بازیگر نقش فرهاد در سریال خاتون کیست؟ + بیوگرافی و سوابق هنری

0

بازیگر نقش فرهاد در سریال خاتون کیست + بیوگرافی مهدی قربانی بازیگر به همراه سوابق هنری و عکس های شخصی و جنجال ها و زندگی شخصی و هنری مهدی قربانی بازیگر نقش فرهاد در سریال خاتون با عکس های شخصی و پیج اینستاگرام و (سوابق هنری مهدی قربانی) را در این بخش می خوانید:

بازیگر نقش فرهاد در سریال خاتون کیست؟

مهدی قربانی متولد ۳ آبان ۱۳۸۱ در دماوند تهران بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون است که در جدیدترین کار هنری خود در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان ایفای نقش کرده است

بازیگر نقش فرهاد در سریال خاتون کیست؟ + بیوگرافی و سوابق هنری

سوابق هنری

قربانی از کودکی وارد بازیگری شده و هر هنرجویان آموزشگاه بازیگری پانیذ می باشد. از سال ۱۳۹۴ بطور حرفه ای با بازی در تئاتر و نمایش های «کافه مک ادم»، «کرنومتر» وارد بازیگری شده و با بازی در فیلم سینمایی ابد و یک روز پروانه زرین بهترین بازیگر نوجوان را از جشنواره فجر کسب کرد.

وی همچنین در آثار هنری چون فیلم بیست و یک روز و فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی ، فیلم غلامرضا تختی در نقش یکی از طرفداران جهان پهلوان تختی ، فیلم روز صفر به کارگردانی سعید ملکان در سال ۱۳۹۸ و … ایفای نقش کرده است

بیوگرافی مهدی قربانی بازیگر نقش فرهاد در سریال خاتون

مهدی قربانی بازیگر نقش فرهاد در سریال خاتون کیست

تاریخ ایران با همه فراز و فرودش در زندگی تک تک ما جریان دارد. «فرهاد» سرباز ارتش و گماشته مخصوصِ خانواده شیرزاد ملکِ قصه‌ی ماست و ماجرای عاشقانه ای با گلی (سمانه منیری) دارد و این رابطه عاشقانه بینشان برای انها دردسر ساز میشود که در ادامه سریال خاتون در نماوا خواهید دید

عکس مهدی قربانی و مادرش

بازیگر نقش فرهاد در سریال خاتون

گفتنی است که سریال خاتون روایت داستانی از یک خانواده‌ است که از ابتدای شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌ شود.

«خاتون» روایت داستانی-تاریخی از خانواده‌ ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌ شود.

اسم واقعی فرهاد در سریال خاتون

در سریال خاتون بازیگرانی چون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، مهران غفوریان، بهناز جعفری، بابک حمیدیان، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، رضا بهبودی و فرخ نعمتی نقش آفرینی کرده است.

نظرات