بیوگرافی مسعود خیاط مدیر رسانه ای سایپا با مربیگری علی دایی + ماجرای درگذشت

0

مسعود خیاط مدیر رسانه ای سایپا درگذشت + ماجرای فوت و بیوگرافی

بیوگرافی مسعود خیاط متولد … یکی از چهره های ورزشی و فوتبالی کشور و مدیر رسانه ای تیم سایپا در دوران مربیگری علی دایی و از دوستان نزدیک وی به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. او مدیر رسانه‌ای سابق تیم فوتبال سایپا بود که در ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ فوت کرد.

بیوگرافی و سوابق مسعود خیاط مدیر رسانه ای سایپا + ماجرای درگذشت و عکسها

بیوگرافی مسعود خیاط

مسعود خیاط با نام کامل مسعودشید خیاط، مدیر رسانه ای پیشین تیم فوتبال سایپا در زمان مربیگری علی دایی در این تیم که به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شده بود، درگذشت.

علی دایی اسطوره فوتبال خبر فوت دوست و همکار نزدیکش در باشگاه سایپا را در پیامی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

متاسفانه یکی دیگر از دوستان جوان من بر اثر کرونا درگذشت. اگر اجازه ورود واکسن کرونا به کشور زودتر صادر میشد، قطعا ما شاهد از دست دادن دوستان و عزیزانمان نبودیم. درگذشت مسعود خیاط را به خانواده وی تسلیت عرض می‌کنم.

بیوگرافی مسعود خیاط مدیر رسانه ای سایپا با مربیگری علی دایی + ماجرای درگذشت

سوابق

مسعودشید خیاط، سالها فعالیت فوتبالی در آغاز کرده و به عنوان مدیر رسانه‌ای در تیم فوتبال سایپا کار کرد. او در زمان علی دایی در این تیم مطرح و لیگ برتری فوتبال ایران حضور داشت که در نهایت در مرداد ماه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

با اوجگیری شیوع کرونا دلتا در کشور از تیر ماه تا مرداد ماه ۱۴۰۰ روزهای سیاه مرگ و میر را تجربه میکنیم و تا امار از چهره های هنری و ورزشی تا مردم عادی گرفته تا چهره های سیاسی و شاخص کشور که هر روز خبر فوت یکی از این چهره های سرشناس رسانه های میشود.

 

نظرات