بیوگرافی احمد گل محمدی مترجم و نویسنده و همسرش + درگذشت و آثار

0

با بیوگرافی دکتر احمد گل محمدی مترجم و استاد دانشگاه متولد ۱۳۴۷ اهل اسباران درگذشت ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ بر اثر کرونا ، عکس ها و تصاویر و زندگینامه استاد احمد گل محمدی و همسرش و ماجرای درگذشت و آثار و سوابق احمد گل محمدی استاد علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی محقق و نویسنده و مترجم ایرانی با عکس و ناگفته ها و علت فوتش را در این بخش از مجله حرف تازه می خوانید

بیوگرافی احمد گل محمدی مترجم و نویسنده و همسرش + درگذشت و آثار

بیوگرافی احمد گل محمدی

احمد گلمحمدی متولد سال ۱۳۴۷ مترجم و نویسنده و استاد دانشگاه علامه طباطبایی فارغ التحصیل رشته جامعه شناسی سیاسی می باشد که در ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ در اثر ابتلا به کرونا دارفانی را وداع گفت و درگذشت.

سال های فعالیت و سوابق

مرحوم گل محمدی یکی از مترجمین اهل ایران بود که آثار زیادی را ترجمه کرده و از اساتید برجسته علوم سیاسی در دانشگاه علامه طباطبایی بود

او در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی به‌عنوان دانشیار تدریس می‌کرد و عضو کمیته علمی بررسی وحدت و هویت ملی نیز بود.

استاد احمد گل محمدی مترجم و استاد دانشگاه علامه طباطبایی درگذشت

از جمله فعالیت های این استاد برجسته ایرانی میتوان به همکاری در تنظیم آیین نامه وظایف اعضای هیئت علمی پژوهشی، ویراستاری علمی مجموعه سخنرانی‌ های هفته پژوهش، عضویت در شورای برنامه‌ ریزی و کمیته شورای انتشارات دانشکده علوم سیاسی علامه طباطبایی و عضویت در کمیته همایش تاریخ و علوم سیاسی و … اشاره کرد.

ایشان ترجمه آثاری چون درآمدی بر فلسفه تاریخ، بنیادهای علم تاریخ، درآمدی انتقادی بر تحلیل سیاسی، ایران بین دو انقلاب را بر عهده داشته است

زندگینامه استاد احمد گل محمدی مترجم و نویسنده

علت درگذشت استاد احمد گل محمدی

مرحوم گل‌محمدی، مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی، مترجم و محقق برجسته کشور ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ بر اثر کرونا درگذشت.

آثار

کتاب ایران بین دو انقلاب  و جهانی‌ شدن فرهنگ هویت و چیستی تحول و چشم‌ انداز دولت و بنیادهای علم تاریخ و درآمدی انتقادی بر تحلیل سیاسی معروف‌ ترین آثار این استاد فقید به شمار می‌آید‌.

نظرات