بیوگرافی جاسم سلطانی ملی پوش سابق فوتسال و همسرش + درگذشت و سوابق ورزشی

0

جاسم سلطانی بازیکن فوتسال و کاپیتان اسبق پرسپولیس و ملی پوش فوتسال ایران متولد ۱۳۶۲ اهل شیراز چهارنشبه ۱۰ شهرویر ۱۴۰۰ بر اثر کرونا درگذشت با بیوگرافی جاسم سلطانی به همراه عکس ها و سوابق ورزشی و جزئیات کامل بیماری و درگذشت با کرونا در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه میخوانید

بیوگرافی جاسم سلطانی ملی پوش سابق فوتسال و همسرش + درگذشت و سوابق ورزشی

بیوگرافی جاسم سلطانی

جاسم سلطانی متولد ۱۳۶۲ در شیراز یکی از فوتبالیست‌های شیرازی و کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس بهزیستی تهران بود و یکی از بهترین چپ پاهای فوتسال ایران، که چندین سال سابقه حضور در لیگ برتر فوتسال ایران و حضور در تیم ملی فوتسال ایران را در کارنامه خود داشت. او ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ بر اثر ابتلای به کرونا و بیماری کبد درگذشت.

ماجرای فوت و درگذشت جاسم سلطانی

این بازیکن فوتسال ایران و ورزشکار پیشکسوت، چهارشنبه دهم شهریور، براثر ابتلا به کرونا ویروس، دار فانی را وداع گفت.

او که سال‌های اخیر با مشکلات کلیوی دست و پنجه نرم می کرد، اخیرا به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شد و سلطانی در نهایت روز چهارشنبه در بیمارستان پیوند اعضای شهر جدید صدرا دارفانی را وداع گفت.

درگذشت جاسم سلطانی بازیکن سابق فوتسال

سوابق ورزشی

سلطانی فوتبال را از کودکی در زادگاهش شیراز آغاز کرد و در طول فوتبال حرفه ای خود در تیم هایی چون صدرای شیراز در لیگ برتر فوتسال ایران، حضور داشت .

این بازیکن ملی پوش در تیم صدرای شیراز، گیتی پسند اصفهان و همچنین به عنوان کاپیتان تیم فوتسال پرسپولیس تهران بازی کرده بود.

در اواخر دوران فعالیت ورزشی‌ اش به عنوان یک فوتسالیست و اوایل دهه ۹۰ به تیم فوتسال پرسپولیس، که در آن زمان به عنوان تیم پرسپولیس بهزیستی شناخته می‌شد پیوست و در این تیم بازوبند کاپیتانی را هم به بازو بست.

جاسم بازیکن شیرازی که سابقه حضور در تیم ملی فوتسال ایران را در کارنامه ورزشی خود داشت، زننده اولین گل ایران به برزیل در تاریخ تقابل دو تیم بود.

نظرات