فیلم کامل / سکانس جنجالی لخت شدن جواد هاشمی در سریال زخم کاری را ببینید

3

فیلم کامل / سکانس جنجالی لخت شدن جواد هاشمی در سریال زخم کاری را ببینید

سکانس لورفته از لخت شدن جواد هاشمی در سریال زخم کاری جنجالی شده و حواشی زیادی برای این بازیگر با سابقه و سرشناس سیینما و تلویزیون ایران داشته است در ادامه فیلم کامل سکانس جواد هاشمی در استخر در قسمت جدید سریال زخم کاری و واکنش هومن عبداللهی به فیلم لخت استخر جواد هاشمی را ببینید

فیلم کامل / سکانس جنجالی لخت شدن جواد هاشمی در سریال زخم کاری را ببینید

سیدجواد هاشمی بازیگر سرشناس و مطرح سینما و تلویزیون را بیشتر بیننندگان و مخاطبان در ژانر مذهبی و کاراکتر مذهبی می شناسند و حالا با بازی جدید او در سریال زخم کاری حواشی زیادی برای او رقم خورد

در قسمت جدید سریال زخم کاری سکانسی از جواد عزتی و سید جواد در استخر سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده و هومن جاچ عبداللهی نیز با او شوخی جالبی کرده است .

 

کنار گذاشتن جواد هاشمی از اجرای نشان ارادات

بنا به گفته ها سکانسی از بازی سیدجواد هاشمی و جواد عزتی در استخر سریال زخم کاری باعث پخش نشدن برنامه‌ نشان‌ ارادت با حضور او شد.

قسمت اول برنامه «نشان ارادت» که قرار بود با حضور سید جواد هاشمی به عنوان مهمان امروز پخش شود، با اطلاعیه روابط عمومی برنامه، به دلیل مشکلات فنی پخش نخواهد شد و این برنامه با حضور شهرام عبدلی جایگزین آن شده است.

فیلم سکانس استخر جواد هاشمی در سریال زخم کاری را ببینید

شنیده می‌شود حضور سیدجواد هاشمی در قسمت اخیر سریال «زخم کاری» مانع از پخش برنامه شده و حواشی به وجود آمده برایش در عدم پخش این برنامه بی تاثیر نبوده است!

صبح سینما نوشت: برنامه سیدجواد هاشمی بعد از حواشی پیرامون پخش قسمت جدید سریال زخم کاری پخش نشد.

زهرا دمزآبادی فعال رسانه نوشت: «اطلاعیه روابط عمومی برنامه: قسمت اول برنامه نشان ارادت با حضور سید جواد هاشمی به دلیل مشکلات فنی پخش نخواهد شد.

شما اینجوری بخون: «سید جواد لخت شد، قسمت اول برنامه رفت رو هوا:))»

3 دیدگاه در “فیلم کامل / سکانس جنجالی لخت شدن جواد هاشمی در سریال زخم کاری را ببینید

  1. H.p گفت:

    با سلام خدمت شما،وخسته نباشید،اول باید بگم که هم اقای عزتی وهم آقای هاشمی هردوتا توهمچنین وضعیتی بودن چرا فقط آقای هاشمی رو براش حاشیه سازی کردن؟دوم اینکه افرادی که دنبال حاشیه سازی هستن ،همش دنبال بهونه کوچکی هستن ،حالا هرچیزی باشه،سوم اینکه مگه تا حالا تو تلویزیون تو این همه سال کسی تو استخر چنین شرایطی بازی نکرده ،اولین بارهست مگه. اونموقع حاشیه نساختن الان دنبال بهونه میچرخن برا حاشیه سازی،آقای هاشمی حسود وچشم تنگ زیاده ،بیشتر برنامه بساز وتخت گاز برو جلو دست علی پشت وپناهت باشه.

  2. دادگر گفت:

    ر…د حاجی. بزن کنار دیگه. دوره تو هم به سر اومده. پرده ها دارن یکی یکی میافتن.

  3. سید گفت:

    فقط چشم سید شوره؟ جواد عزتی که زودتر بدن لختشو نشون داد .اینشونم مثل جناب عزتی ی بازیگرن.ی بوم و دو هوا نباشیم لطفاً

نظرات