ساعت پخش سریال زن زندگی مرد زندگی از شبکه پنج تلویزیون + زمان بازپخش و تکرار

0

سریال زن زندگی مرد زندگی را از ۱ شهریور ۱۴۰۰ از شبکه پنج تلویزیون هر شب ساعت ۲۳ تماشا کنید و تکرار و بازپخش سریال زن زندگی، مرد زندگی روز بعد ساعت ۱۱ و  ساعت ۱۹ ببینید

ساعت پخش سریال زن زندگی، مرد زندگی از شبکه پنج تلویزیون + زمان بازپخش و تکرار

ساعت و زمان دقیق پخش و تکرار سریال زن زندگی مرد زندگی

این سریال از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ صبح، ۱۹ عصر و ۲ بامداد روی آنتن می رود.

مجموعه تلویزیونی و سریال زن زندگی مرد زندگی طنز به کارگردانی غلامرضا رمضانی از اول شهریور ماه آغاز به پخش کرده و در حال پخش از شبکه تهران (شبکه۵) می باشد.

این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی غلامرضا رمضانی کارگردان سریال پرمخاطب مدرسه مادربزرگ‌ ها می باشد و رضا جودی تهیه‌کنندگی این مجموعه را برعهده دارد و هر قسمت یک قصه متفاوت دارد

داستان سریال درباره قصه زوجی (ترانه و ارسلان) است که هشت سال از زندگی مشترک آن‌ها می‌گذرد و با وجود تفاوت‌های فرهنگی و خانوادگی که با هم دارند، اما روز به روز رابطه‌شان گرم‌تر و بهتر می‌شود… .

ساعت پخش و تکرار سریال زن زندگی مرد زندگی از شبکه 5 و تعداد قسمت ها

در این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی عزت مهرآوران، محمود جعفری، شهین تسلیمی، لیلی فرهادپور، سروش جمشیدی ، نعیمه نظام دوست، خاطره حاتمی ، میثم رازفر، رضا یزدانی، سامان دارابی، فرزانه سهیلی ، صبا گرگین پور، کتایون بختیاری، آیدا نامجو و …اشاره کرد.

این سریال در ژانر درام، کمدی و اجتماعی ساخته شده است. آن‌طور که نظام‌دوست پیش‌تر درباره کاراکترهای این سریال توضیح داده است: سریال درباره خانواده‌ای چند نفره است که “نظام‌دوست” نقش عروس خانواده را برعهده دارد و سروش جمشیدی نقش همسر او را بازی می‌کند.

شهین تسلیمی و محمود جعفری نقش پدر و مادرِ داستان را بازی کردند و بقیه بازیگران هم کاراکترهای خاصِ خودشان را با موقعیت‌های داستانی دارند

تعداد قسمت ها

این سریال در ژانر کمدی اجتماعی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است.

 

نظرات