساعته در همه­ی ایام هفته را نیز دارد. به این ترتیب مهم نیست که چه زمان و در چه ساعتی از این صرافی خرید میکنید، چون در هر لحظه تیمشان آماده­ی ارائه خدمات به شما هستند، البته لازم به ذکر است که با وجود چنین تیمی پروسه ثبت نام و احراز هویت شما بیشتر از یکی دو روز طول نمیکشد. از طرفی، رابط کاربری این صرافی به­قدری ساده و جذاب ساخته شده است که حتی آماتورترین افراد هم میتوانند از آن استفاده کنند.

 

کلام پایانی

در صورتی که قصد خرید تتر ارزان را دارید، حتما به صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس مراجعه کنید. با توجه به اینکه مقدار کارمزد دریافتی این صرافی بسیار ناچیز و منطقی است، میتوانید بهترین قیمت های ممکن برای خرید تتر و سایر ارزهای دیجیتال را در این صرافی مشاهده کنید. پس بهتر است که سریعتر مراحل ثبت نام و احراز هویتتان را بگذرانید، تا خرید و فروشتان را انجام دهید. مطمئنیم که تنها با یکبار معامله در این صرافی به یکی از مشتریان ثابت آن تبدیل می­شوید.

نظرات