فیلم کامل / لحظه بیهوشی و ایست قلبی کریستین اریکسن بازیکن تیم ملی دانمارک

0

حادثه و اتفاق تلخی که برای کریستین اریکسن هافبک تیم ملی فوتبال دانمارک از سری بازی های یورو ۲۰۲۰ در مقابل فنلاند دچار مصدومیت و ایست قلبی شد و بیهوش روی زمین افتاد که در فیلم زیر بطو کامل ببینید

فیلم کامل / لحظه تلخ بیهوشی و ایست قلبی کریستین اریکسن بازیکن تیم ملی دانمارک

فیلم بیهوشی و ایست قلبی کریستین اریکسن فوتبالیست دانمارک

در بازی تیم های فوتبال دانمارک و فنلاند کریستین اریکسن هافبک تیم ملی فوتبال دانمارک دچار مصدومیت شد. او بعد از عارضه قلبی بیهوش شد و کادر پزشکی دانمارک بلافاصله برای رسیدگی و درمان او وارد زمین شدند تا او را احیا کنند. بر اساس اخبار منتشر شده ایست قلبی کرده است و بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شد

حرکت بازیکنان تیم دانمارک باعث تحسین همگان شده و از آن عنوان اخلاق ورزشی نام بردند شد.

در زمان احیای قلبی اریکسون بازیکنان این تیم دور او حلقه زدند تا لحظات احیای او از چشم دوربین ها مخفی بماند.

 فیلم را ببینید:

یوفا پیش از این نیز به سرعت اعلام کرد که این دیدار لغو شد.
دیدار تیم‌های ملی دانمارک و فنلاند در چارچوب هفته اول مسابقات یورو ۲۰۲۰ در گروه B از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در استادیوم پارکن کپنهاگن آغاز شد. در لحظات پایانی نیمه نخست، کریستین اریکسن ستاره تیم ملی دانمارک به ناگهان نقش بر زمین شد و بلافاصله کادر پزشکی تلاش کرد تا با عملیات احیای قلبی او را برگرداند.

ماجرای بیهوشی و سکته قلبی کریستین اریکسون بازیکن دانمارکی

اریکسن پس از این حادثه به بیمارستان مرکزی کپنهاگن منتقل شد و حالا با اعلام توییتر رسمی یوفا، وضعیت جسمانی این بازیکن پایدار است.

آخرین تصویر از این بازیکن نیز در فضای مجازی منتشر شد که نشان می دهد او بعد از ایست قلبی به زندگی برگشته است.

همسر کریستین نیز در هنگام بازی دانمارک و فنلاند در ورزشگاه حضور داشت که بعد از مصدومیت وی با اشک نگران همسرش بود . گفته شده که حال او هم اکنون رضایت بخش بوده و میتواند حرف بزند و خطر رفع شده است.

گفتنی است که بازی دانمارک و فنلاند امشب برگزار میشود.

 

نظرات