عکس و فیلم / زمان مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری علی سلیمانی بازیگر

0

مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری علی سلیمانی بازیگر

مراسم تشییع جناره و خاکسپاری علی سلیمانی فردا جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ در قطعه هنرمندان در ساعت ۱۳ برگزار میشود و به دلیل شرایط کرونا این مراسم خصوصی و با حضور خانواده و همسرش سهیلا جوادی و دخترش صبا و نزدیکانش انجام میشود عس و فیلم مراشسم خاکسپاری و تشییع جنازه علی سلیمانی بروز رسانی میشود:

عکس و فیلم / زمان مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری علی سلیمانی بازیگر

سهیلا جوادی همسر زنده یاد علی سلیمانی درباره زمان و مکان خاکسپاری پیکر این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: قرار است مراسم خاکسپاری علی سلیمانی ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۲ مرداد در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شود.

عکس و فیلم مراسم تشییع و خاکسپاری علی سلیمانی

وی یادآور شد: به دلیل اینکه مراسم خاکسپاری ارشا اقدسی نیز صبح روز جمعه ۲۲ مرداد است، تصمیم گرفتیم برای تداخل نداشتن ۲ مراسم، زمان خاکسپاری علی سلیمانی ساعت ۱۳ باشد.

همسر زنده یاد سلیمانی درباره حضور مردم در مراسم خاکسپاری این هنرمند، تصریح کرد: به دلیل شرایط کرونایی بهتر است مردم مراقب سلامت خود باشند و در این مراسم شرکت نکنند و اگر قصد حضور در مراسم را دارند حتما پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند

جواد هاشمی بازیگر در این باره گفت: علی سلیمانی متأسفانه ۱۲ و نیم بامداد امروز دچار مشکل شد، اکسیژن خون او پایین آمد و حدود پنج صبح ایست قلبی کرد و احیا جواب نداد.

سیدجواد هاشمی با اعلام خبر درگذشت علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: روز جمعه این بازیگر در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد.

او همچنین به مراسم خاکسپاری این هنرمند اشاره کرد و افزود: به دلیل شرایط کرونایی مراسم تشییعی انجام نمی‌شود و علی سلیمانی روز جمعه ظهر حدودِ ساعت ۱۲ در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد.

عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری علی سلیمانی بازیگر

این مراسم خاکسپاری در حالی اتفاق می‌افتد که ارشا اقدسی هم روز جمعه ساعت ۱۰ صبح در قطعه هنرمندان کنارِ پیمان ابدی به خاک سپرده می‌شود.

جزئیات درگذشت

علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون چند روزی بود که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فیروزگر بستری بود و با کرونای دلتا دست و پنجه نرم می‌کرد. اولین بار علی مسعودی این خبر را در برنامه “سریالیست” مطرح کرد

علی ملاقلی پور هم با اعلام این خبر در صفحه شخصی خود نوشت:

«از دیشب حالش بد شد و دم صبح جسم زمینی اش را ترک کرد و آرام شد.» این جمله ای بود که صبا دختر علی بهم گفت.

علی سلیمانی یکی از بازیگران شناخته شده که “اشنوگل” را در کارنامه‌ کارگردانی‌اش دارد و در سریال‌هایی همچون “سقوط یک فرشته” و “وضعیت سفید” ایفای نقش کرده است. او در پیاده‌روی اربعین خاطره عجیب و غریبی داشت که بسیار هم دیده شد. همان ماجرای حضور خارجی‌ها در پیاده‌روی اربعین که همه لائیک بودند. لائیک به معنای بی‌‌دینی و نه بی‌خدایی؛ خودشان هم از این همه شکوه پیاده‌روی تعجب کرده بودند و در این موج قرار گرفتند.

 

نظرات