بیوگرافی سعید واسعی فوتبالیست و همسرش+ زندگی شخصی و فوتبالی

0

با بیوگرافی سعید واسعی (Saeed Vasei) فوتبالیست لیگ برتری ایران متولد ۱۳۷۳ اهل مشهد ، عکس ها و تصاویر شخصی و ورزشی و خانوادگی  سعید واسعی بازیکن فوتبال و همسرش ، زندگینامه و سوابق سعید واسعی بازیکن تراکتور ، افتخارات و امار باشگاهی و خانواده و حواشی و جنجال ها و پیج اینستاگرامش به همراه عکس ها را در مجله حرف تازه دریافت کنید.

بیوگرافی سعید واسعی فوتبالیست و همسرش+ زندگی شخصی و فوتبالی و جنجال ها

بیوگرافی سعید واسعی

سعید واسعی در ۲۸ آذر سال ۱۳۷۳ در مشهد متولد شد و دارای قد: ۱٫۸۳ متر و در پست هافبک برای تیم تراکتورسازی بازی می کند و در فصل نقل  و انتقالات حواشی زیادی داشت. پدر و مادرش اصالتاً بجنوردی و اهل شهرستان غلامان از توابع بجنورد مرکز استان خراسان شمالی می باشند.

دانلود عکس ها و تصاویر شخصی و ورزشی سعید واسعی

سوابق ورزشی

واسعی بازیکن اهل مشهد است و فوتبال را از کودکی و بطور حرفه ای از نوجوانی با حضور در تیم های پایه محلات پنج تن و در تیم جوادالائمه شروع کرد و سپس وارد رده نوجوانان شد و با عضویت در تیم سایپا وارد رده نوجوانان شد و  برای سه فصل در تیم سایپا بازی کرد و سپس  و بمدت سه سال به تیم غدیر خراسان پیوست و درخشش و تکنیک های خاص او، پای او را به تیم های مطرح و بزرگ کشور باز کرد.

زندگینامه سعید واسعی,جنجال های سعید واسعی

ازدواج و همسر سعید واسعی

این بازیکن فوتبال در حال حاضر مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

سعید واسعی در تیم ملی

این بازیکن فوتبال بعد از مدتی به تیم ملی دانش آموزی دعوت شد و در مسابقات آسیایی یکی از بازیکنان اصلی مهم تیم ملی فوتبال دانش آموزان بود. او در سال ۲۰۱۳ به تیم امید های صنعت مشهد پیوست و بعد از یک فصل در تیم مس کرمان بازی کرد و از آنجا نیز راهی تیم سیاه جامگان مشهد و سپس راهی باشگاه بادران تهران شد. وی توسط ویلموتس به اردوی تیم ملی دعوت شد و شماره ۱۰ تیم ملی را هم بر تن کرد.

بیوگرافی سعید واسعی فوتبالیست

بازیکن تیم پیکان

واسعی، در سال ۲۰۱۸ به مدت ۲ سال به تیم پیکان با مربیگری حسین فرکی پیوست و توسط ویلموتس به اردوی تیم ملی دعوت شد و شماره ۱۰ تیم ملی را هم بر تن کرد.

سعید واسعی بازیکن تراکتور

آمار باشگاهی

پیکان ۲۰۱۹/۲۰۲۰

پیکان ۱۳۹۷/۱۳۹۸

سیاه جامگان ۱۳۹۴/۱۳۹۵

بادران تهران

سایپا

تراکتورسازی

اینستاگرام سعید واسعی

صفحه رسمی این چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی saeedvaseei_10 در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید عکس ها و تصاویر ورزشی و شخصی جدید او در پیج شخصی اش مشاهده کنید

اینستاگرام سعید واسعی بازیکن فوتبال

جنجال ها و حواشی

سعید واسعی به عنوان یکی از مهره‌های مهم نقل و انتقالاتی فصل گذشته راهی تراکتور شد اما حکم محرومیت چهار ماهه از سوی پیکان برای او، همه معادلات را تغییر داد. پس از محرومیت او انگیزه بالایی برای بازگشت به میادین داشت اما ناگهان از سوی رسول خطیبی کنار گذاشته شد.

با اعلام باشگاه تراکتور، او علاوه بر این که از بازی کردن محروم شد، اجازه تمرین کردن را نیز از دست داد تا به شکلی عجیب ستاره ای که قرار بود یکی از مهره های تی تی ها برای قهرمانی باشد، از تبریز برود و در مسیر جدایی قرار بگیرد

 سعید واسعی,بیوگرافی سعید واسعی بازیکن فوتبال,سعید واسعی فوتبالیست

ماجرای کنار گذاشته شدن از سوی رسول خطیبی

واسعی درباره علت کنار گذاشتنش از سوی رسول خطیبی گفت: حتما سلیقه‌ای بوده و یا شاید هم به مبحث قراردادم ارتباط داشته. هرکسی که این کار را با من کرد و باعث شد فصل برایم تمام شود را به خدا می‌سپارم. به ناحق کنار گذاشته شدم و این اتفاقات باعث شده تا بدترین فصل فوتبالی ام را تجربه کنم.

نظرات