خلاصه داستان و معرفی بازیگران سریال گیله وا

0

خلاصه داستان و معرفی بازیگران سریال گیله وا

سریال گیله وا به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان اثری تاریخی و اجتماعی است که در شروع فیلمبرداری آن در کیاشهر گیلان کلید خورد و لوکیشن های پایانی آن نیز در تهران بود.

سریال گیله وا

خلاصه داستان سریال گیله وا

سریال گیله وا با موضوعی عاشقانه در تلاش است با نگاهی عاطفی به زندگی مردم شمال ایران در بستر اتفاقات تاریخی سال ۱۲۹۷ بپردازد و روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و به خصوص مردم خطه گیلان در صد سال گذشته باشد.
بخش عمده سریال گیله وا در شمال کشور تصویربرداری شده است؛ این اثر روایتگر قصه‌ای عاشقانه در بستر اتفاقات آن زمان است.
این سریال قرار است، زندگی مردم و دلبستگی و عشق جوانی را نمایش دهد. این عشق در بستر اتفاقاتی مثل جنبش جنگل و قیام میرزا کوچک خان جنگلی و قحطی رخ می دهد؛ اما قرار نیست بستر اصلی سریال مسائل تاریخی باشد.
بهروز شعیبی نیز در سریال «گیله‌وا» نقش میرزاکوچک‌خان را بازی می کند؛ اما موضوع داستان این سریال تشریح زندگی این قهرمان ملی نیست.
این سریال قرار است زندگی مردم و دلبستگی یک جوان را نمایش دهد که این عشق در بستر اتفاقاتی مثل جنبش جنگل و قیام میرزا کوچک خان جنگلی و قحطی رخ می دهد اما قرار نیست بستر اصلی سریال این مسایل تاریخی باشد.

در این داستان عاشقانه، امیرحسین هاشمی و مهدی زمین پرداز نقش های اصلی سریال را بر عهده دارند که هر دو پیش از این در فیلم های محمدحسین مهدویان به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال گیله وا

بازیگران سریال گیله وا

بهروز شعیبی، حمیدرضا پگاه، مهران رجبی، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، علی عطایی، پریا مردانیان، امیرحسین صدیق، حسین توشه، ستاره اسکندری و ستاره حسینی بازیگران این مجموعه هستند.

سریال گیله وا

دیگر عوامل سازنده سریال :

۱- نویسنده و کارگردان: اردلان عاشوری
۲- به تهیه کنندگی: امیر بنان
۳- بازنویسی فیلمنامه: حسین تراب نژاد
۴- چهره پردازی: مجید اسکندری
۵- مدیر فیلمبرداری: پیام عزیزی
۶-طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی
۷- مدیر برنامه ریزی: حسن لفافیان
۸- مدیر تولید: داود معدنی
۹-جلوه‌های ویژه‌ی میدانی: ایمان کرمیان
۱۰- محصول: سازمان هنری رسانه‌ای اوج
۱۱- مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا

سریال گیله وا

 

   سریال گیله وا

 

سریال گیله وا

 

سریال گیله وا

 

سریال گیله وا

 

سریال گیله وا

نظرات