خرید اقساطی سازمانی فقط با یک کارت ملی!

2

خرید اقساطی سازمانی فقط با یک کارت ملی!

امروزه به دلیل افزایش قیمت کالا و محصولات مختلف، درخواست مردم برای خرید اقساطی بسیار افزایش پیدا کرده است و اکثر افراد تمایل به خرید قسطی کالا دارند. به همین منظور فروشگاه‌ها و سایت‌های بسیاری اقدام به فروش اقساطی کالا کرده‌اند.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌ها برای خرید اقساطی است و شرایطی بسیار ساده و مناسبی را برای مشتریان خود در نظر گرفته، بهتر است مروری بر تاریخچه سایت قسطی کلاب داشته باشید تا با اطمینان بیشتری به خرید اقساطی از این سایت بپردازید. امروزه سایت‌های بسیاری به فروش اقساطی می‌پردازند، با این وجود انتخاب یک سایت با اطمینان گزینه بسیار مهمی می‌باشد.

 خرید اقساطی

قسطی کلاب

شرکت یکتا اجاره هوشمند پویا با نام تجاری قسطی کلاب در سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرده است. وبسایت قسطی کلاب تنوع محصولات بسیار بالایی دارد و شما می‌توانید لوازم خانگی، موبایل و کنسول بازی مورد علاقه خود را به صورت اقساطی از سایت قسطی کلاب خریداری کنید.

مزایای خرید اقساطی از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط راحتی را برای خرید اقساطی در نظر گرفته است. شما می‌توانید با ارائه مدارک، چک یا سفته تا سقف ۲۴۰ میلیون از سایت قسطی کلاب، وام خرید اقساطی کالا دریافت کنید، همچنین نیازی به ضامن نخواهید داشت. برای دریافت اعتبار از سایت قسطی کلاب ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید، سپس کالای مورد نظر را انتخاب کرده و نوع لیزینگ را مشخص نمایید. در انتها با توجه به مدارکی که لیزینگ مورد نظر شما مشخص کرده است، مدارک خود را کامل نمایید. ناگفته نماند که شرایط خرید اقساطی برای سازمان‌ها به صورت ویژه خواهد بود.

خرید اقساطی

شرایط خرید سازمانی از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه و خاصی برای سازمان‌ها دارد. سازمان‌هایی می‌توانند با سایت قسطی کلاب قرارداد سازمانی داشته باشند که تعداد پرسنل آن‌ها بالای ۵۰۰ نفر باشد. شرکت‌های خصوصی یا عمومی با قبول شرایط قرارداد می‌توانند فقط با ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه، شرایط خرید اقساطی برای کارکنان خود را امکان پذیر کنند.

در خرید سازمانی کارکنان می‌توانند با ارائه حداقل مدارک تا سقف ۳۰ میلیون تومان از سایت قسطی کلاب اعتبار خرید اقساطی دریافت کنند، در صورتی که مبلغ وام درخواستی بیش از ۳۰ میلیون تومان باشد، فرد باید یک چک تضمین به شرکت قسطی کلاب ارائه کند.

تحویل کالا در خرید اقساطی به حداقل زمان خود می‌رسد، به گونه‌ای که شما پس از اعتبارسنجی و انتخاب کالا در طی مدت زمان ۲۴ الی ۴۸ ساعت، کالای خریداری شده را به صورت رایگان تحویل خواهید گرفت. البته هزینه ارسال در شهرستان‌ها توسط مشتری پرداخت خواهد شد و فقط در تهران به صورت رایگان است.

در خرید سازمانی تنها ۲۱ درصد سود در نظر گرفته شده است و تعداد باز پرداخت‌ها به صورت اقساط ۶، ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه به انتخاب مشتری خواهد بود. خدمات قسطی کلاب برای خرید سازمانی به صورت خاص و VIP می‌باشد و کارمندان قسطی کلاب بهترین شرایط را برای مشتری فراهم خواهند ساخت. فروش اقساطی سازمانی در سایت قسطی کلاب یکی از آسان‌ترین شرایط برای کارکنان را دارا می‌باشد.

خرید اقساطی

بررسی فرآیند خرید سازمانی در سایت قسطی کلاب

برای خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب به صورت سازمانی، ابتدا مشتری باید وارد سایت شود و ثبت نام اولیه را انجام دهد، سپس کارشناسان قسطی کلاب با مشتری تماس می‌گیرند و ثبت نام را تکمیل می‌کنند.

پس از تکمیل ثبت نام مشتری می‌تواند کالای مورد نظر را خریداری کند و نیازی به ارائه چک یا سفته نخواهد داشت. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با بهترین و معتبرترین لیزینگ‌های ایران همکاری می‌کند و بهترین انتخاب برای خرید اقسـاطی است. سایت قسطی کلاب شرایط بسیار خوبی برای مشتریان سازمانی و معمولی خود در نظر گرفته است و شما با خرید اقسـاطی از این سایت، یک خرید لذتبخش را تجربه خواهید کرد.

2 دیدگاه در “خرید اقساطی سازمانی فقط با یک کارت ملی!

  1. zahra گفت:

    اگر بخواهیم تعریف جامع تری از خرید اقساطی عنوان کنیم باید بگوییم که خرید اقساطی را می توان خریدی دانست که در آن خریدار بخش کمی از پول کالا را به صورت نقدی پرداخت می کند و بعد متعهد می شود تا مابقی پول را در قسط ها یا فواصل زمانی مختلف و مشخص، پرداخت نماید. وجهی که در هر قسط پرداخت می شود هم دقیقا وجه مشخصی است.

  2. zahra گفت:

    اگر شما نیاز به کالا و یا وسیله‌ای دارید و به دلیل قیمت بالای آن نمی‌توانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید می‌توانید از شیوه خرید اقساطی استفاده کنید. به دلیل بالا بودن رشد تورم بیشتر مردم قدرت خرید خود را از دست داده‌اند و بهترین روش برای آن‌ها خرید اقساطی می‌باشد.

نظرات