بازیگر نقش سهیل در سریال تولدی دیگر کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام

0

بازیگر نقش سهیل در سریال تولدی دیگر کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام

آشنایی با بازیگر نقش سهیل در سریال تولدی دیگر کیست؟ +اینستاگرام بیوگرافی مهران ضیغمی مهران ضیغمی بازیگر نقش سهیل نامی در سریال تولدی دیگر کیست +بیوگرافی و عکس جدید مهران ضیغمی بازیگر سریال تولدی دیگر و همسرش در اینستاگرام ، مهران ضیغمی بازیگر نقش سهیل در سریال تولدی دیگر متولد سال ۱۳۷۰ است بیوگرافی و سوابق هنری مهران ضیغمی بازیگر نقش سهیل در سریال تولدی دیگر با عکس های جدید در اینستاگرام در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش سهیل در سریال تولدی دیگر کیست؟ + بیوگرافی و عکس های جدید اینستاگرامی

آشنایی با بازیگر نقش سهیل در سریال تولدی دیگر کیست؟ +اینستاگرام بیوگرافی مهران ضیغمی

مهران ضیغمی متولد سال ۱۳۷۰ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران و فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر می باشد که با بازی و ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی و سریال تولدی دیگر و سریال آخرین بازی در نقش خشایار به مخاطبان معرفی شد

سوابق هنری

ضیغمی با بازیگر را از کودکی و از ۶ سالگی آغاز کرد و کم کم وارد عرصه سینما و تلویزیون شد. مهران یک برادر کوچکتر از خود به نام عرفان دارد و علاوه بر تحصیل در رشته کارگردانی تئاتر و بازیگری در زمینه مد و لباس نیز کم و بیش فعالیت می‌کند.

مهران ضیغمی تاکنون در بیش از ۴۰ کار تصویری بازی کرده است. وی در سال ۹۳ با دعوت حسین سهیلی زاده در سریال آخرین بازی نقش خشایار را ایفا می‌کند. به گفته خودش در سال ۷۶ توسط دوست پدرش برای کار پشت دیوار شب انتخاب شده است.

بیوگرافی بازیگر نقش سهیل در سریال تولدی دیگر با عکس جدید

بیوگرافی مهران ضیغمی بازیگر نقش سهیل در سریال تولدی دیگر

مصاحبه جدید مهران ضیغمی

ضیغمی درخصوص کارهایی که آماده پخش دارد گفت: به تازگی بازی دریک مجموعه نمایشی که برای ستاد مبارزه با مواد مخدر بود را به پایان رسانده‌ام. این مجموعه سریال، ساخته آقای شهیدی‌فر است و پخش آن به تازگی از شبکه دو آغاز شده است. ضمن اینکه تصویربرداری سریال «بیداری رویا» اولین سریال شبکه آی‌فیلم به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل نیزهمچنان ادامه دارد.

وی درباره فعالیت‌های تئاتری خود نیز افزود: درگیر تمرین ۲ تئاتر هستم. یکی برای اجرا در جشنواره تئاتر فجر و دیگری در جشنواره تئاتر آئینی سنتی اجرا می‌شود.

او درباره بازیگر شدن در کودکی و شهرت گفته:
اوایلش خیلی خوب بود. بدون صف، نان می‌گرفتیم و مطب پزشک بدون معطلی و نوبت می‌رفتیم
اما امروز مشکلی وجود دارد. اینکه هنوز بعد از ۱۴ سال همه من را به چشم همان پسربچه کوچک می‌بینند.
یک خانم محترم با هیجان خاصی به من اشاره کرد و گفت: «این همون پسر بازیگر است، سبیل درآورده!» گاهی این چیزها اذیت‌کننده‌ است ولی ما باید لبخند بزنیم و ردش کنیم.

دستمزد برای بازی در سریال تولدی

دستمزد من سال ۷۸ در سریال تولدی دیگر واقعا زیاد بود. ۵۰۰ – ۴۰۰ تومان پول برای یک بچه ۸-۷ ساله آن هم فقط در ازای ۸ ماه کار!

آن زمان پیکان یک میلیون و خرده‌ای بود. آن موقع با یک‌ چهارم درآمدم یک کامپیوتر پنتیوم ۳ خریدم و شب تا صبح بازی می‌کردم.

بیوگرافی بازیگر نقش سهیل در سریال تولدی دیگر

درباره سریال تولدی دیگر

سریال تولدی دیگر به کارگردانی داریوش فرهنگ و تهیه کنندگی مسعود رسام و بیژن بیرنگ در سال ۷۷ ساخته شد و درباره داستان زن و شوهری مرفه است که در آستانه کشمکش طلاق با وجود سه فرزند (سامان و سهیل و سارا) هستند.

ماجرای داستان از آنجا آغاز می‌شود که این زن و شوهر موقع رفتن به یک میهمانی در لواسان در حین مشاجره دچار حادثه شده و ماشین آنها به دره سقوط می‌کند و آتش می‌گیرد.

شوهر در آخرین لحظات از اتومبیل بیرون می‌پرد و به کمک نیروهای امداد نجات پیدا می‌کند، اما در این تصادف اثری از زن وجود ندارد. زن که چهره‌اش سوخته، توسط یک دکتر جراح پلاستیک پیدا می‌شود و پس از تغییر چهره به صورت پرستاری ناشناس به منزل سابق خود بر می‌گردد و این بار به نوعی دیگر برخورد می‌کند.

 

بیوگرافی بازیگران خردسال سریال تولدی دیگر

بازیگر نقش سهیل در سریال تولدی دیگر

نظرات