آیا شهید حسن عشوری محمد گاندو است؟ شخصیت واقعی محمد در سریال گاندو کیست

6

آیا شهید حسن عشوری محمد گاندو است؟ شخصیت واقعی محمد در سریال گاندو کیست

آیا شهید حسن عشوری محمد گاندو است؟ شخصیت واقعی محمد با بازی وحید رهبانی در سریال گاندو کیست و کاراکتر واقعی چه کسی است؟ آیا نقش محمد در سریال گاندو ۱ و ۲ بر اساس زندگی نامه شهید عشوری ساخته شده است؟ شهید حسن عشوری کیست؟

آیا شهید حسن عشوری محمد گاندو است؟ شخصیت واقعی محمد در سریال گاندو کیست

شخصیت واقعی محمد در مجموعه گاندو چه کسی می‌باشد ونقش واقعی کیست؟ به نظر کاراکتر محمد در مجموعه گاندو ١و٢ برطبق زندگی شهید حسن عشوری به دست تولید رسیده است؟

با اکران قسمت پایانی مجموعه گاندو ۲ و١ به اتمام رسیدن این مجموعه نظراتی در مورد کاراکتر محمد گاندو با ایفای وحید رهبانی در مجموعه گاندو در شبکه‌های اجتماعی انتشار گردید و بعضی رسانه‌ها بیان نمودند که کاراکتر محمد گاندو در مجموعه گاندو ۲ و ۱ بر طبق رزومه و نحوه شهید شدن حسن عشوری به دست تولید رسیده است.

با پخش آخرین قسمت سریال گاندو ۲ و پایان یافتن این سریال اظهار نظر‌هایی درباره نقش محمدگاندو که وحید رهبانی بازی کرده در سریال گاندو در فضای مجازی منتشر شد و برخی رسانه ها اظهار داشتند که نقش محمدگاندو در سریال گاندو ۲ و ۱ بر اساس زندگینامه و نحوه شهادت شهید حسن عشوری ساخته شده است. اما مجبتی امینی درباره این موضوع توضیح داد

آیا شهید حسن عشوری محمد گاندو است؟ شخصیت واقعی محمد در سریال گاندو کیست

پس از پخش قسمت آخر این سریال طبق برخی اظهار نظر‌ها گفته شد که نقش «محمد» در این سریال بر اساس زندگی نامه شهید عشوری ساخته شد.

حسن عشوری نخستین شهید وزارت اطلاعات در مقابله با گروه‌های تکفیری است، اما مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو نشان می دهد که هیچ ارتباطی میان محمد و این شهید بزرگوار وجود ندارد.

شهید حسن عشوری کیست

شهید حسن عشوری کیست

مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو، موضوع مشابه سازی کاراکتر وحید رهبانی با شخصیت شهید حسن عشوری را تکذیب کرد و گفت: نقش محمد سریال گاندو برگرفته از شخصیت واقعی یک مامور سازمان اطلاعات سپاه است که البته نمونه‌ آن هم زیاد است، اما روایت قصه براساس شخصیت و اتفاق‌ های واقعی صورت گرفته و این موضوع غیرقابل انکار است.

شهید محمد حسن عشوری متولد ۲۳ مرداد ۱۳۶۸ در رودسر یکی از شهدای امنیت کشور است که خرداد ۹۶ در درگیری با گروه های تکفیری در چابهار به شهادت رسید.

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏آقا محمد سریال گاندو فقط یه بازیگر بود. بیاید از حسن آقا عشوری براتون بگم که خواهرش میگه تا روز شهادتش ما نمیدونستیم کجا کار میکنه، وقتی فهمیدیم که خبر شهادتش اومد.

شهید عشوری سرباز گمنام امام زمان عج بود…!

شهید حسن عشوری از شهدای امنیت کشور است که با جان‌نثاری و مبارزه خود در برابر تکفیری‌هایی که چنگ به قلب اسلام ناب محمدی (ع) زده بودند، بار دیگر ارزش‌های والای انسانی را به تصویر کشید.۲۴ خرداد سال ۱۳۹۶ برای مردم گیلان یادآور روزی است که این شهید والامقام با زبان روزه به دست شقی‌ترین مخالفان اسلام به آرزوی همیشگی خود رسید. پدر شهید عشوری از جانبازان و رزمندگان جنگ تحمیلی است.

بیوگرافی شهید محمد حسن عشوری

این چهره در تاریخ ۲۳ مرداد ماه سال ۱۳۶۸ در رودسر به دنیا آمده است.

ایشان یکی از شهیدان امنیت کشورمان به شمار می‌رود، که در خرداد ماه سال ۹۶ در جنگ با گروه‌های تکفیری در چابهار به فیض شهادت دست یافت.

یکی از کاربران در شبکه اجتماعی اینگونه بیان نمود:
آقا محمد مجموعه گاندو تنها یک هنرپیشه بود. می‌خواهم از حسن آقا عشوری برای شما صحبت کنم، که خواهر ایشان بیان می‌کند تا روز شهادت حسن ما خبر نداشتیم که در کجا فعالیت می‌کند، هنگامی که متوجه شدیم که خبر دادند شهید شده است.

شهید عشوری سرباز گمنام امام زمان عج بود.

شهید حسن عشوری یکی از شهیدان امنیت کشور ایران به حساب می‌آید، که با جان نثاری و مبارزه اش در مقابل تکفیری‌ها یک بار دیگر ارزش‌های والای انسانی را به نمایش درآورد.

در تاریخ ۲۴ خرداد ماه سال ۹۶ برای مردم گیلان روزی می‌باشد، که این شهید بزرگوار با زبان روزه به دست تکفیری‌ها به آرزویش دست یافت.

پدر شهید حسن عشوری یکی از جانبازان و رزمنده‌های جنگ هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

6 دیدگاه در “آیا شهید حسن عشوری محمد گاندو است؟ شخصیت واقعی محمد در سریال گاندو کیست

  1. احسان گفت:

    روح شهيدان وطن پرستان این سرزمین با هردین و مذهبی که داشتن شاد

  2. جلال گفت:

    روح بلند و پاکت با آقا امام حسن مجتبی صاحب اسمت محشور باشه ، همیشه در قلب و ذهن ما جاوادن هستید ،درود خداوند برشما شهید والا مقام ❤️‍🔥

  3. هاجر گفت:
    9
    4

    خداوند دشمنان دین و نظام و ایران و رهبر عزیزمون را نابود و ریشه کن بکنه ب حق امام زمان جانمون

  4. حسین گفت:
    12

    خداوند روح شهدای امنیت که مظلومانه به شهادت میرسن و باجانفشانی خود امنیت مارا تامین کرده و به فکرملت ومیهن خودهستندراباشهدای کربلا محشوربگرداند
    جهت شادی روحشون صلوات

  5. امیرعلی گفت:
    36
    1

    روحت شاد ای شهید والامقام

  6. محمدرضا گفت:
    7
    33

    شهید عشوری شهید وزارت اطلاعات هست
    ولی گاندو به اطلاعات سگاه مربوط میشه

نظرات