بیوگرافی امین زمانی فرد بازیگر و همسرش + عکس های بزرگسالی و اینستاگرام

0

بیوگرافی امین زمانی فرد بازیگر نقش سامان در سریال تولدی دیگر و همسرش + عکس های کودکی و عکس های بزرگسالی جدید در اینستاگرام و سوابق هنری و فیلم و سریال ایرانی و علت کم کاری و بازیگر نقش سامان در تولدی دیگر الان کجاست و شغل جدید وی را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی امین زمانی فرد بازیگر و همسرش + عکس های بزرگسالی و اینستاگرام

بیوگرافی امین زمانی فرد بازیگر

مجله حرف تازه – امین زمانی فرد متولد سال ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است که با بازی در سریال تولدی دیگر در نقش “سامان” دیگر در ۱۱ سالگی به مخاطبان تلویزیون معرفی شد.

سوابق بازیگری

زمانی فرد یکی از بازیگران سابق سینما و تلویزیون ایران است که در کودکی وارد بازیگری شد و برای اولین بار جلوی دوربین سریال تولدی دیگر رفت، اما بعدها بازیگری را ادامه نداد و رها کرد و در حال حاضر در حوزه کامپیوتر و اینترنت فعالیت دارد.

بیوگرافی امین زمانی فرد بازیگر نقش سامان در سریال تولدی دیگر

شروع بازیگری از ۱۲ سالگی

بعد از بازی در تولدی دیگر ۱۲ ساله بودم و آن موقع هیچ کدام از بچه‌های همسن و سالم کامپیوتر نداشتند و ولی من توانستم با اولین دستمزدم کامپیوتر بخرم، یک کامپیوتر مجهز و پیشرفته که خیلی‌ها آرزوی آن را داشتند.

به فکر بازیگر شدن بودم

من هیچ‌وقت درسم خوب نبود! چون همه فکر و ذکرم این بود که بازیگر شوم. همیشه دنبال فیلم نگاه کردن بودم و اینکه شبیه فلان بازیگر شوم .

اما دوست‌های من به فکر درس خواندن بودند. الان یکی از دوستان من پزشک است! فکر می‌کنم الان او خیلی از من جلوتر است

‏زمانی فرد، بازیگر خردسال دیروز سینما و تلویزیون و جوان دهه شضتی امروز بعد از سریال تلویزیونی «تولدی دیگر» در فیلم سینمایی «مزرعه پدری» در سال ۱۳۸۲ به کارگردانی رسول ملاقلی پور در کنار بازیگرانی چون سید محمود موسوی‌نژاد، جمشید هاشم‌پور، مهدی احمدی و آتنه فقیه‌نصیری بازی کرد و با بازی خوبش توانست به چهره محبوب نزد بینندگان تبدیل شد.

امین زمانی فرد بازیگر نقش سامان الان کجاست

امین زمانی فرد الان کجاست

زمانی فرد در دوران بازیگری فقط یک فیلم و یک سریال بازی کرد و دیگر در هیچ فیلم و سریالی دیده نشد و فعالیت هنری کناره گرفت و در حال حاضر شغل او در زمینه کامپیوتر و اینترنت می باشد.

عکس های جدید اینستاگرامی امین زمانی فرد بازیگر کودک در سریال تولدی دیگر

امین زمانی فرد بازیگر نقش سامان در سریال تولدی دیگر

امین زمانی فرد در اولین تجربه بازیگری خود در سریال تولدی بازی کرد ، او در این سریال نقش سامان نامی پسر حمید و فروغ را بازی کرد که با مادربزرگشان (جمیله شیخی) در خانه لوکس و مرفه زندگی میکند و یک خواهر و برادر به نام سارا و سهیل دارد و پرستاری به نام مهربان ( لعیا زنگنه) از آنها نگه داری میکند و اتفاقا زیادی برای آنها و پدر و مادرشان می افتد.

فیلم و سریال ها:

فیلم مزرعه پدری (۱۳۸۲)
سریال تولدی دیگر (۱۳۷۷)

 

نظرات