محمود نگهبان سلامی نماینده سابق خواف درگذشت + علت فوت

3

محمود نگهبان سلامی نماینده سابق خواف درگذشت + علت فوت

با بیوگرافی محمود نگهبان سلامی (Mahmoud Neghaban Salami) نماینده خواف و رشتخوار متولد ۱۳۵۶ اهل هزارخانه خواف ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ بر اثر کرونا درگذشت ، عکس ها و تصاویر محمود نگهبان سلامی نماینده مجلس ، زندگینامه دکتر محمود نگهبان سلامی و همسر و فرزندانش ، زندگی شخصی و سیاسی و ماجرای درگذشت و سوابق کامل شغلی و مدیریتی تا نمایندگی مجلس و خانواده محمود نگهبان سلامی استاد دانشگاه و نماینده سابق مجلس را در بیوگرافی و عکس کامل وی در مجله حرف تازه آشنا شوید:

بیوگرافی و سوابق محمود نگهبان سلامی نماینده سابق خواف + خانواده و ماجرای درگذشت

بیوگرافی محمود نگهبان سلامی

دکتر محمودنگهبان سلامی، (زاده سال ۱۳۵۶ در هزارخانه – درگذشته ۲۹ مرداد ۱۴۰۰) دارای مدرک دکتری روان شناسی تربیتی بود که سابقه عضویت و نایب رییسی کمیسیون آموزش و تحقیقات ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و نماینده خواف و رشتخوار استان خراسان رضوی در دوره‌های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی بود که تاریخ ۲۹ مرداد بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ درگذشت.

محمود نگهبان سلامی نماینده سابق خواف درگذشت + علت فوت

سوابق و فعالیت ها

مرحوم نگهبان سلامی، دارای مدرک دکتری روان شناسی تربیتی بود که سابقه نمایندگی مردم شهرستان های خواف و رشتخوار و عضویت و نایب رییسی کمیسیون آموزش و تحقیقات ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود داشت.

ایشان سابقه دو دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دارد و سپس، علاوه بر استادی در دانشگاه تربیت مدرس تهران، مسئولیت مرکز امور مشاوران وزارت نفت را بر عهده داشت.

نگهابان سلامی به دو زبان عربی و انگلیسی تسل کامل داشت و یکی از دلسوزترین نمایندگان مجلس برای حوزه انختابیه خود بود که خدمات شایانی را انجام داده بود

زندگینامه محمود نگهبان سلامی نماینده خواف و رشتخوار

 

ماجرای درگذشت و فوت محمود نگهبان سلامی نماینده خواف

مرحوم نگهبان‌سلامی، بعد از مدتی ابتلا به بیماری کرونا، طی یک هفته قبل به دلیل عوارض ناشی از این بیمادی به کما رفته بود که در نهایت دیروز در یکی از بیمارستان های تهران فوت کرد.

گفته میشود که ۷۰ درصد ریه های وی درگیر کرونا شده بود و در یک هفته قبل به علت عوارض ناشی از این بیماری به کما رفته بود که در نهایت در حوالی ساعت ۲۴ شب پنج شنبه ۲۹ مرداد در یکی از بیمارستان‌های تهران دارفانی را وداع گفت.

محمود نگهبان سلامی و همسرش

پیام تسلیت قالیباف رئیس مجلس یازدهم

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت محمودنگهبان سلامی نماینده ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

محمود نگهبان سلامی

متن پیام به شرح زیر است:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

إِنَّا للّه و إِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

درگذشت آقای محمودنگهبان سلامی ، نماینده ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی را به مردم شریف خواف و رشتخوار ، خانواده محترم و سایر بستگان تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.»

3 دیدگاه در “محمود نگهبان سلامی نماینده سابق خواف درگذشت + علت فوت

  1. فاروق گفت:

    علت فوت فقط واکسن است ایشان واکسن زده بود مرد

  2. علی گفت:

    خداوند ایشان رو بیامرزد… واقعا متاثر شدم از فوت دکتر نگهبان… انشاالله خداوند ایشان رابا صالحین مهشور گرداند🖤🖤🖤

  3. علی گفت:

    هزار خانه نه…. هزار خوشه اسم محل تولد مرحوم نگهبان بوده

نظرات