ماجرای خداحافظی و جدایی مهدی قائدی از استقلال و پیوستن به الشباب الاهلی

1

خداحافظی و جدایی مهدی قائدی از استقلال

ماجرای خداحافظی و جدایی مهدی قائدی از استقلال و پیوستن به الشباب الاهلی و واکنش تند هواداران استقلال به جدایی را در این صفحه میخوانید

ماجرای خداحافظی و جدایی مهدی قائدی از استقلال و پیوستن به الشباب الاهلی

حرف تازه- مهدی قایدی ستاره استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش با هواداران استقلال خداحافظی کرد. بنا به گفته های رسانه های وررشی مقصد احتمالی این بازیکن شباب الاهلی امارات خواهد بود و گویا در تمرینات الشباب نیز حاضر شده است

مهدی قائدی در اینستاگرامش متن زیر را برای خداحافظی از هواداران اسنقلال نوشت:

هواداران باشگاه بزرگ استقلال ادای احترام من مهدی قایدی فرزند این تیم دو ستاره و پرافتخار را پذیرا باشید.

چهار سال از بهترین روزهای زندگی من در باشگاهی رقم خورد که هر چه دارم از این تیم است.

قسمت و ماجرای من با تیم آبی پوش در این ایام شاید تمام شود اما من همیشه فرزند استقلالم و باز هم روزی این پیراهن با ارزش را خواهم پوشید.

خوشحالم از ترانسفر من در این روزهای سخت باشگاه که مشکلات اقتصادی شدیدی را متحمل شده ،بخشی از این سختی ها کاسته خواهد شد.

قدردان همه شما هواداران هستم که از ۱۸سالگی با تشویق های شما به خودم بالیدم.

و تشکر ویژه از جناب آقای مددی و آقای فرهاد مجیدی عزیز

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار

مهدی قائدی در تیم الشباب الاهلی

پیوستن مهدی قائدی به الشباب الاهلی

لازم به ذکر است که قایدی از هفته گذشته در دبی حضور دارد و توافقات لازم را با باشگاه شباب الاهلی انجام داده و بزودی قراردادش را با این تیم اماراتی رسمی می کند.

در همین رابطه سایت «اسپورت سعودی» به این موضوع از نگاه هواداران استقلال پرداخت و رفتن قایدی قبل از بازی مهم با الهلال را خیانت معرفی کرد.

این رسانه سعودی در این زمینه نوشت: مهدی قایدی ستاره استقلال به امارات فرار کرده و قبل از امضای قرارداد رسمی با شباب الاهلی در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد و بزودی قراردادش را با این تیم امضا می کند و این خبر خوبی برای الهلال از ایران بود.

دیدار شاگردان مجیدی با الهلال در تاریخ ۲۲ شهریور در ورزشگاه زعبیل دبی برگزار می شود.

پیشتر رسانه‌های امارات اعلام می‌کنند مهدی قایدی ستاره استقلال در یک قدمی پیوستن به شباب الاهلی قرار دارد، در حالی که فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها گفته بود جدایی این بازیکن منتفی است.

از امارات اخبار جدیدی به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد باشگاه شباب الاهلی وارد فاز جدیدی از مذاکرات با باشگاه استقلال شده و می‌خواهد قرارداد قایدی را رسمی کند.

طبق گزارش‌های رسیده از امارات، قایدی در دو روز گذشته در تمرینات شباب الاهلی حضور پیدا کرده و در تست‌های پزشکی نیز حاضر شده است.

واکنش هواداران استقلال

خبر جدایی و رفتن مهدی قائدی بازیکن تاثیر گذار و اصلی استقلال ،هواداران این تیم را خشمگین کرده و امروز دوشنبه تعدادی از هواداران استقلال مقابل ساختمان این باشگاه حضور داشتند و زمانی که فرزاد مجیدی قصد ورود به باشگاه را داشت با وی به خاطر جدایی مهدی قایدی درگیری لفظی پیدا کردند.

هواداران ابتدا خواستار شفاف‌سازی وضعیت قایدی در استقلال شدند که مجیدی عنوان کرد هنوز تکلیف این بازیکن مشخص نشده است. اما هواداران اعتقاد داشتند مجیدی واقعیت را به آنها نمی‌گوید. به همین خاطر درگیری لفظی در این مورد بالا گرفت و با دخالت حراست ختم به خیر شد.

1 دیدگاه در “ماجرای خداحافظی و جدایی مهدی قائدی از استقلال و پیوستن به الشباب الاهلی

  1. سام گفت:

    ولش کنید . تموم شد رفت. پول رو به فوتبال ترجیح داده. فراموشش کنید این بچه ظرفیتش تا همینجا بود. اصادف و مسائل حاشیه اون تصادف رو پس از دریافت اولین چک دستمزد از باشگاه یادتونه؟ بارها گفتم این بازیکن تا یه جائی بالا میره و متوقف میشه. دقیقا هم همینجوری شد. درد و لای همشهری متعصب و باهوشش بخوره تو فرق سرت. نامرد نمک نشناس.

نظرات