اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال گل های گرمسیری با نقش+ داستان و تصاویر زمان پخش

0

“سریال گل های گرمسیری”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه کنندگی محمدصادق جلالی و با بازی بهنوش طباطبایی است. این سریال محصول سال ۸۷-۸۶ و در ژانر درام، تاریخی و اجتماعی ساخته شده است. سریال گلهای گرمسیری که برای اولین بار در پاییز سال ۸۷ از شبکه یک سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی انتن شبکه آی فیلم شهریور ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال گل های گرمسیری + داستان و تصاویر

بیوگرافی بازیگران سریال گلهای گرمسیری با نقش

بیوگرافی بازیگران سریال گل های گرمسیری با نقش ها و عکس و اسامی محصول ۱۳۸۷ ساخته محمدمهدی عسگرپور است, داستان و بازیگران سریال گلهای گرمسیری

خلاصه داستان سریال گلهای گرمسیری

سریال “گلهای گرمسیری” روایتگر ماجرایی جذاب در برهه ی تعطیلی دانشگاه‌ها قبل از جنگ ایران و عراق است که باعث رفتن دانشجویان می‌شود. در این میان “ناهید” و “رسول” هم از هم جدا می‌شوند. “رسول” برای دفاع از وطن عازم زادگاهش خرمشهر می‌شود و “ناهید” برای یافتن او موانع زیادی را پشت سر می‌گذارد، اما رسیدن دوباره‌ی این دو به یکدیگر سرآغاز ماجراهایی تازه است.

خلاصه داستان سریال گل های گرمسیری

محمدمهدی عسگرپور، متولد ۱۳۴۲ در تهران و فارغ‌التحصیل سینما از دانشکده صدا و سیما، تهیه‌کننده و کارگردان اهل ایران است. وی فعالیت هنری را سال ۱۳۶۶ با کارگردانی فیلم‌های کوتاه آغاز کرد. او تاکنون سریالهای رهایم نکن، نفس گرم، شیدایی، جراحت، اتوبوس، گل‌های گرمسیری، روح‌الله و نقطهٔ اوج و فیلمهای مهمان داریم، هفت و پنج دقیقه، اقلیما، قدمگاه، پرواز در نهایت را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی بازیگران سریال گل های گرمسیری به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال گل های گرمسیری به همراه نقش

زمان پخش از آی فیلم

بینندگان آی فیلم می توانند بازپخش سریال “گل های گرمسیری” را هر روز در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ تماشا کنند.

دیگر عوامل

کارگردان: محمدمهدی عسگرپور، تهیه کننده: محمدصادق جلالی، مدیر فیلمبرداری: حسن کریمی، رضا شیخی، آهنگساز: علیرضا کهن دیری، صدابردار: بابک اخوان.

نظرات