ماجرای عجیب سربازی نرفتن ابراهیم شکوری تا ۳۷ سالگی و علت تاخیر در سربازی

0

ماجرای عجیب سربازی نرفتن ابراهیم شکوری تا ۳۷ سالگی و علت تاخیر در سربازی

ابراهیم شکوری سربازی رفت : شاید این خبر برای شما هم عجیب باشد اما حقیقت دارد و ابراهیم شکوری تا سن ۳۷ سالگی هنوز به سربازی نرفته و هم اکنون با ۲۰ سال تاخیر در حال گذراندن خدمت زیر پرچم و سربازی در پادگان جی تهران می باشد ادامه خبر را بخوانید

ماجرای عجیب سربازی نرفتن ابراهیم شکوری تا 37 سالگی و علت تاخیر در سربازی

 

ورزش سه نوشت: معاون باشگاه پرسپولیس امروز دور از هیاهوی رسانه‌ای اولین روز خدمت سربازی خود را در پادگان جی ارتش پشت سر می‌گذارد.

ابراهیم شکوری با نزدیک به ۲۰ سال تاخیر در حالی سرباز شده که در روزهای اخیر کمتر خبرنگاری پیدا می‌شد که شایعه پایان کار او در پرسپولیس به این دلیل را باور کند؛ بنابراین تا زمانی که خبر به صورت رسمی اعلام شد، هیچ خبرگزاری یا وبسایت معروفی آن را در خروجی اش قرار نداد اما در نهایت او امروز بندهای پوتین خود را گره زد و خدمت سربازی را از مرحله آموزشی آغاز کرد.

ابراهیم شکوری سربازی

جدایی ابراهیم شکوری از پرسولیس

شکوری که مهمترین و فعالترین عضو تیم مدیریتی پرسپولیس بود ۳۷ ساله است و این دومین جدایی او از باشگاه محبوبش است. او قبل‌تر در لیگ یازدهم از پرسپولیس جدا شده و به سایپا برگشته بود. در حالی که درحین فوتبال، تصمیم به ادامه دادن تحصیلات عالیه گرفت و در رشته تربیت بدنی تا دکترا پیش رفت و علت تاخیر او از حضورزیر پرچم نیز همین بوده است.

نکته جالب درباره خدمت سربازی شکوری این است که او در تمام این سالها در رده مدیریتی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس، مجموعه ورزشی چیتگر و البته کمیته فدراسیون‌های ای اف سی مشغول کار بود.

مدافع چپ سابق سرخپوشان در شرایطی حالا سرباز شده که پرسپولیس فصل نقل و انتقالات را سپری می‌کند و گفته می‌شود شکوری یکی از مأموران مذاکره با بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد و همچنین جذب مهره‌های جدید بود اما حالا در میانه پنجره تابستانی از جمع قرمزها جدا شده و صندلی معاونت اجرایی را خالی گذاشته است.

نکته جالب اینکه پیش‌تر نیز باتوجه به شرایط سخت کار در پرسپولیس و مشکلات بی پایان این باشگاه، احتمال دلسردی و حتی جدایی شکوری وجود داشت اما اینکه در وسط فصل نقل و انتقالات چنین اتفاقی رخ دهد، اتفاق عجیبی به نظر می‌رسد.

منبع: ورزش سه

نظرات