خواص و فواید گوشت بلدرچین برای درمان کرونا و نحوه مصرف

0

گوشت بلدرچین برای کرونا مفید است و سبب بالا رفتن ایمنی بدن و برطرف کردن مشکلات تنفسی میشود در ادامه خواص و فواید گوشت بلدرچین برای بیماران کرونایی و عصاره گوشت بلدرچین برای درمان کرونا و تقویت ایمنی بدن و طرز تهیه و همه خواص و مزایای گوشت بلدرچین را در این صفحه از حرف تازه بخوانید

گوشت بلدرچین برای کرونا | خواص و فواید گوشت بلدرچین برای درمان کرونا و نحوه مصرف

گوشت بلدرچین برای کرونا مفید است؟

در روزهای اوج شیوع کرونا هستیم و بیشتر مردم برای بهبودی وتقویت ایمنی بدن از گوشت بلدرچین استفاده میکنند و تقاضا برای خرید این فراورده گوشتی افزایش پیدا کرده است.

شیوع کرونا باعث شده که مردم از بلدرچین استقبال بیشتری کنند؛ به طوری که امسال تقاضای خرید بلدرچین ۳ برابر بیشتر از سال های قبل شده است و تهران نیز نسبت به استان‌های دیگر بیشترین مصرف را دارد.

اینروز ها قیمت هرکیلو بلدرچین به صورت عمده ۷۵ هزارتومان است که باید با قیمت ۸۵ تا ۹۰ هزارتومان به دست مصرف کننده برسد.

و اما درباره تغذیه در دوران بیماری کرونا ،رعایت تعادل، تنوع و تناسب در رژیم غذایی یکی از اصول اساسی حفظ سلامت به خصوص در دوران همه گیری بیماری کروناست.

از بلدرپین انواع غذاها و خوراک ها تهیه میشود و اگر به کرونا مبتلا هستید و با ایمنی بدنتان ضعیف است از عصاره گوشت بلدرچین مصرف کنید و در برنامه تغذیه ای بیماران کرونا حتما باید گروه گوشت و تخم مرغ شامل گوشت، مرغ، ماهی، بلدرچین و تخم مرغ وجود داشته باشد.

فواید و خواص گوشت بلدرچین

گوشت بلدرچین مواد مغذی بسیاری مانند پروتئین، فسفر، چربی، کلسیم، آهن و روی دارد. و تخم بلدرچین حاوی پروتئین و کولین زیادی است که برای سلامتی و ایمنی بدن بسیار مفید است

بلدرچین نوعی پرنده است که دارای جثه کوچکی مانند جوجه است و نمی تواند مانند سایر پرندگان خیلی بالا پرواز کند و بسیاری از مردم گوشت و تخم آن را مصرف می کنند. خوردن گوشت بلدرچین برای سلامتی ما فواید زیادی دارد.

در گوشت بلدرچین مقادیر زیادی ویتامین B – ویتامین D – ویتامین A – ویتامین K و … بفور یافت میشود و حاوی پروتئین، فسفر، چربی، کلسیم، آهن و روی است.

فواید و خواص گوشت بلدرچین

از جمله فواید بلدرچین برای سلامتی عبارت است:

تقویت بینایی چشم

مراقبت از از پوست با ویتامین E موجود در بلدرچین

تقویت استخوان ها با فسفر و کلسیم

برطرف کردن مشکلات تنفسی مانند آسم، سل و دیستروفی عروقی رویشی

محکم کردن بافت های بدن

تقویت سیستم ایمنی بدن

گوشت بلدرچین برای کرونایی ها مفید است

سلامت قلب

برطرف کردن کم خونی

تقویت حافظه

انرژی زا با ویتامین B2

رفع مشکلات گوارشی

آیا گوشت بلدرچین برای کرونا مفید است؟

 

موارد احتیاطی در مصرف گوشت بلدرچین

بیش از حد مصرف کردن گوشت بلدرچین خطرناک است و مواردی که این مشکلات را دارید کمتر مصرف کنید:

ایجاد سنگ کلیه

انسداد جذب مواد مغذی

به زدن سیستم متابولیسم

کم خونی

افزایش کلسترول

بیماری درماتومیوزیت

پایین آمدن فشار خون

افزایش پروتئین اووموکوئید

طریقه و روش مصرف بلدرچین

بلدرچین را می توانید مانند خوراک تهیه کنید، کباب کنید، سرخ کنید و سوپ بلدرچین تهیه کنید. امروزه از گوشت آن عصاره بلدرچین برای بیماران تهیه می کنند. از مهم ترین خواص عصاره گوشت بلدرچین می توان به بالا بردن سیستم ایمنی بدن اشاره کرد.

نظرات