فیلم کامل/ لحظه بیهوشی و ایست قلبی ساموئل کالو بازیکن بوردو را ببینید

0

ایست قلبی ساموئل کالو بازیکن بوردو در جریان دیدار دو تیم مارسی و بوردو در رقابت های لوشامپیونه فرانسه خبرساز شد که در ادامه ماجرای بیهوش شدن و علت ایست قلبی بازیکن بوردو و فیلم لحظه بیهوشی و ایست قلبی بازیکن بوردو به نام ساموئل کالو مهاجم بوردو را ببینید

فیلم کامل/ لحظه بیهوشی و ایست قلبی ساموئل کالو بازیکن بوردو را ببینید

فیلم ایست قلبی بازیکن بوردو

در جریان دیدار دو تیم مارسی و بوردو در رقابت های لوشامپیونه فرانسه ۲۰۲۱ ،ساموئل کالو مهاجم بوردو برای دقایقی بیهوش شد و بر روی زمین افتاد و اما خوشبختانه پس از دقایقی به هوش امد و خطر رفع شد که در فیلم زیر می بینید:

ساموئل کالوی ۲۳ ساله بعد از اینکه ۶ دقیقه از شروع بازی گذشته بود، در حال قرارگیری در دیوار دفاعی بود که به یک باره بر روی زمین افتاد و بلافاصله کادر پزشکی باشگاه وارد زمین شد، بالا سر این بازیکن قرار گرفت.

کالو پس از چند دقیقه بلند شد و در حالی که دست خود را بر روی سرش گذاشته بود به بیرون از زمین رفت و بعد از دقایقی به بازی برگشت.

این همه فوتبالیست ها و تماشگران فوتبال را یاد حادثه ای به مانند کریستین اریکسن انداخت که دچار ایست قلبی در زمین شد و چند روز در بیمارستان بستری بود

ایست قلبی بازیکن بوردو

پس از گذشت ۱۴ دقیقه سرمربی تیم تصمیم به تعویض این بازیکن گرفت و او را از زمین بازی بیرون کشید. هنوز به صورت رسمی دلیل این اتفاق مشخص نشده است اما خیلی سریع این اتفاق همگان را به یاد دیدار دانمارک و فنلاند در بازی های یورو ۲۰۲۰ انداخت.

ایست قلبی بازیکن بوردو

ساموئل کالو یک بازیکن حرفه ای Nigeria است که در تیم بوردو بازی میکند. ساموئل کالو در تاریخ ۱۳۷۶/۶/۴ در شهر Aba به دنیا آمد. ساموئل کالو با ۲۴ سال سن، ۷۴ کیلو وزن و ۱۷۶ سانتی متر قد از فیزیک مناسبی برخوردار است.
ساموئل کالو در آخرین بازی اش به مدت ۱۴ دقیقه در تیم فوتبال بوردو در مقابل تیم مارسی بازی کرد و این بازی با نتیجه مارسی (۲ – ۲) بوردو به پایان رسید.

 

نظرات