فیلم کامل / توهین پیمان طالبی مجری برنامه طبیب زیپ دهانتان را ببندید و توبیخش

8

پیمان طالبی مجری برنامه طبیب شبکه سوم سیما در اظهاراتی روی آنتن زنده خطاب به مسئولان وزارت بهداشت درباره روزهای سیاه کرونا و امار بالای مرگ و میر بر اثر کرونا گفت: یک هفته زیپ دهانتان را ببندید! در زیر فیلم کامل توهین پیمان طالبی به وزیر بهداشت و روسا و توبیخ به خاطر اظهارات جنجالی و واکنش پیمان طالبی درباره توبیخش را کامل و یک جا در این بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید

فیلم کامل / ماجرای توهین پیمان طالبی مجری برنامه طبیب زیپ دهانتان را ببندید و توبیخش

فیلم توهین پیمان طالبی مجری برنامه طبیب به وزیر بهداشت

پیمان طالبی مجری برنامه طبیب روز گذشته در اعتراض به مسئولانی که دائماً در مورد بیماری کرونا مصاحبه می‌کنند، قول می دهند، جدل رسانه‌ای راه می‌اندازند در اظهاراتی روی آنتن زنده از عملکرد مسئولان وزارت بهداشت درباره کنترل بحران کرونا انتقاد کرد و گفت حداقل یک هفته دهانشان را بسته نگه دارند.

او گفت: آقایان! زیپ دهانتان را ببندید

* اینقدر با حرفهایتان نمک روی زخم مردم نپاشید.

* فوتی‌ها برای مسولان یه عدد است اما همه اینها یک انسان بودند.

فیلم کامل را ببینید:

واکنش مجری شبکه سه به خبر توبیخش

در حالی که روز گذشته خبر توبیخ پیمان طالبی از سوی روابط عمومی شبکه سوم سیما اعلام شده بود این مجری باحالی متفاوت و کنایه های فراوان امروز جلوی دوربین برنامه زنده طبیب حاضر شد.

او روز گذشته در اعتراض به مسئولانی که دائماً در مورد بیماری کرونا مصاحبه می‌کنند، قول می دهند، جدل رسانه‌ای راه می‌اندازند گفته بود حداقل یک هفته دهانشان را بسته نگه دارند.

فیلم توهین پیمان طالبی مجری برنامه طبیب به وزیر بهداشت

توبیخ مجری برنامه طبیب شبکه سه

خبرگزاری فارس: بخشی از صحبت‌های پیمان طالبی مجری برنامه «طبیب» با واکنش های مختلفی در فضای مجازی روبرو شد و در همین رابطه روابط عمومی گروه اجتماعی شبکه سه سیما اعلام کرد: تهیه کننده و مجری برنامه طبیب از افراد با سابقه و دغدغه‌مند سیما هستند و برنامه طبیب سالهاست که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است، اما پیمان طالبی در این برنامه، نتوانست بر احساسات شخصی و عقاید فردی خود غلبه کند و خارج از چارچوب حرفه‌ای به بیان مطالبی پرداخت که به توبیخ نامبردگان توسط مدیر شبکه منجر شد.

وی تاکید کرد: شبکه سه سیما به عنوان شبکه جوان همچون سایر شبکه ها، نهادها و رسانه‌های کشور، همراهی با مسئولان و مدیران متعهد کشور و ملت شریف ایران را وظیفه خطیر خود می داند و همواره در تلاش است تا مشکلات و کاستی‌های کشور را بدون هیچ گونه غرض‌ورزی و جانب گرایی به اطلاع همگان برساند.

وی اظهارداشت: در روزهای اخیر که، همزمان با شیوع بیش از پیش ویروس کرونا و افزایش تعداد جانباختگان، مواضعی از طرف مسئولین در خصوص واکسن مطرح شد که فرصت را برای دشمنان ایران برای سودجویی و اقدام به زدن برچسب ناکارآمدی به نظام فراهم کرد، وظیفه شرعی و عرفی رسانه ایجاب می کند که به عنوان چشم بینای جامعه، مسیر ارتباطی مردم با مسئولان را هموار سازد. بی تردید تحقق این وظیفه قانونی می‌بایست با پرهیز از جانب‌گرایی و احساسات فردی و به صورت حرفه ای، منطقی و هوشمندانه باشد.

8 دیدگاه در “فیلم کامل / توهین پیمان طالبی مجری برنامه طبیب زیپ دهانتان را ببندید و توبیخش

  1. مینا گفت:

    پیمان کارت درسته قبولت داریم

  2. رضا گفت:

    توهین نبود و حرف حق بود!

  3. میلاد گفت:

    عقاید شخصی این حرف تمام ملت ایرانیه این نماینده ما هستش تو صدا و سیما که شما اسمش گذاشتین مگه نگفتین ما آزادی بیان داریم پس کو

  4. علی گفت:

    حرف حق زده..دمش گرم

  5. داودروغنی گفت:

    من نظرمو راجب پیمان گفتم،جم بندی حرفم این بود که پیمان به سفارش حضرت امیر،علی(ع) عمل کردند، و حرف حق رو،ب جا و مکان درستی زدند،حرفی که از زبون ملیونها ایرانی دیگه گفته شد.منتها میخواستم بپرسم اقای حیاتی کجاس،پس کو؟

  6. مهران گفت:

    همیشه در ایران اونکه گناهکاره آزاده و ب ریش همه میخنده و اونی ک اعتراض میکنه توبیخ و زندانی میشه.

  7. سحر گفت:
    2
    1

    کلا روال کار تو ایران اینجوریه،هرکسی که بخواد در مورد حقیقت حرف بزنه توبیخ میشه، فقط جای پای مجریا یا کسانی که چرت و پرت میگن محکمه، تنها برنامه ای که از صدا و سیما قابل نگاه کردن هست و ارزش وقت گذاشتن داره همین برنامه طبیب هست. دم همه عوامل این برنامه گرم و خسته نباشن.

  8. السا گفت:

    راست میگه حرف حق و زده چرا نباید حرف حق زده بشه

نظرات