اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نارگیل با نقش+ داستان و تصاویر و زمان پخش

1

“سریال نارگیل”، مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران به کارگردانی سیدابراهیم عامریان و حمزه صالحی و تهیه کنندگی محسن توکل فرد و با بازی بهنوش بختیاری در ژانر کودک و نوجوان و فانتزی ساخته شده است. سریال نارگیل که به تازگی مراحل ساختش را به پایان رسانده است، حالا قرار است به زودی بر روی پلتفرم فیلیمو برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نارگیل با نقش+ داستان و تصاویر و زمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال نارگیل به همراه نقش

بیوگرافی بازیگران سریال نارگیل با نقش ها و عکس و اسامی محصول ۱۴۰۰ به کارگردانی مسعود کیمیاییسیدابراهیم عامریان است, داستان و بازیگران سریال نارگیل

خلاصه داستان سریال نارگیل

“نارگیل” روایتگر ماجرای جذاب و فانتزی است. “هاله” شخصیت اصلی سریال، اشتباه بزرگی می‌کند و پدر و مادرش اسیر طلسم وروره می‌شوند. او برای نجات والدینش باید به همراه برادرهایش و سه عروسک به نامهای “نارگیل” و “لنگه” و “لیوه” به سفری جادویی برود. سفری هیجان‌انگیز اما پر از اتفاقات جادویی و دلهره آور…

خلاصه داستان سریال نارگیل

گفتنی است این سریال، نخستین تجربه مشترک کارگردانی سیدابراهیم عامریان و حمزه صالحی است که فضایی شاد و موزیکال دارد و با حضور سه عروسک مهمان خانه‌ها می‌شود. صداپیشگی عروسک‌ها را محمدرضا علیمردانی، هومن حاجی عبداللهی و مجید آقا کریمی برعهده دارند.

 

اسامی بازیگران سریال نارگیل به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال نارگیل به همراه نقش

زمان پخش و توزیع

روز های پنجشنبه ساعت ۸ صبح منتظر قسمت جدید این سریال زیبا و ژانر کودک و نوجوان باشید

دیگر عوامل

کارگردانی سیدابراهیم عامریان، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر علیازی، برنامه‌ریز: کیمیا محمودیان، عکاس: سارا براتی، مدیر تدارکات: مجید رنجبر، جانشین تولید: حمیدرضا اسماعیلی، عروسک‌گردان: پیمان فاطمی، طراحی و ساخت عروسک: علی اعتصامی‌فر، جلوه‌های ویژه بصری: اشکان چگنی، طراح صحنه: سعید هنرمند، طراح لباس: مهناز غنی، طراح چهره‌پردازی: میشا جودت، صدابردار: بابک اخوان، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، آهنگساز: امیر توسلی، تدوین: حسن ایوبی، مدیر فیلمبرداری: سید میلاد حسینی، مدیر تولید: سید حمیدرضا اطیابی، مجری طرح: مریم رحیمی.

1 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نارگیل با نقش+ داستان و تصاویر و زمان پخش

  1. حنانه گفت:

    سلام سایت تان بسیار عالی هست
    من اسم چند تا از بازیگران سریال نارگیل را نمیدونستم ولی دمتون گرم که اسمشان را نوشتید .
    لطفا اسامی بازیگران کودک را هم اضافه کنید. من فقط ترنم کاظمی را شناختم .
    من از ترنم کاظمی خوشم میاد خیلی خوب بازی میکنه

نظرات