داستان و بازیگران سریال زن زندگی مرد زندگی+ بیوگرافی و تصاویر سریال زن زندگی مرد

0

“سریال زن زندگی مرد زندگی”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه کنندگی رضا جودی و با بازی سروش جمشیدی است. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، کمدی و اجتماعی ساخته شده است. سریال “زن زندگی مرد زندگی” که هم اکنون در مرحله تولید و آغاز فیلمبرداری است، حالا قرار است بر روی شبکه نمایش خانگی برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران سریال زن زندگی مرد زندگی+ بیوگرافی و تصاویر سریال زن زندگی مرد

 

این سریال شبکه پنج سیما است که اول فروردین‌ماه کلید می‌خورد. رضا جودی بعد از پدر پسری و چند سریال دیگر، تهیه‌کنندگی این مجموعه تلویزیونی را به‌عهده دارد و غلامرضا رمضانی کارگردان قدیمی سینما و تلویزیون که مدرسه مادربزرگ‌ها را از او به‌یادگار داریم و اخیراً فیلم سینمایی “ضربه فنی” را ساخته بود،‌ قرار است این مجموعه تلویزیونی را کارگردانی کند، این روزها کار انتخاب بازیگران پیش می‌رود.

خلاصه داستان سریال زن زندگی مرد زندگی

“زن زندگی مرد زندگی” روایتگر ماجراهای چند خانواده ایرانی است. نعیمه نظام دوست، یکی از بازیگران اصلی این سریال درباره داستان آن گفت:” ژانر این سریال، اجتماعی با موقعیت های خیلی کم کمدی است

خلاصه داستان سریال زن زندگی مرد زندگی

و موضوع آن درباره یک خانواده چند نفره است که من در این سریال نقش عروس خانواده را بر عهده داشتم و سروش جمشیدی نقش همسر من را ایفا کرد. شهین تسلیمی و محمود جعفری نقش پدر و مادر را بازی کردند. خاطره حاتمی، میثم رادفر، فرزانه سهیلی و صبرا گرگین پور از دیگر بازیگران این سریال هستند.”

کارگردان سریال زن زندگی مرد زندگی

غلامرضا رمضانی، کارگردان این سریال پیش از این کارگردانی سریالهایی چون “شاهدان کوچک”، “بهاران در بهار”،  “آن شب در قطار”، “فرزندم بزرگ شده”، “مدرسه مادربزرگ‌ها”، “گالری ۹”، “سایه‌ها”، “ماه و سحر”، “دیوانه در شهر”، “سیر و سرکه” و… را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی بازیگران سریال زن زندگی مرد زندگی

لیست اسامی بازیگرانی که در این سریال بازی کردند عبارتند:

اسامی بازیگران سریال زن زندگی مرد زندگی به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: غلامرضا رمضانی، تهیه کننده: رضا جودی.

نظرات