بیوگرافی ماهان عابدین سردبیر و خبرنگار پرس تی وی + خانواده و ماجرای فوت

0

ماهان عابدین سردبیر و خبرنگار پرس تی وی درگذشت + علت فوت

با بیوگرافی ماهان عابدین خبرنگار و سردبیر میز بریتانیای پرس تی وی متولد ۱۳۵۵ ساکن لندن بر اثر کرونا درگذشت ، عکس ها و تصاویر و زندگینامه ماهان عابدین سردبیر شبکه خبری انگلیسی زبان شبکه پرس تی وی و همسرش ، زندگی شخصی و حرفه ای و خانواده و علت دقیق فوت و پیج اینستاگرامش در این بخش از مجله حرف تازه آشنا شوید:

بیوگرافی ماهان عابدین سردبیر و خبرنگار پرس تی وی و همسرش + خانواده و ماجرای فوت

بیوگرافی ماهان عابدین

ماهان عابدین متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۵ خبرنگار و گزارشگر و سردبیر وب سایت presstv بود که که از حدود چهار سال پیش همکاری خود را با شبکه پرس تی وی آغاز کرد.

مهاجرت و زندگی در لندن

مرحوم عابدین از ۱۰ سالگی به‌ همراه خانواده به انگلیس مهاجرت کرد و در لندن زندگی می‌کرد و تحصیلات خود در مقطع کارشناسی ارشد رشته روابط بین‌الملل به اتمام رساند و متخصص مطالعات تروریسم و کارشناس مسائل سیاسی ایران، عراق و جنبش‌های اسلامی بود و او دارای مدرک کارشناسی ارشد نظریه سیاسی از مدرسه اقتصاد لندن بود.

بیوگرافی ماهان عابدین سردبیر و خبرنگار پرس تی وی + خانواده و ماجرای فوت

علت دقیق فوت ماهان عابدین خبرنگار پرس تی وی

بر اساس گفته ها وی، بعد از تزریق نوبت اول واکسن کرونا ، به‌ دلیل هم‌ زمانی عوارض ابتلاء به کرونا درگذشت. او به تازگی نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده بود

بیشتر بخوانید : بیوگرافی حسن ریاضی ایلدیریم و همسر و فرزندانش+ ماجرای درگذشت و اشعار [/quote

علت فوت ماهان عابدین سردبیر و خبرنگار پرس تی وی

سوابق و زمینه فعالیت

عابدین در طول فعالیت های خود در عرصه خبرنگاری و فرهنگی : سردبیری نشریه تروریسم مونیتور، نویسندگی بولتن اطلاعاتی خاورمیانه و مقاله‌ نویسی برای نشریات پرشماری از جمله روزنامه لبنانی دیلی استار و روزنامه تایلندی آسیا تایمز و … را در کارنامه کاری و شغلی خود ثبت کرده بود و چهره‌ای شناخته در تحلیل مسائل روز سیاسی ایران و مباحث بین‌الملل گوناگون بود و به‌ خاطر ابراز نظرات شجاعانه ضد استکباری خود، مورد حمله رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای خط غربی، عربی، عبری بود.

دفاع عابدین از مواضع ایران باعث شد در دوران زندگی در انگلیس، بارها مورد تهاجم گروه های ضد انقلاب و ضد ایرانی قرار بگیرد.

نظرات