مهمان نشان ارادت کیست + بیوگرافی و عکس مهمانان امشب نشان ارادت

0

مهمان نشان ارادت کیست + بیوگرافی و عکس مهمانان امشب نشان ارادت

مهمان برنامه نشان ارادت میزبان سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و سعید شیخ‌زاده؛ دو مهمان از دو قشر متفاوت خواهد بود.

این برنامه سعی کرده است تمام اقشار را به دور از تمام منصب‌ها در راه سید الشهدا دور هم جمع کند.

مهمان نشان ارادت کیست + بیوگرافی و عکس مهمانان امشب نشان ارادت

 

این برنامه روز جمعه ساعت ۱۶:۱۰دقیقه از شبکه دو سیما پخش شد. مهمانانی تاکنون در این برنامه حضور داشتند و اجرای آن را نیز بر عهده شهرام عبدلی بوده است و سید جواد هاشمی نیز سوم شهریور با حواشی پیش امده در سکانس لخت شدن در سریال زخم کاری برایش رخ داد مهمان برنامه بود
نشان ارادت به تهیه‌کنندگی پویان هدایتی و مشارکت ستاد بازسازی عتبات ایام محرم و صفر از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و برنامه در گفت و گو با هنرمندان، ورزشکاران و بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون به واقعه عاشورا و عرض ارادت ایشان به سید و سالار شهیدان؛ امام حسین (ع) نگاهی متفاوت دارد.

«نشان ارادت» در ۶۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای در گروه خانواده با مشارکت سازمان بازسازی عتبات عالیات برای شبکه دو سیما تولید شده و خواننده تیتراژ: رضا صادقی است.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی مهمان نشان ارادت

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در ۵ فروردین سال ۱۳۵۰ در فریمان مشهد متولد شد، پزشک و سیاستمدار ایرانی است و با حسن قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت نسبت فامیلی دارد و پسر عموی اوست و احسان قاضی زاده هاشمی نیز برادرش هست.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی مهمان برنامه نشان ارادت

سعید شیخ‌ زاده مجری و بازیگر دوبلور

سعید شیخ‌ زاده مجری و بازیگر دوبلور، در ۲۷ آذر ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم کامپیوتر است، اکنون یکی از بهترین ها دوبله و مجریان توانمند صدا و سیماست که در حال حاضر در آی فیلم مسابقه اجرا میکند و به شدت فوتبالی و پرسپولیسیه
برادرش وحید شیخ زاده یکی از بازیگرانی خردسال دیروز و جوان امروز است که در آثار زیادی حضور داشته است

سید شیخ زاده مهمان نشان ارادت

نظرات